Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A BKV milliárdos tanulmánylistája

Aba Botond, Antal Attila és Kocsis István vezérigazgató idején összességében százával dolgoztak ki tanulmányokat, végeztek vizsgálatokat közpénzből a BKV-nál. A Magyar Nemzethez eljutott legfrissebb összesítés szerint a ma már csőd szélén álló közlekedési társaságnál nem sajnálták az összességében milliárdnyi közpénzt az újságokban róluk megjelent negatív hírek összegyűjtésére, a tavaly megbukott járatritkítási terv népszerűsítésére, különféle vagyonvédelmi vizsgálatokra, akárcsak a már ismertté vált tanácsadói szerződésekre.

A fővárosban az utóbbi idők legnagyobb politikai botrányában a várost vezető MSZP-SZDSZ-es koalíció vitái után ugyan rendteremtést ígér, a következő választások esélyese, a Fidesz szerint csak a nyomozó hatóságok deríthetik ki, mi történt a BKV-nál az elmúlt években.

67 Tovább

Kiütötte az ablakot és az utasok mellett landolt a felsővezeték

„Szerencse, hogy nem történt sérülés” –mondja olvasónk, aki vasárnap már másodszor találkozott leszakadt és emberéletekre törő troli felsővezetékkel. Az első egy lehúzott redőnybe csapódott be, a vasárnap leszakadt kábel pedig egy 109-es busz ablakát törte be:

Helló BKV-figyelő!

Nem tudom más is találkozott-e a trolik egy olyan negatív velejárójával, hogy az áramvezető kábel hajlamos elpattanni. Lévén a belvárosban lakom, már másodszor voltam szemtanúja ennek, és mondhatom elég ijesztő. Első alkalommal a Nagymező utcában kb. egy éve, ahogy a kábel elszakadt egy lehúzott redőnybe csapódott bele óriási csattanással. A mai napon (09. 06.) pedig a Bajcsyn, és a mögötte lévő 109-es busz egyik ablakát teljes egészében kiverte az elszabadult kábel (VOLTAK utasok a buszon! Szerencse, hogy nem lett sérülés).

Az meg már a BKV arroganciáját mutatja csak, hogy a kábel pótlását jelen percekben végzi két kb. egyenként 100 éves kosaras szerelőkocsi (=HANGOS, es hajnali 1 óra van) holott MA EGESZ NAP LE VOLTAK ZARVA a Bajcsy Deák felé tartó savjai (ergo nem akadályozta volna a forgalmat)....

Szóval no komment.

Üdv: R

44 Tovább

Szanaszét volt szakadva a troli csuklója

Olvasónk a minap a 264-es számú trolibuszon utazott a 80A vonalon. A buszra felszállva vette észre, hogy a csuklónál lévő gumiharmónika teljesen szét van szakadva, de nem csak a "megszokott" helyeken, hanem lent is, 1,5 méter hosszan. Képek a levél alatt.

Tisztelt BKV!

2009. augusztus 31-én a Keleti pályaudvartól az Aréna Plázáig úgy döntöttem igénybe veszem a 80A trolit. Általában inkább sétálok, mert a járművön rendszeresen tartózkodik egy-két hajléktalan, koszos is, nem szívesen utazom rajta. Most gondoltam havi 9400-ért egyszer kibírom, na.

Ahogy felszálltam a buszra, nem volt nehéz észrevenni, hogy a csuklóknál elhelyezett gumi szanaszét van szakadva.

64 Tovább

Miért nem várja meg, míg leszállnak az utasok?

Olvasónk felesége 2 gyermekével utazott a 81-es trolin. Leszállásnál a babakocsit tette le először (amiben az egyik gyerek volt), majd visszanyúlt a másik -4 és fél éves- fiúért , ám őt már nem tudta leszedni a buszról, mert a vezető becsukta az ajtókat és indulni készült, úgy, hogy a nő keze az ajtók között volt. A buszvezető figyelmetlensége magyarázható a stresszel is, de ilyenkor legalább leszállhatna megnézni, nem történt-e nagy baj:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma reggel (2009. szept. 03.) kb. 8:20-kor feleségem a négy éves és másfél éves fiainkkal babakocsival szállt le a 81-es troliról az Ond Vezér útja megállóban.

114 Tovább

Verekedés a 3-as metrón

A lenti videót nézve két kérdést tennék fel: 1,) Ilyenkor hol vannak azok a biztonsági őrök, akik egy hiányzó bérletigazolvány (diákigazolvány) szám miatt már ordibálnak és ütnek? 2,) Az utasok miért nézik a verekedést, miért nem lépnek közbe? Több nagydarab utast látni, akik egy laza pofonnal védet vethetnének a bunyónak, nem hiszem, hogy utána lenne kedve keménykedni. Többiek addig vészjelzőn értesíthetnék a metróvezetőt.

Nem indul a videó? Katt ide!

49 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek