Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Észrevétel a bérletről

Kedves BKV figyelő!

Tegnap végre sikerült egy olyan pénztárnál megvennem a bérletemet, ahol "csak" 15 percet kellett sorban állnom. Meglepődve láttam, hogy a pénztáros kézzel(!) írja rá a dátumot piros filctollal a bérletre! Amikor odaakarta adni, el is maszatolta, ezt félretette, ráírta egy másikra. Ezen a végző dátumot rontotta el egy kicsit mert 6-át kezdett írni (6-ától kértem a bérletet), majd átírta 5-re. Megkérdeztem, hogy szerinte nem fognak az ellenőreik ebbe belekötni, hogy esetleg én hamisítottam? Csodálkozva mondta, miért kötnének bele? Kérdeztem nincs bélyegző, amivel rá lehetne nyomni a bérletekre a dátumot, az nincs felelte!

Teljesen hihetetlen, hogy a mai világban , ilyen általunk megfizetett árak mellett, még arra is képtelenek, hogy a pénztárosaiknak néhány darab (hiszen alig van nyitott pénztáruk!) bélyegzőt vegyenek!! nem képesek több pénztárat nyitni (minden helyen, ahol eddig próbáltam venni, a meglévő pénztárak fele volt nyitva), és arra sem képesek, hogy egy ablak csak a számlás ügyfelekkel foglalkozzon, esetleg (2008-at írunk!!), központi adatbázissal ellátott, számítógépes rendszerrel számlázzanak, amely esetben aki már volt ott egyszer, annak csak ki kellene nyomtatni a számlát, ne kézzel kelljen szegényeknek irogatniuk!

Talán kicsit kevesebb milliósfizetést, jutalmat kellene a vezetőségnek felvennie, így lenne pénz arra, amire kell.

Még megemlíteném azt az apróságot, hogy a 8300 forintos bérletemért FŰTETLEN  41-es villamoson utazhatok. A szerelvény teljes hosszán 2-3 ülésrész mellett van fűtőtest, a villamos többi része hideg!!

Üdv.
Janovics Andrea
64 Tovább

"Mockva tér"

Szívből gratulálunk a BKV-nak, a közvéleménykutatás  eredményéhez, és így utólag a SuberBrands díj elnyeréséhez is. Örülünk, hogy egy díjnyertes színvonalú, az utasok számára kimagasló teljesítményű szolgáltatást vehetünk igénybe. Örülünk, de tényleg!

Nem szeretném elrontani az ünnepi hangulatot, így kérem, hogy aki még ünnepi hangulatban van, ne nézze meg az utastájékoztatásról szóló képeket. Köszönöm.


A képek az index fórumból származnak, Sry gyűjtötte őket össze. Köszönjük!
36 Tovább

Jó munkához idő kell


Budapest a metrók terén igen csak le van lassulva, de ki gondolta volna, hogy a 4-es metrónál is lassabb lehet valami? A Ferenciek terén lévő mozgólépcsőre még 5994-évet kell várnunk. Türelem!
35 Tovább

Éjszakai jegy

Kedves BKV-figyelő!

Azért írok, mert egy érdekes eset történt velem az éjszakain tegnap (XII. 27). A 950-s járaton minden ajtónál BKV ellenőrök álltak. Egyikük gyüjtőjegyet próbált 300 Ft-ért eladni, miután szóltam neki, hogy ez nem annyiba kerül, sűrűn elnézést kért, hogy összekeverte az éjszakai jeggyel. Nyilvánvalóan saját zsebre dolgozott!

Ez azért is szomorú, mert a BKV a fizetőképes kereslet hiányára hivatkozva kívánja az éjszakai buszjáratokat ritkítani vagy/és megszüntetni. Azonban ha az ellenőrök saját zsebre dolgoznak, akkor nem lehet reális képet alkotni erről. És 4 kalauz/busz 0 jegyeladással elég hamar meg lehetne szüntetni járatokat!

Emiatt mindenki, aki buszjegyet kénytelen vásárolni éjszakai buszon, figyelje azt, hogy milyen buszjegyet kap!

Üdvözlettel,
egy utas
25 Tovább

Viszonylatjelzés a XXI. században

Egy újabb példa a költségcsökkentésre, és egy példa a XXI. század utastájékoztatására.

Képért köszönet: Jimmi; himmel
65 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek