A blogon a BKV-s események mellett sűrűn jelennek meg budapesti képek, beszámolók fontosabb csomópontokról, aluljárókról. Mivel Budapest főpolgármester-helyettese is olvas minket, bízunk benne, hogy nem csak a BKV-val, hanem a Budapesttel foglalkozó problémákat is orvosolják.
Már jó ideje üzemel a Boráros téren egy díjmenetes parkolóház, amely eddig aluljáró néven üzemelt, s melyet napközben nagyon sokan használnak. A napokban az egyik éppen beálló autós majdnem elcsapott, amikor nem álltam félre elég gyorsan. Amikor rámdudált, tudattam vele, hogy ez egy aluljáró. Válasz: „Ott parkolok, ahol akarok!”
Az új parkolóház előnye: Nem kell parkolási díjat fizetni. A közelben, védett helyen parkol. Sem a rendőrség, sem a közterület-felügyelet nem foglalkozik vele, hol parkol, a BRFK munkatársai mosolyogva sétálnak el autója mellett. A parkolóház elsősorban az aluljáróban lévő kis kocsma vendégeinek befogadására szolgál. A vendégek italozás után könnyebben megtalálják autójukat. A zéró tolerancia meg többszörösen le van
szarva!
Jó lenne, ha a BRFK munkatársai két oszlatás között kicsit szétnéznének arra, és felelősségre vonnák a rendszeresen ott parkoló autósokat.
Boráros téri „parkolóház”
Bréking Nyúz: Baleset Újbudán
Már akkor sejtettem, hogy nagy baleset van, amikor az Etele téren tájékoztattak, hogy a 19-es villamos nem közlekedik, helyette 47-49V jár, amire 20 percet kell várni. Várakozás után megérkezett a 47-49V, amellyel a Tétényi útig tudtam csak menni, mert a Tétényi úttól egészen a Kosztolányiig buszok és autók álltak.
Aki okos volt, velem együtt lesétálta ezt a kis szakaszt (Móriczig mentem) és nem ült a buszon (7-es, gyors 7-es, 173-as, 73-as, 233E, stb) 30-34 percet, míg a busz átvergődött a dugón. Nem tudom, mostanra helyreállt-e a rend, mindenki tájékozódjon, ha arra indul. A soha nem látott busz-feltorlódást képeken megnézhetitek:
Zéró tolerancia: Ittasan a sínek között
Este a sínek kevésbé púposodnak. Hogy ilyenkor se legyen zavartalan a villamosközlekedés, előjönnek a napközben pihenő béna autósok. Mi történik, ha a béna autós iszik, és vezet? Nézd meg a képeken és a videón.
Kedves Figyelő!
Tegnap éjszaka (2008.06.26) fél 1 tájban jártam a 3 villamos Terebesi utcai megállójánál, és a mellékelt képeken látható BMW-t pillantottam meg a zárt pályán a síneken. Előtte, mögötte villamosok, egészen pontosan 5 db villamos igyekezett volna a remízbe. volna:)
Az ott várakozók elmondása szerint a BMW (külföldi rendszámos nem saját tulajdonú) a sofőrje ittas volt és valahogyan bekerült a sínekre, segíteni próbáltak neki és megtolták, mire az autó beszorult a sínek közé. A vezető szerint 50km/h-val haladt.
Kihasználatlanul állt Antal Attila új luxus Volkswagene
Jóval a BKV-vezér távozása után érkezett meg a neki rendelt, extrákkal jól felszerelt Volkswagen Passat. A Magyar Hírlap szerint az autó hetekig használatlanul áll a közlekedési cég központjában, mert Antal Attila bukása után egyik BKV-s vezető sem mert beleülni.
Most sajnálhatja igazán a BKV volt vezérigazgatója, hogy márciusban megvált tisztétől, hiszen nem régiben gördült be a BKV Akácfa utcai központjába az Antal Attilának rendelt luxusautó - írta a Magyar Hírlap.
Az extrákkal felszerelt, 3 ezer köbcentis Volkswagen Passatban bőrrel borított sportülések, climatronic légkondicionáló, billenő napfénytető és két lapmonitor is gondoskodik a komfortos utazásról. A hasonló gépkocsik alapára 14 millió forint, felszereltségtől függően azonban meghaladhatja a húsz millió forintot is. A lap úgy tudja, a grafitszínű autó heteken át hiába várt gazdájára, a vállalat egyik döntéshozója sem mert beleülni. Végül Tótfalusi György, a BKV igazgatótanácsának szabaddemokrata elnöke vehette birtokba.
A Magyar Hírlap információi szerint a Passat csak első jele lehet a Volkswagen budapesti térhódításainak, a közlekedési vállalat Renault flottájának cseréjét fontolgatja, és típusváltást készítenek elő a főváros többi cégénél is.
Index
Utolsó kommentek