Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kétméteres alkatrész szakadt le a buszról

Ákos tegnap a Rákóczi úton sétált, amikor egy mellette elhaladó busz éppen készült széthullani. Recsegett, ropogott, majd a hátuljának egy darabját a kátyús úton hagyta. Várjuk olvasóink felvételeit olyan buszokról, amik menet közben kerekeiket, vagy motorjukat hagyják el.

 (Nem azért esnek szét a buszok, mert nincs pénz karbantartásra. A BKV-nak rengeteg pénze van, csak másra költik. Erről itt ír az Index)

Sajnos-hálistennek ritkán szembesül az ember ennyire plasztikusan az ország/város/közszolgáltatás nyomorával, mint tegnap volt szerencsém a fővárosi Rákóczi úton. Az elmúlt hetek amúgy is a BKV, pontosabban a kitűnő menedzser, Kocsis István és a nagyszerű főpolgármester-helyettes, Hagyó Miklós nemes küzdelmének jegyében zajlottak. A mesés végkielégítések, agyafúrt tanácsok, kettős ügynökök, megszüntetett pozíciók után maga a miniszterelnök is beszállt egy elegáns mozdulattal a pankrációba (nem tudni, kinek az oldalán), amikor kijelentette, hogy a kormány nem ad garanciát a BKV 30 milliárdos hitelfelvételére. Hiányzik-e még bármi az igazi szétesés-érzéshez?

75 Tovább

Harmincmilliárdos hitel a BKV-nak

Újabb 30 milliárd forint hitelt kaphat még ősszel a BKV, hogy túlélje az évet, írja a keddi Népszava. A lap tudomása szerint a rekordösszegű segítséget ezúttal nem a központi költségvetés nyújtja, amely tavaly decemberben már adott 10 milliárd forint rendkívüli tőkejuttatást a társaságnak. A kormány a tervek szerint csak garanciát vállal a visszafizetésre, a pénzt a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) utalná.

A lap értesülését megerősítette Ikvai-Szabó Imre pénzügyekért felelős főpolgármester-helyettes, aki szerint néhány héten belül, a szeptemberi első kormányülések egyikén dönteni kell a kormánygaranciáról, különben a cég működése ellehetetlenülhet. Ha az MFB mégsem tudná nyújtani az összeget, akkor azt a BKV akár kereskedelmi bankoktól is beszerezné, ám ehhez is szükséges a kormánygarancia.

A jelenleg mintegy 80 milliárd forint adósságállományt maga előtt görgető BKV önmagában már nem hitelképes, és nemigen számíthat a tulajdonosa, a nála kétszer nagyobb összeggel adós fővárosi önkormányzat hitelgaranciájára sem.

(Index, MTI)

65 Tovább

A libegő népszerűsítésére kért tanácsot a BKV

Az Index által kedden ismertetett luxusmetró-tanulmány után újabb hasonló szerződés került a birtokunkba. A tanulmányíró reklámcég ugyanaz, de ezúttal nem kevésbé fontos ügyben, a libegő, a sikló és a fogaskerekű népszerűsítése ügyében kellett értekeznie kilencmillió forintért.

A 2008. április 1-én megkötött szerződés szerint a BKV megbízza a Soda Reklám Kft.-t, hogy két hónap alatt készítsen el egy tanulmányt a libegő, a sikló, és a fogaskerekű vasút népszerűsítéséről. A megbízási ár pont annyi, mint a luxusmetró tanulmány esetében: kilencmillió forint.

52 Tovább

Jelölik a menetrendben, de mégsem jön alacsonypadlós busz

A menetrendben azért kell jelölni, hogy mikor jön alacsonypadlós busz, hogy az idősebbek, a babakocsis anyukák és a kerekesszékkel közlekedők meg tudják tervezni az útjukat. Olvasónk az elmúlt időben mindig alacsonypadlós buszhoz ment ki, de egyszer sem jött:

Helló BKV-figyelő!

Igazából nem lesz ez egy nagy poszt, nincs benne sem verekedés, sem egyéb izgalmas - ugyanakkor kicsit már felháborítónak találom, hogy a BKV mennyire magasról tesz a saját munkatársai által készített menetrendre.

Küldtem már neked pár posztot, főként az akkor még terhes Feleség szenvedéseiről a BKV járatain. Most kiköltöztünk Lakihegyre, s most már Feleség nem terhesen, de egy hét hónapos kis gyerkőccel szeretne néhanapján közlekedni. Tényleg nem túl gyakran, eddig még nem is akart elindulni hosszabb utakra, ugye, még nehéz belőni, hogy mikor lesz éhes a pici, meg ilyenek.

79 Tovább

Nem állt ki a rossz villamossal, inkább megjavíttatta

-Mondja olvasónk, aki egy kellemes élménnyel gazdagodott a 47-es villamos vonalán. A villamossal nem volt minden rendben, de a vezető nem állt ki vele a forgalomból, hanem az albertfalvai kocsiszín mellett megállt, szerelőket hívott, és 2 perccel később tovább dolgozott, pedig ki is állhatott volna.

Pozitív sztori, de a Ganz villamosok nagyon rossz állapotára is rávilágít. Pár napja a Móricz Zsigmond körtér és a Kelenföldi pályaudvar között nekem kellett szinte minden megállóban becsukni a villamos ajtaját, hogy ne a villamosvezetőnek kelljen hátraszaladgálni. Az összes lámpát lekéstük volna.

Üdvözlet BKV figyelő!

A blogot rendszeres olvasása révén általában valamilyen problémára, hibára, balesetre koncentrálnak az írások, persze van egy két pozitív is. Most szeretném gyarapítani a pozitív tartalmat és remélhetőleg több lesz belőlük.

64 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek