Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Menet közben esett ki a busz ablaka

Olvasónk a minap a 99-es buszon utazott, ahol le szeretett volna ülni. Szemezett az ülésekkel, de annyira koszosak voltak, hogy inkább állva utazott. Ez a szerencséje, ugyanis menet közben a busz egyik ablaka kiesett, pont arra a székre, ahová előzőleg le akart ülni.

Tisztelt BKV figyelő!
 
Január 27.-én este a 99-es buszon utaztam. Le akartam ülni, de olyan koszosnak találtam az ülést, hogy meggondoltam magam. Pár másodperc múlva nagy robajjal pont arra az ülésre kiesett a busz ablaka, úgy egyben.

Szóval szerencsésnek mondhatom magam, mert koszos volt a busz? A BKV-nak néha nem kéne átvizsgáltatni a járműveit? Amúgy a kapaszkodók és ülések takarítását is ajánlanám figyelmükbe, esetleg a  kárpitok cseréjét néha. Bár nem is értem, miért ilyen könnyen koszolódó ülések vannak... mindenesetre most szerencsém volt emiatt. Ennek ellenére szánalmasnak tartom azokat az állapotokat amelyek a járműveken uralkodnak. Ezért fizetünk ennyit?
 
Egy utas, aki inkább autóval közlekedik.

57 Tovább

BKV plusz

A BKV sajnálja, hogy nem lehet minden villamosában légkondi, ezért a nyitható ablakok mellett menet közben az ajtót is nyitva hagyják, hogy nagyobb felületen jusson hűs levegő az utastérbe.

 

Ha nem indul el a videó, kattints ide!

 

Egy olvasónk linkelte be a fentii videót a nyitott ajtós posztba még kedd délután. A YouTubeon nem csak a videót néztem meg, hanem a kommenteket is elolvastam, ahol a szerzőt piszkálják azért, amiért nem jelezte a hibát a villamosvezetőnek. Szerintem jól tette, hogy nem szólt. Kedden többen leugattak minket a nyitott ajtós és füstölő buszos postban, hogy ha nem tetszik valami, le lehet szállni. Ez a XXI. századi pesti felfogás…

78 Tovább

Ismét adtunk egy pofont a sz@rnak

A BKV a biztonsági őreit a felszínre hozta, és a villamos ajtajaiba állította őket. Ez szép és jó, csak a reggeli csúcsban öt ajtóra három őr jut amiből kettő az első ajtónál áll, így aki bliccelni akar, felszáll egy olyan ajtónál, ahol nincs ellenőrzés.
Tisztelt BKV-figyelő!
 
Ma reggeli (08.09.24) tapasztalatomat szeretném megosztani veled, és az olvasókkal, melyeket az Etele téri 19-es villamosmegállóban szereztem. A BKV úgy gondolta, hogy a metró területén már megismert biztonsági őröket, most felhozza egy kicsit szellőzni a felszínre és a villamos mellé beállítja őket. A 49-es megállójában három biztonsági ácsorgott a reggeli csúcsban, és kérték a „jegyeketbérleteket”. Igen! Három őr és öt ajtó. Kettő őr állt az első ajtónál, és az ötödiknél nél is egy.
 
Akinek volt bérlete az felmutatta az őröknek, akinek se jegye, se bérlete nem volt, az átment a második vagy a harmadik ajtóhoz, és ott szállt fel. Az őröket nem érdekelte, nem szóltak nekik.
 
Ha minden ajtónál őr állna, akkor se érne semmit az ellenőrzés. A bliccelő utas megvárja a villamospótló buszt, amivel meg egy megállót, majd átszáll a villamosra. Ismét közpénzből adtunk egy pofont a szarnak…
 
Jól mondta a VEKE, hogy ezzel a lépéssel csak a fizető utasokat szívatják meg ismét, mert aki bliccelni akar, az elsétál az első megállóig, vagy a második ajtóig. A biztonsági őrök egyébként a metró területén sem foglalkoznak a bérlettel, egyik kollégám 2007-es Decemberi bérlettel jár, ami színben, és kinézetében is más, mint a mostani.
 
Vajon ennyi feleslegesen fizetett ember fizetéséből hány járművet lehetne kitakarítani?
 
Üdvözlettel: K. Dénes
84 Tovább

Kreativitásból ötös

Mit csinál a leleményes BKV-dolgozó, ha nincs 66-os viszonylattáblája, mert a 99-es vonalon dolgozik? Gondolkodik egy picit, majd megfordítja, így csinál a 99-ből 66-ot. Az, hogy a busz honnan hová megy, az meg le van sz@rva :) Leleményességből, és kreativitásból hatalmas ötös a buszvezetőnek.

 

 


Ezt a képet tegnap csináltam a 23E és a 66-os busz közös János utcai megállójában. Egy ismeretlen sofőrt tettek a vonalra, egy kis szóló Ikarussal. Valószínű, hogy váratlanul érte az áthelyezés és előzőleg a 99-es vonalon dolgozott, ezért oldotta meg így az utastájékoztatást. Még mindig jobb, mintha nem lenne kint semmi. Minden elismerésem az övé. Még mindig mosolygok rajta, ha visszagondolok :)
 

54 Tovább

Kiabált a mozgássérült utassal

Reméljük egyszer buszvezetőnk is megtapasztalja majd, milyen kerekesszékkel közlekedni, és milyen az, amikor a buszvezető nem foglalkozik vele, mert rádiót hallgat.

Tisztelt BKV-figyelő!

Vasárnap a 9-es buszon történt a következő eset a körútnál. Megáll a busz, és leszállnak az utasok, egy mozgássérült utas a többiek után megáll az ajtónál, mert a mozgássérült jelzővel jelzett, várta, hogy a sofőr lehajtsa a rámpát. De az ajtó becsukódott, és a busz ment tovább, erre megnyomták a vészjelzőt, a sofőr belenézett a tükörbe, kinyitotta, majd visszacsukta az ajtót és megint indult a busz, erre folyamatosan nyomni kezdték a vészjelzőt, és a mozgássérült előre gurult, hogy személyesen szóljon, hogy le szeretne szállni. Ekkor már kiabáltak az utasok, hogy álljon már meg. Végül megállt, kiszállt a sofőrfülkéből, és ekkor láttuk, hogy fülhallgató van a fülében, kivette, és kérdezte, hogy mi a baj. A mozgássérült utas közölte, hogy már amikor felszállt megmondta, hogy hol fog leszállni, a mozgássérült jelzővel jelzett, és a vészjelző is szólt, szóval igazán észrevehette volna a sofőr a dolgot. Nemkülönben megjegyezte, hogy nem rádiót kéne hallgatnia vezetés közben. Erre a sofőr elkezdett kiabálni, a mozgássérülttel, hogy honnan veszi, hogy rádiót hallgat, és különben sem utazhatna kísérő nélkül. Nagy duzzogva lehajtotta a rámpát és még a megállóban is kiabált vele, miután leszállt.

Azon túl, hogy a sofőr egy hanyag bunkó volt, kérdem én: mi az, hogy csak kísérővel utazhat. Hát hol itt az esélyegyenlőség? Minden akadálymentesítés lényege, hogy a segítséggel élők egyedül tudjanak boldogulni! Vajon mit szólna a kedves sofőr, ha ezentúl csak kísérővel mehetne a boltba? Egyszerűen felháborító volt a viselkedése és nagyon megalázó helyzetbe hozta az utast.

G. Bálint

76 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek