Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV válasz

Sokan kíváncsiak voltak arra, hogy a BKV kivizsgálja-e a blogon leírt történeteket, és azokat mennyire veszik komolyan. Néhány hete levélben tettem fel a BKV-nak ezeket a kérdéseket, és örömömre szolgál, hogy egy igen tartalmas levelet küldtek a napokban, úgy hiszem minden kérdésre megadták a választ. A legfontosabb kérdéseket és a legnagyobb problémákat eddig is elküldtük a BKV-nak, és ezek után sem lesz másképp, reméljük tudunk segíteni.
Tisztelt Gál Mihály!
 
Köszönjük Regőczi úr részére írt észrevételeit és köszönjük azt is, hogy bérlettel veszi igénybe szolgáltatásainkat.

Társaságunkkal folytatott minden egyes levelezés során szakterületeink segítségével próbáljuk orvosolni a felvetett problémákat. Sajnos nem minden bejelentés alapján van lehetőségünk egy-egy járművezető elmarasztalására, vagy éppen a teljes járműparkunk cseréjére. (Példaként szolgáljon, hogy egy-egy járművezetői panasz esetén felvettük a kapcsolatot a bejelentővel, annak érdekében, hogy elmarasztalás esetén a bíróságon álljon ki Társaságunk, mint munkáltató mellett, de sajnos nem vezetett sikerre.).
 
Kitűzött céljaink a fejlődés irányába mutatnak és törekvéseinket sokszor elismerés is kíséri. Vannak olyan bejelentőink, akik pozitív tapasztalataikat is megosztják velünk, s ez az, ami bennünket is ösztönöz a még jobb teljesítmény, eredmény elérése felé.
Úgy véljük, egyetért velünk abban, hogy minden egyes utasunk vagy bejelentőnk elvárásának megfelelni nem tudunk, annak ellenére, hogy utasokkal foglalkozó munkatársaink kiemelt figyelmet fordítanak az utasokkal való kapcsolatok ápolására.
Tekintve, hogy emberek vagyunk, hibázhatunk, de úgy gondoljuk, Önök sem azt szeretnék elérni a „figyelő” oldallal, hogy minden egyes munkavállalónknak szégyen legyen, hogy BKV-s. Ha minden embert/munkatársat egy kalap alá veszünk, akkor azon munkavállalóink, akik becsületesen dolgoznak (s ez a többség), kárt szenvedhetnek.

Egyetértünk Önökkel abban, hogy a fejlődés kell, s abban is, hogy sokat kell még ezért tennünk, azonban nem szabad elfelejtenünk, hogy eddig is milyen lépéseket tettünk a szolgáltatás fejlesztése érdekében. Csak gondoljunk az alacsonypadlós autóbusz, trolibusz, villamos beszerzésekre, az éjszakai közlekedés reformjára, a járatcsatlakozások megvalósítására. Reális terveink között szerepel a tarifarendszer átdolgozása, mely a kor elvárásainak megfelelő díjszabás bevezetését is jelenti egyben.

Az éves szinten közel 60.000 utasészrevétel kezelése során nem utasaink visszautasítása, nem is a panaszok számának csökkentése a célunk, hiszen az utasészrevételek segítenek abban, hogy szolgáltatásunkon javítani tudjunk.

Üdvözlettel: BKV Zrt.
65 Tovább

Kijelzők a HÉV megállókban

Kedves BKV figyelo!

Valószínűleg nem én vagyok az egyetlen, aki örül a szentendrei HÉV vonal megállóiban felszerelt új, jól látható tájékoztató monitoroknak. Persze hol az egyik nem működik, hol a másik, a rendszeres "FIGYELJE A MENETRENDET!" felirat is idegesítő, de ezek a gyermekbetegségek előbb-utóbb csak megoldódnak. Viszont alig egy hét kellett, hogy valamelyik "graffiti művész" lényegében olvashatatlanná tegye Békásmegyeren az egyik kijelzőt. Ha valaki esetleg felismeri a képen az illeto "kézjegyét" legyen szíves mondja meg neki, hogy sötét bunkó. De egyszerű szavakkal, hogy megértse...

Valahogy eszembe jutott az a szabály, amit az aquincumi elöljáróság hozott 2000 évvel ezelott, Aquincum tartományi központtá válása idején: "Ha valaki a város épületét firkálással rondítja el, tartozik azt saját nyelvével letakarítani" :-)))

Sziasztok,
Zoli
51 Tovább

Vajon megáll-e majd a metró a Fővám téren?

33 Tovább

Éves bérlet

Tisztelt BKV Ügyfélszogálat!

Azt hiszem azt éves bérletek esetében helyesebben jártak volna el, ha nem erőltetik a dizájnváltást. Megrökönyödve tapasztaltam a kedevezményes éves bérletem bérletigazolványba csúsztatásakor, hogy csupán két dolog nem látszik a béreltigazolványon: az eredetiséget jelző azonosító csík, amit nagy érzékkel pontosan 5 mm-el tolt arrébb a tervező, így a bal oldali papírcsík eltakarja. Emellett a bérlet érvényességi évének száma sem látszik, ezt ugyanis a közepéről a jobb felső sarokba tolták fel. Ez idén talán még nem okoz problémát, mert hát az új dizájn azonosít, de jövőre. Én megkeresném azért a felelősöket, ezzel ugyanis megnehezítették az ellenőrök és az utasok dolgát is.

Üdvözlettel:
Szigeti Szabolcs

Ui: az üzenetet a BKV figyelő internetes portál is megkapja.
A kép minta jelleggel került fel, és az index fórumból származik!
56 Tovább

Drágább közlekedés

Azt már tudjuk, hogy hamarosan őrök lesznek az éjszakai járatokon, de azt még nem, hogy miért kell drágább éjszakai jegyet vennünk, hogy koszban és hányásban utazzunk?

37 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek