Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Kussolj köcsög”, mondta az ellenőr

Nervus olvasónknak áldott jó lelke van. Észrevette, hogy a Délinél a jegykiadó automata több utas pénzét is elnyelte, ezért jelezte az ellenőrnek, aki erre igen bunkón reagált. Pozitív észrevétele mellé, így kicsit több negatív társul most.

Helló Figyelő!

Boldogan indultam Pestre a mai napon: végre írhatok neked, ráadásul pozitívumokat. Ez az örömöm azonban pár órán belül össze is omlott, úgyhogy most jó és rosszat egyaránt írok neked.

Múlt hét szombaton (július 26.) csupa jót láttam a BKV-nál: 1,) a jegyárus hölgy ki tudta szolgálni a turistákat, 2,) az egyik ellenőr a metróban kedvesen és -folyamatos- angolsággal igazította útba egy utast, s még a büntetéstől is eltekintett, 3,) egy kedves ellenőrrel elbeszélgettem, amíg a metrót vártam.

Azon ma (augusztus 3.) csak rosszat:


- A Déli pályaudvarnál nem működött a jegykiadó automata, egy fiatalember beledobott 300 forintot, aztán csak csodálkozott, hogy se jegy, se pénz. Szólt is az egyik férfi ellenőrnek, aki fintorogva nézett rá: "Rúgd fel, hát mit érdekel engem." A srác jegy nélkül ment le a metróba, mondván ő kifizette és nem fog fél órát állni a sorban, hogy még egyet vegyen. Pár perc múlva egy lány bedobott 1000 (!) forintot, ő sem kapott jegyet. Szóltam neki, hogy ne kísérletezzen, de már későn: az automata azt is elnyelte. A két ellenőr meg vigyorogva nézett minket. Pár perc múlva a lány anyja(?) szólt az ellenőröknek, hogy figyelmeztessék már az utasokat, hogy ne adjanak ingyenpénzt a BKV-nak. "Oszt mit érdekel engem?" - kérdezte a hölgy ellenőr. "Ragasszák ki, hogy nem üzemel" - szóltam közbe én is, a válasz: "Nem az én dolgom!". Kész, letudva. "Akkor mi a ti dolgotok - így én -, az utasok szívatása?" "Kussolj köcsög" - kaptam a roppant udvarias választ. Ez 13:08 körül volt.


- Nemrég érkeztem haza Miskolcra, a postaládában egy levél várta jóanyámat a BKV-tól: fizessen, mert bliccelt. Kiderült, hogy arról az esetről írnak, amikor a jegykezelő nem bélyegezte le a jegyet, de a fent levő ellenőr azt mondta, hogy menjen csak nyugodtan, nem baj, mert hibás a gép... Lent pedig elég udvariatlanul megállították és megbüntették.

Nem tagadom, hogy vannak becsületes dolgozók is, csak sajnos nem ők vannak többségben.

Üdv: nervus

68 Tovább

Vannak még jól működő ügyfélszolgálatok

Hasonló cikkünk már volt a blogon, de akkor képet nem kaptunk hozzá. Azért ez a Protokon Kft. megérdemel most egy nagy tapsot.


Nagyításhoz klikk a képre!
23 Tovább

Jegyet küld a Protokon

Kedves BKV Figyelő!

A férjem a 61-es villamossal jár dolgozni - már amikor nem bringával megy - viszont mivel egyik végállomásig sem kell elmennie vele, kissé nehezen tud jegyet venni. Konkrétan a Csörsz utcai megállóban elhelyezett jegyautomatákkal szokott próbálkozni, azok azonban szökőévente egyszer működnek, máskor megeszik a pénzt, vagy nem is veszik be a pénzt egyáltalán.

Mint az üzemeltetőtől megtudtuk telefonon, ők szerződésben a 2 hetenkénti (!) szervizelést vállalták a BKV-nak. Valószínűleg már megunhatták, hogy viszonylag gyakran felhívjuk őket azzal, hogy megint rossz az automata, ugyanis nemrég a következő levelet kaptuk:

2008. 03. 28. (címzett, iktatási szám, ügyintéző stb.) (Protokon logo) Tárgy: panasz kivizsgálása 2008. 02. 28-i telefonon érkezett bejelentését kivizsgáltuk.

Megállapítottuk, hogy 505. sz. gépet a jelzett időpontban ismeretlenek eltömítették. Ezzel megkárosították Önt, a BKV ZRT-t és cégünket is. Elnézését kérjük a kellemetlenségér (sic) és kárának enyhítésére mellékelten küldünk 1 db jegyet. (név. aláírás) ISO 9001 PROTOKON Kft. H-1027 Budapest, Bem J. u. 5. (tel., fax)

A levélhez pedig valóban hozzá volt tűzve gemkapoccsal 1 db 270 HUF értékű, narancssárga BKV vonaljegy, nem olyan fehér, amit az automata nyomtat, hanem rendes, gyári. Most már csak egy vágyam van, hogy a 105-ös buszra felszállva a megállóban vagy a buszon képes legyek jegyet vásárolni, de belátom, ez vérmes remény csak.
28 Tovább

Bankkártyás vásárlás

Szia BKV-figyelő!

Az én sztorim nem is sztori, ezért nem is panaszkodásból írok, hanem mert egy olyan problémáról kaptam felvilágosítást, ami azt hiszem sok embert érint: a bankkártyás vásárlás. Úgy vélem, a kártyát azért találták fel, hogy használják. És hazánk elsőszámú tömegközlekedési vállalatánál ez szinte lehetetlen. Feltettem a kérdést, és kaptam is rá pár napon belül választ, itt van tehát a levélváltás:

Kedves BKV!

Arra lennék kíváncsi, hogy Budapest egész területén miért csupán 4 helyen van megoldva a bankkártyás fizetési lehetőség? Most nem a bemásolt sablonszövegre vagyok kíváncsi, hogy törekednek meg fejlesztenek, mert pl. a frissen átadott Keleti Pályaudvari metrópénztárnál is azt mondta nekem a hölgy úgy jó félévvel ezelőtt, hogy nemsokára meg lesz ott oldva. Úgy gondolom, hogy elvárható lenne 2008-ban, hogy ha egyszerre több teljes árú bérletet kívánok megvásárolni, akkor ne több tízezer forinttal kelljen mászkálnom, ráadásul több, mint fél órát sorban állnom. Mi az akadálya annak, hogy az újonnan felépített Örs Vezér téri metróállomáson nem lehet kártyával fizetni, csak a szemközti oldalon, a "gombánál", de ott is a kettőből csak egy ablaknál? Ha meg gyorsabban szeretnék végezni akkor először kell keresnem egy automatát, kivennem pénzt - azt is pénzért - hogy utána azon menjen a sopánkodás, hogy miért nincs nálam kisebb címlet. Ez csak egy pontja a városnak, de azt gondolom nem csak az én problémám.

Azt hiszem, az európai szintű szolgáltatásba az egyszerű és gyors kiszolgálás is beletartozhatna, ami nem a szépen felújított pénztárak melletti összetákolt fabódékat jelenti (nem is értem arra miért nem gondoltak, hogy kettővel több ablakot alakítanak ki a kertivécék helyett), sokkal inkább magában foglalja a bankkártyás vásárlási lehetőséget, mégpedig a legtöbb helyen, ahol lehetséges.

Remélem megértik, miért probléma ez sok embernek és mihamarabb válaszolnak, illetve megoldást találnak (egy pár milliárdért) (bocs, ezt nem hagyhattam ki).

Üdvözlettel:

Kurucz László

Válasz:

30 Tovább

Van 34 darab százasod?

Üdv!

Lehet, hogy csak én kötök bele mindenbe, de szemet szúrt egy dolog. Történetesen az, hogy a kihelyezett érintőképernyős jegy automatáknál villogni szokott valami olyasmi felirat, hogy "új, egyszerűbb jegyvásárlás", ehhez képest megnéztem, ha az ember csak egy kicsivel több jegyet venne az automatánál, akkor már gondban lenne, mert tízen akárhány darab százast kellene bedobálnia, ennél nagyobb pénzt ugyanis nem lehet belehelyezni, csak aprót. Nem tudom milyen logika alapján gondolták azt, hogy az ember 120 darab százassal járkál a zsebében, szerintem ilyen nem igazán fordul elő. Ez még így rendben lenne, de akkor minek lehet egyszerre 20-at is venni?

üdv, cv

A kép illusztráció (+1 képért kattints ide!)
58 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek