Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV etika

A hagyományok tisztelete, együttműködés, egyenlő bánásmód, méltányosság, lojalitás, a munkahelyen elvárt magatartás, valamint az üzleti ajándék fogalmának részletezése is szerepel a BKV most készülő etikai és viselkedési kódexében.

A BKV új etikai kódexet készít, amely irányelveket ad arra, hogyan viselkedjenek a cég dolgozói a munkahelyükön, az utasokkal és adott esetben a sajtóval. A kiadvány tartalmát két lépcsőben kell jóváhagyni a cégnél. Az igazgatótanács tagjai már rábólintottak a tartalomra, s ha a vezetői értekezleten is elfogadják a tervezetet, akkor hamarosan nyomdába kerül az új útmutatás - tudtuk meg Regőczi Miklós, kommunikációs vezérigazgató-helyettestől. Az alapvető viselkedési normákat tartalmazó füzetet elsősorban az új belépőknek szánják, ezért nem nyomtatják ki tízezres példányban, ám a tartalmat a régiek is megismerhetik.

Erre már csak azért is szükség lehet, mert a hétköznapi intelmek mellett olyan új elemek is megjelennek az összeállításban, hogy az utasokkal való viselkedés mellett ki, hogyan bánjon a beosztottjaival és adott esetben a sajtóval is. A cég jó hírének megvédése, az utasok bizalmának megnyerése és a szakma megbecsülése újabban a legtöbbet hangoztatott cél a BKV-nál, ezért a kódex a vállalati titok kérdését is érinti, és némileg szabályozza. Felhívja a figyelmet, például arra, hogy a cég "minden munkatársának tartózkodnia kell munkatársai, tevékenységének nyilvánosság előtti bírálatától, különösen az érintett távollétében. Amenynyiben a munkavállalók elégedetlenek valamely kollégájuk, vagy felettesük döntésével, munkájával, véleményüket az érintett jelenlétében, szűk körben, kulturált hangnemben tegyék meg".

A gyűjtemény nemcsak a beosztottak, hanem a vezető beosztásúak házon belüli és nyilvános viselkedését is körvonalazza. A füzetből kiderül majd, hogy a cég vezetése elvárja a dolgozóktól a vállalat 1820-ra visszavezethető hagyományainak tiszteletét, a korrekt és hatékony együttműködést, a nemekre és a korra való tekintet nélküli egyenlő bánásmódot, méltányosságot és lojalitást. A leírás legfontosabb része azonban az utasközpontúságra való felhívás és a szolgáltatói magatartás részletezése. Az etikai kódex foglalkozik az üzleti ajándék kérdésével is. A leírás szerint a 20 ezer forint érték feletti üzleti ajándékot be kell jelenteni a munkáltatónak.

Forrás: Népszabadság Online
17 Tovább

Nem jó a lyukasztó? Fizess

Tisztelt BKV figyelő!

Szerencsére ritkán kell a BKV járvűvein utaznom. Ma reggel sajnos mégis ezt a közlekedési megoldást kellett választanom. A Deák Ferenc téren átszálltam a 3-as metróról a 2-es metróra. Az átjáróban kezeltem a jegyemet, illetve megpróbáltam, de a gép nem kezelte le a jegyet, annak ellenére, hogy zölden világított a működőképességét jelző led. Ezért megpróbáltam egy második és egy harmadik kezelőt is. Késésben voltam a munkahelyemről, nagyon siettem. A harmadik gép működött! Szuper, rohantam tovább, ez a művelet még 5 perc késést eredményezett. Az Astoria megállónál egy meglehetősen goromba nő megállított és ellenőrizte az érvényesített jegyemet, de azon nem látszott semmilyen pecsét és nem is vágta le a jegy végét, csak az látszott rajta, hogy be volt gyűrődve a gépbe és próbált valami pecsét félét rányomni. Próbáltam magyarázni, hogy szívesen odaadom a jegyem, de nekem rohannom kell. Akkor már láttam, hogy alig várta, hogy végre történjen valami ma, mert már nagyon unatkozhatott! Adtam neki 5000 forintot, mert nem akartam az állásommal játszani, ettől rögtön boldogabb lett és végre rohanhattam tovább. Persze a bizonylatot nem volt időm kivárni, úgyhogy remélem hasznos dologra költi a pénzemet! Ha csak tehetem nem fogok BKV-val közlekedni, mert azon túl,hogy időt és energiát pazarolok a jegy megvásárlására és érvényesítésére még 5.000 forint büntetést is kell fizetnem, és még én érzem magam kellemetlenül.

Vicces, hogy a Deák Ferenc téren, az egyik legforgalmasabb megállónál rendszerint nem működik a 3 jegykezelő autómatából legalább 2. De persze nem csak a két metró vonal között, hanem a bejáratnál sem. Persze a sikertelen próbálkozásokat türelmesen végignézi az a négy alulművelt, unintelligens ellenőr, aki a a mozgólépcsőnél támaszkodva cuppog és fütyörészik. Rendesen kellemetlen ott áthaladni.

Az mindenesetre elgondolkoztató, hogy a BKV bérletárak közelítenek más európai országok áraihoz, viszont a minősége alulmúlja valamennyit.
60 Tovább

Busz és villamos

Tisztelt BKV-figyelő !
 
Mellékelten küldök egy kis filmet a 67V autóbusz villamosmegállóba állásáról. A töténethez annyit fűznék, hogy nem tudom kinek az ötletéből (lakossági kérés, vagy BKV akció), a 67V autóbuszok 2007. október 2-tól a Kolozsvár utcában illetve az Erzsébet királyné útján a villamossínek menti megállókban állnak meg. Az egyik "előnye" a filmen látható, a másik, hogy a villamosok meg a buszok a reggeli illetve délutáni csúcsforgalomba feltartják egymást ezzel jelentős 4-5 perces menetidő többletet okozva az utasoknak A filmből kiderűl milyen remek kis szilikózist lehet kapni a villmosok által akarva-akaratlanul kiszórt homoktól, amit a buszok felkavarnak.
 
Üdvözlettel: Kojo
32 Tovább

Megfelelően tájékoztatott a BKV

Az elmúlt hónapokban számos BKV járat útvonala módosult, átszervezés vagy felújítási munkák miatt. Rengeteg utaspanaszt kaptunk azzal kapcsolatban, hogy a BKV a járatmódosításkor hiányosan tájékoztatta az utasokat, nem voltak tájékoztatva arról, honnan indul a pótlóbusz, és az átszállási helyek is hiányosak voltak.

Október 24-től pályafelújítási munkák miatt egyes BKV villamosok módosított rendben közlekednek, kíváncsiságból a Moszkva térre mentem 18-as villamossal megnézni, a BKV most hogy tájékoztatja az utasokat, és meglepődtem. Egyből megtaláltam a pótlóbuszt, tájékoztatásból most 5-ös!


46 Tovább

Babakocsival

Szia!

Elmúlt hét vasárnap történt velünk az alábbi, nem tudom mennyire kirívó eset.

Babakocsival sprinteltünk az éppen érkező 85-ös busz után a Harmat utcai megállóba. Ez a busz egy újfajta csuklós Volvo volt, amin tudvalevően két helyen lehet felszállni babakocsival. Mivel láttuk, hogy a harmadik ajtónál sokan vannak, egy másik babakocsival súlyosbítva, ezért továbbmentünk a második ajtóhoz. Azonban az ajtó a busszal együtt fogta magát és elindult. Ezen annyira meglepődtem, hogy még a rendszámát sem írtam fel.

Mint később kiderült, valószínűleg ezt azért csinálta, mert pár perccel később jött egy teljesen üres 85-ös -amiről azért pár szóban beszámolhatott volna, hiszen azt hiszem a busz fel van szerelve az ehhez szükséges eszközökkel -, amit mi már sajnos csak távolról láttunk, mivel közben a 185-ös busz beiktatásával a 3-as villamossal utaztunk tovább. Mondjuk azon meg azt nem értem, hogy miért van néhány ajtónál megjelölve a babakocsival való felszállás lehetősége, mert ezek az ajtók semmiben sem különböznek a többitől.

Úgy látom, hogy bár a gyerek még csak fél éves, de záros határidőn belül meg kell tanulnia járni, ha szeretne BKV-val utazni.

--
sajt
18 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek