Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rongálókat fogtak a BKV autóbuszon

A járművezető és az utasok hősiességének köszönhetően rendőrkézen a graffitiző banda tagjai

A tegnapi napon a Móricz Zsigmond körtér irányába közlekedő 33 E jelzésű autóbuszon, az Október huszonharmadika utcai megállónál egy szolgálaton kívüli rendőr arra lett figyelmes, hogy egy négy főből álló banda graffitizik. A rendőr azonnal figyelmeztette a járművezetőt, aki felszólította a fiatalokat, hogy fejezzék be a rongálást. Két fiatal ezt követően rátámadt a vezetőre, aki emiatt könnyű sérülést szenvedett, majd elmenekültek. A másik két fiatalt a busz utasai elfogták, a rendőrök helyszínre érkezéséig és az őrizetbe vételig feltartották. Az autóbuszban keletkezett anyagi kár 20.000 forintra tehető. Az autóbusz vezetőjét Dr. Kocsis István, a BKV Zrt. vezérigazgatója elismerésben részesíti.

162 Tovább

Nem érdekelte az őröket sem a jegy, sem a rossz lyukasztó

Olvasónk a Deákon a mozgólépcsőnél lévő jegykezelőnél szerette volna jegyét érvényesíteni, de állítása szerint egyik sem működött. Jelezte a hibát a biztonsági őröknek, akik sem az utasra, sem a kezeletlen jegyére nem figyeltek, ezért tovább ment. A Moszkván természetesen ellenőrök dolgoztak, akik megértették az utas problémáját, ezért szerencsére nem büntették meg.

Vajon miért állnak a lépcsőnél biztonsági őrök, ha sem az utasra, sem a jegyére nem figyelnek? Ezért fizetik őket?

Tisztelt BKV!

Napi rendszerességgel utazom a 2-es Metrón a Moszkva tér - Deák tér távolságon! Bizonyos feltételek miatt nem veszek bérletet, hanem vonaljegyet használok! Rendszeresen tapasztalom, hogy a két Metró állomáson nem működik egy-egy jegykezelő készülék! Ez általában kisebb kellemetlenséget okoz, plusz időveszteséget!

Tegnap 2009.04.23-án 16.50-kor a Deák téren az Erzsébet téri bejárónál (nem tudom, hogy hívják hivatalosan) egyetlen egy jegykezelő sem működött! Próbáltam segítséget kérni az ott álló biztonsági emberektől, de azok mintha nem is vettek volna észre rám se néztek, hozzám se szóltak! Mivel segítséget nem kaptam, jegyemet kezelni nem tudtam, és időm se volt ezzel szórakozni, a jegykezelése nélkül megkezdtem az utazást. A Moszkva téren természetesen voltak ellenőrök, ami komoly kellemetlenséget okozott nekem, szerencsére egy megértő ellenőrrel sikerült találkoznom, aki eltépte a jegyemet (mivel megtudtam mutatni visszamenőleg két heti érvényesített jegyemet), és tovább engedett!

38 Tovább

Ordibált, anyázott és lökdöste az utast a biztonsági őr

Olvasónk néhány hete panaszával fordult a BKV-hoz. A BKV az esetet kivizsgálta az esetet, és felhívták az őrök figyelmét a szabályos, kulturált, udvarias munkavégzésre és arra -idézem-, hogy tevékenységüket a jegyellenőrzésre vonatkozó előírásoknak megfelelően és a BKV Zrt. Viselkedési és Etikai Kódexében megfogalmazottak szerint végezzék.

A figyelmeztetés látszólag semmit sem ért. Utasunkat az előzőhöz hasonlóan ismét lökdöste egy biztonsági őr, aki anyázott és ordibált is. Részletek a levélben:

Tisztelt Balkáni Rablóbanda!

A mai tapasztalataim azt mutatják, hogy tévedtem.

Ismételten panasszal szeretnék élni a nyugati téri metrómegállónál (tér felöli oldal) "dolgozó" rohamosztagosaikkal kapcsolatban. Az már nem is meglepő, hogy csúcsidőszakban változatlanul csak egy mozgólépcső működik, vagy munkatársaik láthatólag egy ostromra készülnek a barikádjaikkal, de a szidalmazást, lökdösést változatlanul nem vagyok hajlandó tolerálni.

Ma, 2009.04.23-án, reggel 08:45 körül a felszólításra bemutattam érvényes bérletemet, majd folytatni szerettem volna az utamat lefelé a tömegben. Egy rohamosztagosuk (középkorú, enyhén elhízott, bajszos férfi) azonban a jelek szerint vakságban szenved, mert "Nem láttam, kurvaanyád" felkiáltással nekem rohant. Szó szerint. Szerencsére van annyi egyensúlyérzékem, hogy nem estem el.

90 Tovább

BKV: Sokan visszaélnek a kedvezményes igazolványokkal

A blogon hétfőn megjelent egy bejegyzés "Fogyatékkal élő lánnyal szívóztak a biztonsági őrök" címmel. Az esetről ma a Blikk is beszámolt. A cikkük végén található a BKV közleményének egy részlete, amiből számomra az derül ki, hogy az őrök helyesen jártak el:

50 Tovább

Lekurvázta az ellenőr a fizető utast

Olvasónk megkérdezte a BKV-jegypénztárosát, hogy a szakaszjegy érvényes-e a Kálvin tér - Népliget útvonalon. A pénztáros igennel válaszolt, ezért utasunk vett egy jegyet, amit ki is lyukasztott. Hiába, mert a Népligetnél ellenőrök dolgoztak, akik meg akarták büntetni.

Az utas igazságtalannak érezte az egész eljárást, ezért megkérte az ellenőrt, hogy ne szívassa tovább. A BKV-s az "anyukám, az egészen más szitu, ha én szopatlak téged"- választ adta, majd idézem -egy szakadt csöves kurvának nevezte az utast. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV-Panasziroda!

Azonnali kivizsgálást és állásfoglalást szeretnék kérni a következő ügyben.

A mai nap folyamán a Kálvin téren a metróaluljáróban, a jegypénztárban megkérdeztem, hogy a Népligetig tudok-e használni még szakaszjegyet. Kolléganőjük azt mondta, igen, és vásároltam tőle egyet (számlát, nyugtát nem kaptam). Előrebocsátom, mivel egyébként a városban nem tömegközlekedek, nem tudom, mi hány megálló metróval - nem akartam 50 Ft-ot spórolni sem a jegyen, hiszen rendelkeztem rendes jeggyel is egyébként, de azt a buszra tartogattam.

161 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek