Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szalainé csak kétmillióval keresett kevesebbet, mint az amerikai elnök

A neten napok óta kering egy levél, aminek írója összehasonlította, hogy mennyit keresnek a különböző állami vállalatok vezetői, és a nemzeti bankok elnökei nálunk és az államokban. Ebből kiderül, hogy a magyar, rosszabbul dolgozó vezetők többet kapnak, mint amerikai kollégáik, és azt is megtudhatjuk, hogy Obama alig 40 százalékkal keres többet, mint egyes vezetők a közlekedési vállalatnál. (Ha összehasonlítjuk a két munkát, azt is mondhatnánk, hogy kevesebbet keres).

Az, hogy a Magyar Nemzeti Bank elnöke háromszor többet keres, mint a Federal Reserve elnöke, az Magyarországon teljesen normális dolognak számit. De, hogy a BKV menedzsmentjének egyik tagja 100 millió Ft végkielégitést kapjon, az azért már túlzás. Nem kicsit, nagyon! Egyébként a kalkuláció alapja az a havi 4 azaz négy millió forintos jövedelem volt, ami a fizetésből és más juttatásokból jött össze.

Gondoltam egy merészet és utána néztem, vajon Amerikában mennyit keresnek az állami vállalatok menedzserei, ezen belül is a személyzeti osztály (Human Resources) vezetői, különös tekintettel a közlekedési vállalatokra.( Public Transportation). Itt most mindenki vegyen egy mély levegőt, mert később nem fog kapni, az biztos!

118 Tovább

Külföldi példára fejleszthetnék az utastájékoztatást

Az utóbbi időben annyi BKV busz szabadult el fékhibák vagy a járművezetők felelőtlensége miatt (sosem tudjuk meg melyik az igaz), hogy a BKV-nak ideje lenne külföldi példára az utastájékoztató rendszerbe beleírni a „Bocsánat” vagy a „Sorry” feliratot, ahogy az a lenti képen is látható. Nem kerül szinte semmibe, és nagyon jó gesztus lenne a balesetet szenvedettek felé, és akkor is jól jönne, amikor egy jármű a karbantartás hiánya miatt lerobban.

29 Tovább

30 perccel a baleset után jött a mentő

Ugye a BKV buszaiba eddig azért nem kellett elsősegély nyújtó felszerelés, mert a BKV járműveihez hamar kiér a mentő, illetve a BKV gyorsreagálású egységei is pillanatok alatt ott vannak a balesetnél. Olvasónk szemtanúja volt egy 74-es troli és egy részeg találkozásának. Lenti levelében leírja, milyen gyorsan ért ki a mentő és a gyorsreagálású egység a balesethez, persze nem az Ő hibájukból, csupán elfelejtettek szólni nekik. Levél végén található egy idézet az Nemzeti Közlekedési Hatóság leveléből.

Kedves BKV-figyelő!

Olvasom a blogot és mindig csak bólogatok h igen, igen, velem is megesett, láttam már ilyet stb. az elmúlt héten viszont 2 nagyon durva esettel is találkoztam. HIHETETLEN! Kedden olyan fél 7 fele este egy matt részeg férfi az Almásy térnél úgy döntött h kiveti magát a 74-ess troli elé, persze nem direkt, csak nem tudott járni. Troli oldalról kicsit elkapta, (folyt egy kis vér, horzsolások stb. de mint mindig a részeg ebből semmit sem fogott föl papírja persze nincs, miért is lenne nála)

82 Tovább

Igazat adott a minisztérium, lesz EÜ doboz a BKV buszain

Két hónapja egy levelemmel lavinát indítottam el. Kérdésem annyi volt: kell-e a BKV buszokba elsősegély doboz, ha nem, akkor miért nem? A témával azóta foglalkoztak már az újságok és a TV is, több helyről is küldtek választ, melyből megtudtuk, hogy a BKV felmentést kapott, ezért a buszokra nem kell elsősegély csomag. Pedig amilyen műszaki állapotban vannak a járművek, bármikor szükség lehet rájuk.

A BKV szerint a dobozok azért nem kellenek, mert korszerű (!) hírközlő rendszereik vannak, és a mentő percek alatt kiér a balesethez. A Minisztérium szerint ez hülyeség, az elsősegély felszerelés éppen azért van, hogy a mentő kiérkezéséig ellássuk a beteget, és a mentő sem ér ki percek alatt, főleg ha a város túlzsúfolt közlekedését vizsgáljuk. Ezzel a válaszával a Minisztérium nekünk ad igazat, hisz szóról-szóra ezt írtam le egy másik bejegyzésben. Válaszuk hajtás után:

139 Tovább

Majdnem kiesett a busz ablaka

Nem meglepő olvasónk levele. A BKV-figyelő 2 éve alatt volt itt már minden: utasok fejére eső lámpa, lyukas padlójú, darabokra hulló busz, de a kiesni készülő ablak sem ismeretlen az olvasók számára. Ilyen panaszból jön most még egy. A kép olvasónk illusztrációja.

Szia Figyelő!

Azt hiszem ma (08. 06.) találkoztam idáig az egyik legveszélyesebb busszal. Egy olyan Ikarus 412-n volt szerencsém utazni, amelyiknek az egyik üléseknél lévő ablaka majdnem kiesett. Az alábbi ábrán pirossal jelöltem azt a részt, ahol az üveg nem volt az alvázhoz rögzítve és a rázkódásnál az üveg teteje annyira kilengett, hogy akár a hüvelykujjam is befért volna, talán egy erősebb nyomásra (valaki nekidől) ki is esik onnan az egész.. Narancssárgával azt a részt jelöltem, ahol nem láttam, hogy rögzítve van-e. Természetesen szóltam a vezetőnek, aki annyira nem volt rajta meglepődve és azt mondta, hogy majd a végállomáson megnézi. Reméljük nem történik baleset!

77 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek