Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megtudtuk, hogy mennyit fizetett a BKV a színészeknek

Pár napja írtam egy levelet a BKV vezérigazgatójának. Arra voltam kíváncsi, hogy a 7-es buszokon és a Combino villamosokon hallható "színészhangos" utastájékoztatásra mennyi pénzt fizettek ki, mennyi pénzt vettek fel a színészek a munkáért. Mivel ezek közérdekű adatok a BKV-nak kötelessége beszámolnia arról, mire is szórja el az adófizetők, az utasok pénzét. Előbb a BKV válaszát, majd alatta a levelemet olvashatjátok:

Tisztelt Gál Mihály!

Köszönjük Társaságunk Vezérigazgatójának címzett levelét.

Társaságunk illetékes területének tájékoztatása alapján az alábbiakban közöljük a színészhangokról kért információkat.

5 színésszel kötöttünk szerződést néhány viszonylaton található megállók neveinek rögzítendő formában történő felmondására. A szerződő felek egyszeri 300.000 Ft+Áfa megbízási díj összegben állapodtak meg. Társaságunk a létrejött mű jogdíját 5 évig terjedő felhasználási jog fejében egyösszegű 700.000 Ft kifizetésével megvette. A hangrögzítés, és az utómunkálatok társaságunk saját stúdiójában készültek. Tehát összesen a költség, melyet Társaságunk kifizetett, 5 millió forint volt.

152 Tovább

„Nem szeretem a BKV-t” –az utas válasza a BKV pályázatára

A BKV rajzpályázatot indított a vakáción lévő gyerekeknek. A pályázat a "Szeretem a BKV-t" címet viseli. Bár olvasónk már elmúlt 17 éves, és a témától is eltért egy kicsit, mégis jelentkezett a pályázatra, mert szeretné megmutatni a BKV-nak, hogy miért nem szereti őket. Nem csak piszkálja a BKV-t, egyes pontoknál még azt is leírja, hogy a hibákon hogyan lehetne változtatni:

Kedves BKV!

Ezúton szeretném benyújtani pályázatomat a "Szeretem a BKV-t" című rajzpályázatra. Pályázatom azonban néhány ponton eltér a kiírástól, amiért előre is elnézést kérek, és ami miatt kérem méltányosságukat. 1,) Az első eltérés, a pályázat címének egy ártatlan "Nem" szócskával történő kiegészítése 2,) A második a korhatár, elmúltam már 17 éves (éppen 15 éve) 3,) A rajzokat érdekes témájú javaslatokkal kérdésekkel egészítettem ki

Méltányosságukat előre is köszönöm, következzen tehát pályázatom: Előszóként, mint kommunikációval foglalkozó dolgozó reklámmunkás javaslom, hogy ne erőltessék a "lakosság szereti a BKV-t image-t", amiről Önök is, mi is, de még a célcsoportba tartozó csöppségek is tudják, hogy nem igaz. A BKV-t szeretni nem lehet, továbbmegyek: aki a BKV-t szereti, rossz ember. Érveimet hamarosan felsorolom. Azonban előtte hadd javasoljam, a "BKV szereti az utazóközönségét" image-t erősíteni kommunikációban és valós tettekben egyaránt. Miért NEM szeretem a BKV-t:

76 Tovább

A szemtanú szerint hazudik a buszvezető, a BKV mégsem tehet semmit

A BKV a szabálytalankodó dolgozókkal sajnos nem nagyon tudnak mit tenni, még akkor sem, ha szeretnének. Hiába érkezik egy dolgozóra több tucat panasz, ha nincs bizonyíték a BKV nem tudja kirúgni, de még csak megbüntetni se, mert a szabálytalankodók 99,9 százalékban minden letagadnak, és még a szakszervezet is védi őket. Többször előfordult már, hogy a BKV kirúgta egy dolgozóját, de az bíróságra vitte az ügyet, és a cég kénytelen volt visszavenni (és/vagy) kártérítést fizetni.

A lenti történet is ehhez kapcsolódik. Olvasónk pár hete szemtanúja volt annak, hogy egy buszvezető nem adta meg az elsőbbséget egy gyalogosnak, aki rálépett a zebrára. A BKV kivizsgálta az ügyet, a buszvezető mindent letagadott. A cég nem tud többet tenni:

Tisztelt Dennis Grey!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.

A levelében leírtakat alvállalkozónkkal, a VT-Transman Kft-vel kivizsgáltattuk, melynek eredményéről az alábbiakban tájékoztatjuk.

A bejelentés alapján meghallgatták az autóbusz vezetőjét, aki az esetet az alábbiak szerint mondta el:

69 Tovább

Az ember, akinek rossz levelet generált a BKV

Rengeteg utas panaszkodik amiatt, hogy a BKV a panaszlevelére csak egy sablon választ küld. Nem védem a céget, de tudom, hogy minden válasz mögött van valamennyi munka, tehát ha sablonos választ is kapunk, azért a panaszunkkal foglalkozott valaki. Olvasónknak a BKV olyan levelet küldött, amihez a panaszosnak nem is volt köze. Kiderült, rosszul generált válaszlevelet a BKV programja:

Tisztelt Utasunk!

Tájékoztatjuk, hogy elektronikus levele Társaságunkhoz megérkezett. Szíves elnézését kérjük a név eltérésben, valószínű, rendszerhiba történhetett és a programunk amit használunk, más nevet generált az Ön e-mail címéhez. Bejelentése alapján azonnal vizsgálatot kezdeményezünk.

Válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 nap) megküldjük Önnek.

Türelmét előre is köszönjük.

BKV Zrt. Ügyfélszolgálat

17 Tovább

A BKV-nál nem ismerik a méltányosságot

Olvasónk rettentő nagyot hibázott. Otthon felejtette a bérletét, majd a sok nála lévő jegy közül véletlenül egy olyat lyukasztott ki, amit már kezelt. Legalábbis az ellenőr szerint, mert az utas nem látta, hogy a jegy használt. A metrón természetesen megbüntették. Az utas be is ment az Akácfa utcába, hogy elmesélje a történetét és rendezze a tartozását. Az ügyfélszolgálatos úr nem volt megértő, lekezelően bánt az utassal. Részletek a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Múlthéten sajnálatos módon megbüntettek a metrónál, egy szerencsétlen figyelmetlenség miatt (ami úgy érzem nem feltétlen csak az én hibám).

Egyik nap munkába menet vettem észre, hogy otthon felejtettem bérletemet, de gondoltam semmi baj, múltkori (biciklis-héves) kirándulásból maradt egy jegyem. Beérve metróhoz kilyukasztom a jegyem, mutatom fent lévő ellenőröknek, eddig minden rendben. Kijáratnál szintén ellenőrzés, odaadom, mire ellenőr szól, hogy ez nem jó, használt. Elkerekedik a szemem, aztán rájövök, hogy múltkori kirándulásunk után (én felelőtlen állampolgár) elfelejtettem kidobni a használt jegyeket, amelyeken a lyukasztás gyakorlatilag csak nagyító mellett látszik, de semmiképpen sem rohanás közben az aluljáró félhomályában. Mondom ellenőrnek, hogy mi történt és hogy van nálam vadi új jegy (mutatom neki), de nem érdekli. És különben is, ha nem adom oda az irataimat rendőrt hív. Szóval megbüntettek.

59 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek