Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Metrókivonás: lesz káosz, vagy nem lesz?

Információink szerint egyelőre még a BKV-nál is bizonytalanok abban, hogy sül el a pénteken bejelentett metrókocsikivonás. Csúcsforgalmi időszakban (reggel) 10-15 másodperccel hosszabbodik a menetidő követési idő, ami szakértők szerint nem vészes. Ám, ha egy szerelvénynek ki kell állnia hiba miatt - ez mostanában elég gyakori -, akkor jön a tumultuózus szcenárió, -olvasható az Indexen.

Mint arról a hírportál és a BKV-figyelő is beszámolt, Tarlós István főpolgármester pénteken bejelentette, hogy a metrótüzek után konzultáltak az orosz gyártóval, és kivonják a forgalomból a 40 évesnél öregebb metrókocsikat. Ez a 2-es és a 3-as vonalon összesen 43 kocsit jelent, ami az összes kocsi több mint tíz százaléka.

A városháza számításai szerint ez azt jelenti, hogy a 2-es metróvonalon 2 perc 20 másodperc helyett 2 perc 30 másodpercenként jár majd a metró, a 3-as vonalon pedig 2 perc 30 másodperc helyett 2 perc 45 másodpercenként.

54 Tovább

Belső kommunikáció a BKV-nál: „Léci ne hozd ki a garázsból ezt a fost!”

A címben idézett üzenettel találkozhatnak azok az utasok, akik a képen látható busszal utaznak. A BKV műszakosai valószínűleg megelégelték a katasztrofális állapotokat, ezért írtak a napellenzőre olyan szövegeket, mint a „Trágya szar, mint a BKV Zrt”; „Van itt erő, csak ritkán jön elő”; „Kohóba való” stb. A képet köszönjük olvasónknak, Ilkának.

13 Tovább

Kivonnak a forgalomból 43 metrókocsit

Negyvenhárom metrókocsit von ki hétfő reggelig a 2-es és 3-as metró forgalmából a főváros, mert azok potenciális balesetveszélyt jelenthetnek, közölte Tarlós István pénteken egy más témában tartott sajtótájékoztatón, -írja az Index.

A főpolgármester elmondta, a metrótűzesetek miatt megkeresték a metrókocsikat korábban gyártó orosz céget, ahonnan azt a tájékoztatást kapták, hogy a harminc év feletti kocsik közlekedtetése biztonsági kockázatot jelent.

Közlése szerint öt 43 éves, és harmincnyolc 41 éves kocsi közlekedik jelenleg a vonalakon; ezek kivonásáról döntöttek. Bejelentette azt is, hogy az intézkedés következtében a metrószerelvények ritkábban járnak majd. Tarlós István lelkiismeretlenségnek nevezte, hogy bár a korábbi városvezetés tisztában volt a helyzettel, mégsem tett lépéseket.

54 Tovább

Saját országuk zászlaját sem ismerik a BKV matricagyártói

Az Ausztriából érkező turisták valószínűleg bambán néznek, amikor a BKV automatákra kihelyezett új tájékoztatókat olvassák, ugyanis ők sem értik majd, hogy mit keres a zászlajuk a magyar szöveg mellett. Komolyan elgondolkodom néha, hogy mit várunk egy olyan cégtől, ahol az ilyen apróságokba is tojnak bele? Annyira, de annyira fel tud bosszantani ez a nemtörődömség, hogy hihetetlen... Az angol, német fordításba már bele se mertem olvasni. Köszönjük a képet Zominak!

10 Tovább

Babakocsival szinte lehetetlen felszállni a trolira a Radnóti Miklós utcai megállóban

A fent látható képet olvasónk, Dávid készítette a 75-ös és 76-os trolibusz Radnóti Miklós utcai megállójában. Már önmagában az is botrányos, hogy a trolibusz megállóját ilyen szerencsétlenül alakították ki, hiszen a babakocsival közlekedők csak nagy nehézségek árán tudnak felszállni a járművekre. Az ajtó elé helyezett rács tovább nehezíti a helyzetet. Dávid panasza hajtás után olvasható.

21 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek