Több visszajelzést is kaptam tőletek az elmúlt hónapokban a 173E jelzésű busszal és a Róna utcai megállóval kapcsolatban. Azt kifogásoltátok (teljesen jogosan), hogy miért a 7E autóbusz áll meg ebben a megállóban, miért nem a 173E.
Több visszajelzést is kaptam tőletek az elmúlt hónapokban a 173E jelzésű busszal és a Róna utcai megállóval kapcsolatban. Azt kifogásoltátok (teljesen jogosan), hogy miért a 7E autóbusz áll meg ebben a megállóban, miért nem a 173E.
Felújították a Thököly utat, már száguldozhatnak az Ikarusok és a Volvók, lefaraghatna végre a menetidőből. Vagyis csak száguldozhatnának és lefaraghatnának, ha a lámpák nem fognák meg folyton a buszokat. Sajnos Budapesten alig részesítik előnyben a tömegközlekedési járműveket, pedig a közlekedési lámpákat úgy is be lehetne állítani, hogy a buszokat, villamosokat ne tartsák fel.
Tudsz még olyan helyet a városban, ahol nagyon visszafogja a közlekedést a rosszul beállított lámpa? Írj róla kommentet!
Tisztelt BKV-figyelő!
Volna egy észrevételem, s talán az illetékesek felfigyelnek rá, ha valamilyen formában hangot tud adni neki. Nap mint nap a Városmajor felől járok dolgozni a Bosnyák térre, s mivel a metrózást nem szeretem, általában felszínen közlekedem, 5 - 7E/173E kombinációval. Örömmel tapasztaltam a nyáron a Thököly út megújulását, de azt tapasztaltam, hogy a lámpaváltások rendjében semmi érdemi előrelépés nem történt, a Thököly úti lámpák jelenleg is semmibe veszik, hogy ezen a szakaszon, mint főútvonalon jár a város valószínűleg legnagyobb utasforgalmú buszcsaládja (benne két gyorsjárattal), amely ezért igazán kaphatna némi előnyt a keresztező utakhoz, utcákhoz képest.
Letolták az ellenőrök a 7-es buszról azt a kerekesszékes férfit, aki nem tudta igazolni, hogy jogosult az ingyenes utazásra, mert a kártyáját otthon felejtette. Az utas egyik lába térdtől lefelé hiányzott, így nem is kellett volna bizonyítania, hogy beteg, de az ellenőrök mégis megszívatták:
Kedves BKV-figyelő!
2009. 10. 22-én utaztam a 7-es buszon a Bosnyák tér és a Gellért tér között. Az alacsonypadlós Volvo buszra a Keleti pályaudvarnál felszállt egy kerekesszékben utazó 30-35 közötti férfi, a felszállásban a sofőr segített neki.
A Blaha Lujza térnél feltűnt 2 ellenőr (karszalagjuk volt, kitűzőt nem láttam), akik egyből ráugrottak a tolószékes utasra. Arra kérték mutassa a bérletét, vagy az igazolványát amivel ingyen utazhat. A férfi jelezte, hogy neki az utóbbi van, és elkezdte keresni. Az Astoriánál járhattunk, amikor mondta, hogy sajnos nem találja, biztos otthon maradt, de nézzenek csak rá ő tényleg beteg, ez látszik is. Látszott, az egyik lába térdtől lefelé hiányzott.
Tegnap délután kétszer szakadt le a felsővezeték a 47-es és a 49-es villamos közös pesti szakaszán. A BKV még az új villamosmegállókba nem szerelte fel a hangos utastájékoztató rendszert, ezért az utasok nem tudták, miért nem járnak a villamosok, valamint azt sem, hogy a pótlóbuszokra melyik megállóban lehet felszállni. Olvasónk nem érti, hogy a BKV miért színészhangokra költi a pénzt, miért nem arra ami fontos, például a korrekt tájékoztatásra:
Kedves BKV-figyelő!
Ma (2009.10.26) 3 órakor egy egyetemre késve jött be egy srác, és elmesélte a tanárnak, hogy a 47-49-es felsővezetékét egy óvatlan daru elszakította. Mivel tudtam, hogy én valamivel 5 előtt végzek, gondoltam addigra megoldódik a probléma.
Kiérve a Fővám téri állomásra iszonyat tömeg fogadott, és lincshangulat. Senki se tud semmit, nem jön semmilyen pótló, tele a peron emberekkel, és iszonyat dugó áll a Gellért hegytől a Kálvinig. Mivel nagy csomagjaim voltak, jobbnak láttam felhívni a BKV infót, hogy mi a helyzet, gyalogoljak-e el a Kálvinra, onnan a metróval a 7-es buszhoz, hogy Kelenföldre kiérjek. Az információs hölgy 5perc várakozás után közölte, 40-kor indult el a villamospótló a Deákról, mert a 3 órási felsővezeték szakadás helyreállítódott már, de utána most 20 perce ismét leszakadt, 10 perce indult el a pótló (ekkor ugye '50 volt) mindjárt itt kell lennie, várjuk türelemmel.
Rengetegen szoktak a blogokon és a fórumokon szájkaratézni a bicskanyitogató sztoriknál, hogy "Ha én ott lettem volna, biztos a szart is kitaposom belőle", de amikor cselekedni kellene, inkább minden utas ül csendben, kibámul az ablakon, megpróbál tudomást sem venni arról, mi folyik körülötte. Olvasónk sem szólt rá arra a néhány taknyos kölyökre, akik idős utasokkal keménykedtek, pedig megtehette volna:
Hello!
Egy eléggé "bicskanyitogató" történetet szeretnék megírni, hátha mások tanulnak majd az esetből és esetleg erélyesebben lépnek fel majd hasonló helyzetben, mert sajnos kevés olyan ember van, aki ilyen esetben tesz is valamit... Nem kapcsolódik közvetlenül a bkv-hoz, de mivel ott esett meg, leírom, aztán majd eldöntöd, hogy érdemes-e kitenni az oldalra. Címet nem írok, találj ki te :)
A Ferenciek terén szálltam fel a 7-es buszra ma délután, ahol egyébként is viszonylag sok a paraszt és a nemkívánatos személy, de ez főleg az éjszakai órákra koncentrálódik. A tömeg miatt a forgóban foglaltam el pozíciómat. Velem együtt felszállt 5 fiatal (13-16 éves) srác (egyikük lány) és a busz elejébe mentek. Eddig nem is volt semmi gond. A Móricznál aránylag sok hely szabadult fel, mire 3 srác hátra jött és helyet foglalt közülük 2 az egyik dupla ülésen. Az előttük lévő dupla ülésen 2 öreg bácsi ült.
Utolsó kommentek