Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért nem a megállóban dohányzik a buszvezető?

Olvasónk egy éves kisfiával szeretett volna utazni a 168E busszal vasárnap. Amikor felszálltak a buszra erős cigifüst-szag csapta meg az orrukat, ami a vezetőfülkéből jött, rögtön le is szálltak. Az utas nem érti, hogy a buszvezetők miért dohányoznak a buszon. Az indulásig még 10 perc volt hátra, a megállóban is rágyújthatott volna:

Tisztelt BKV-figyelő!

2009. november 29-én egy éves kisfiammal szerettünk volna felszállni az Örs vezér terén a 168E buszra. Amint felszálltunk, fordultunk is vissza, ugyanis az utastérben tömény cigifüst terjengett, ami egyenesen a vezetőfülkéből jött. Mivel még legalább 10 perc volt az indulásig, azt sem lehet mondani, hogy a sofőr nem tudott volna leszállni elszívni a cigijét. Az egy dolog, hogy én se szállnék fel ebben az esetben a buszra, de a gyerekemet pláne nem fogom kitenni ilyesminek.

47 Tovább

Áttolta a szembejövő sávba az autót

Olvasónk épp a Hamzsabégi útra kanyarodott, amikor a mellette lévő sávból (ahonnan egyébként csak egyenesen lehet továbbhaladni) egy busz szintén kanyarodni kezdett. Mivel az út csak egy sávos, a kanyarodó busz a szabályosan közlekedő autót a szembejövő sávba "tolta" át, ahol majdnem összeütközött egy másik autóval. A BKV-nak küldött panasz alant:

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A mai reggelen 2009.11.25 8:06 perckor az alábbi kereszteződésnél jártunk párommal, mint majdnem minden reggelen, amikor munkába igyekszünk.

46 Tovább

„Halkítsátok le azt a sz@rt!” -mondta a buszvezető

Jó látni, hogy vannak még olyan buszvezetők akik felemelik a hangjukat, ha a buszukon valaki nem az utazási feltételek szerint utazik. Olvasónk a 23E buszon találkozott egy jófej buszossal, aki a zenét bömböltető fiatalokat rendre utasította.

De jobban jártok, ha az olyan panaszokat, történeteket, amiben roma a főszereplő, legközelebb nem írjátok meg nekem. Jobb, ha csendben tűrtök minden megalázást. Ellenkező esetben ugyan olyan antiszemita, rasszista, nácik lesztek, mint én vagyok, a "168 Óra blogkör" egyik bloggere szerint, aki posztjában azt is részletezi, hogy a BKV-figyelő miként lett a szélsőjobb találkahelye.

Kedves BKV-figyelő!

Egy tegnapi (11.24.) pozitív véget érő történetet szeretnék megosztani Veletek. Járatszámot nem írok, lényeg, hogy a délutáni órákban egy 23E buszon utaztam. Már a Borároson felszállt négy cigány tizenéves (nem vagyok rasszista, egy tényt közöltem), és üvöltették telefonjukon a "zenét". Már a felszállás pillanatában kivágta a sofőr az ajtót, és olyan hangerővel, hogy a busz feléig (ott ültem) simán elhallatszott: "Halkítsátok le azt a sz@rt!" A fiatalok persze meghökkentek és le is halkították valamennyire, de azért így is élvezhette még a fél busz az előadást - körítve azzal, hogy ők jó hangosak voltak, azzal a tipikus zajos hanghordozással üvöltötték tele a buszt, amit a legtöbben már messziről megismerünk.

175 Tovább

A szöuli metró

Olvasónk a szöuli metróról, a világ egyik legnagyobb földalatti hálózatáról írt nektek egy részletes bemutatót. Kicsit hosszú, de megéri végigolvasni:

Hosszú idő óta csak botrányokról, utas- és ellenőrverésekről, visszaélésekről, jármű problémákról olvashatunk ezen a blogon. Ez természetesen érthető, hiszen elsődlegesen az a blog célja, feladata, hogy figyelje a visszaéléseket és tudósítson róluk. Azonban úgy gondoltam, hogy talán hasznos lenne egy kis változatosság, és amúgy is régóta érlelem magamban a gondolatot, hogy megírjam a tapasztalataimat a szöuli metróközlekedésről, mintegy kontrasztként a hazai állapotokkal (kicsit hosszú lesz, aki nem szeret olvasni, most még menekülhet:)

Szöul Dél-Korea fővárosa és egyben legnépesebb városa is, a Wikipedia szerint több mint tízmillióan lakják. Jelenleg ez azt jelenti, hogy a város a 8. a világ legnépesebb városainak listáján, megelőzve Pekinget is. Területe kicsit több, mint 600 négyzetkilométer (összehasonlításul: Budapest 525 négyzetkilométeren terül el). El lehet képzelni, hogy mekkora tömeg és zsúfoltság van - nos, ezzel kapcsolatban "magasak" voltak az elvárásaim, de egyáltalán nem élhetetlen és zsúfolt helyről van szó, a számok alapján én sokkal rosszabbra számítottam (tömegközlekedés/tömeg viszonylatban szerintem Budapest rosszabb). Persze ehhez hozzátartozik, hogy én télen jártam ott, amikor lehet hogy jóval kevesebben mozognak rendszeresen a városban.

51 Tovább

Halál a villamosmegállóban: a BKV fizet

Kártérítést fizet a BKV a Róbert Károly körúti villamosmegállóban történt baleset károsultjainak, mert a közlekedési társaságnak van az ilyen esetekre vonatkozó biztosítása.

Egy autós péntek este keresztülhajtott a Róbert Károly körúton, a Kacsóh Pongrác úti felüljárónál lévő villamosmegállón, a balesetben egy ember meghalt, ketten súlyosan megsérültek.

"Társaságunk az ilyen és az ehhez hasonló eseteket megelőzni nem tudja, de utasaink érdekében olyan közlekedési balesetbiztosítással is rendelkezünk, ami a BKV Zrt. üzemeltetési körébe tartozó járdákon, járdaszigeteken és a végállomások területén tartózkodóknak nyújt biztosítási védelmet. Így a hasonló balesetek esetében is kártérítést fizet a társaság" - tudatta a BKV.

(MTI)

49 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek