Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Zárt buszsáv hülye autósoknak

Külföldön az autósok annyira szemtelenek, hogy az előlük elzárt buszsávba a busz mögött próbálnak betolakodni. El sem merem képzelni, mi lenne, ha nálunk vezetnék ezt be. A balesetes videókkal megtelne a Youtube.



43 Tovább

Hol parkolsz Cruel?

Külföldi barátunk magasról tett arra, hogy a 2-es villamospótló busz megállójában parkolt ma (június 12-én). Nem érdekelte, hogy a busz nem tud rendesen megállni, és kerülgetni kell. Őt biztos nem fogja megbüntetni a rendőrség.



44 Tovább

Sínenjárás autóval

Peches ember az, aki éppen akkor parkol a sínen az autójával amikor az a "nagy" hőmérséklettől felpúposodik. Szerencsétlen ember az, aki nem veszi észre a felpúposodott sínt és autóval megpróbál áthajtani rajta. A képen látható autó vezetője vajon melyik csoport tartozott? Tegnap direkt lekérdeztem a hőmérsékleti adatokat az időkép szerkesztőitől, akik azt mondtál, hogy 13 és 14 óra között a Gellért-hegy közelében kereken 30°C volt.



Tisztelt BKV-figyelő!

Ma (2008. június 2-án) fél 2kor rögzítettem az alábbi képeket telefonommal az Erzsébet híd Budai hídfőjénél. Szerintem a BKV új koncepciója állhat az eset mögött, miszerint az egyéni közlekedőket megnyerje magának. Nem rossz ötlet, a kivitelezésen azért még van mit javítani. Így csak az amúgy is lezárt alsó rakpart miatti megadugó sült ki belőle.

Üdvözlettel: P.A.

26 Tovább

Hová tűnnek a táblák?

49 Tovább

Jegyet küld a Protokon

Kedves BKV Figyelő!

A férjem a 61-es villamossal jár dolgozni - már amikor nem bringával megy - viszont mivel egyik végállomásig sem kell elmennie vele, kissé nehezen tud jegyet venni. Konkrétan a Csörsz utcai megállóban elhelyezett jegyautomatákkal szokott próbálkozni, azok azonban szökőévente egyszer működnek, máskor megeszik a pénzt, vagy nem is veszik be a pénzt egyáltalán.

Mint az üzemeltetőtől megtudtuk telefonon, ők szerződésben a 2 hetenkénti (!) szervizelést vállalták a BKV-nak. Valószínűleg már megunhatták, hogy viszonylag gyakran felhívjuk őket azzal, hogy megint rossz az automata, ugyanis nemrég a következő levelet kaptuk:

2008. 03. 28. (címzett, iktatási szám, ügyintéző stb.) (Protokon logo) Tárgy: panasz kivizsgálása 2008. 02. 28-i telefonon érkezett bejelentését kivizsgáltuk.

Megállapítottuk, hogy 505. sz. gépet a jelzett időpontban ismeretlenek eltömítették. Ezzel megkárosították Önt, a BKV ZRT-t és cégünket is. Elnézését kérjük a kellemetlenségér (sic) és kárának enyhítésére mellékelten küldünk 1 db jegyet. (név. aláírás) ISO 9001 PROTOKON Kft. H-1027 Budapest, Bem J. u. 5. (tel., fax)

A levélhez pedig valóban hozzá volt tűzve gemkapoccsal 1 db 270 HUF értékű, narancssárga BKV vonaljegy, nem olyan fehér, amit az automata nyomtat, hanem rendes, gyári. Most már csak egy vágyam van, hogy a 105-ös buszra felszállva a megállóban vagy a buszon képes legyek jegyet vásárolni, de belátom, ez vérmes remény csak.
28 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek