Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Itt a meleg, fűtenek a buszokon

Amire télen azt mondja a BKV, hogy nem működik, az most izzik. Itt a tavasz, a napi maximum hőmérséklet 25 fok körül jár, és a buszokon a fűtés is beindult. A jelenséget több olvasónk is jelezte, alább olvashatjátok az egyik levelet. A szakemberek a nyári fűtést a túlhevült motorral magyarázzák, ugyanis a felforrt hűtővizet így hűtik. Már csak az a kérdés, hogy télen hidegek-e a motorok, hisz akkor sosincs fűtés.

Tisztelt BKV-figyelő!

Nincs kedvem ez ügyben a BKV-nak írni, de kíváncsian várom, hogy mikor jönnek rá az illetékesek, hogy a 412-es Ikarusok nem bírják a hegymenetet. Olykor-olykor utazom a 155-ös (megboldogult 28-as) busz vonalán, ahová az alacsonypadlósítási kényszer miatt sorolták ezeket a buszokat a fejesek. Már a múlt héten az első kissé melegebb napon láttam, hogy a sofőrök a zugligeti végállomáson műanyagflaskákból hideg vizet zúdítanak a mélyen alultervezett hűtés miatt túlhevült motorokra, most ne térjünk ki rá, hogy ez mennyire "jót" tesz mondjuk egyes alkatrészeknek, részletkérdés.

64 Tovább

Munkavédelmi maszkban vezette a buszt

Már nem csak az utasokat, a buszvezetőket is zavarja a jármű utasterébe visszaáramló kipufogógáz. Olvasónk a 103-as vonalon egy olyan buszvezetővel találkozott, aki munkavédelmi maszkban vezetett, így védekezett az egészségkárosodás ellen. Sajnos már itt tartunk.

Tisztelt BKV Zrt.!

Ma reggel (03.30.), negyed kilenc után szálltam fel a BPI-763 rendszámú 103 járatukra a Népligetnél. A buszon átható, fullasztó kipufogógáz-szag érződött, amin a szellőztetés sem segített, mivel a kipufogógáz közvetlenül az utastérbe áramlott. A sofőr úgy próbált védekezni a gázok ellen, hogy munkavédelmi maszkban vezetett.

Az esetről a véleményemet illendőségből megtartom magamnak, azt azonban nyomatékosan kérem Önöktől, hogy a buszt haladéktalanul vonják ki a forgalomból, és ne közlekedtesség mindaddig, amíg meg nem javították.

Ismét csalódtam Önökben

Fülöp József

53 Tovább

Kilépett a busz elé, majd beleütött a szélvédőbe

Máté tegnap a 7-es buszon utazott. A Volvo a Keleti pályaudvarnál állt ki a megállóból, amikor egy gyalogos a piros jelzés ellenére a busz elé lépett. A busz megállt, átengedte a gyalogost, majd rádudált. Emberünk ezen annyira felhúzta magát, hogy a busz szélvédőjébe ütött. A férfi eltűnt, a busznak ki kellett állni a forgalomból:

Ma (04.02.) volt szerencsém FJX-196-os rendszámú Volvo buszon a Bosnyák tér felé haladni. Egészen a Keleti pályaudvarig sikerült eljutni. Úgy történt, hogy kicsivel 12 után a busz elhagyta a nevezett megállót és épp megkezdte volna a kanyargást a lezárt Baross téren amikor egy a piros jelzésnél a zebrán áthaladó úriember került az útjába.

Eddig nem is lett volna probléma, a buszvezető lassított/megállt és rövid dudálással figyelmeztette a tiltó jelzést teljes mértékben figyelmen kívül hagyó gyalogost, aki erre válaszul beverte a busz szélvédőjét.

A busz azonnal megállt és ott is maradt akadályozva a forgalmat, az utasok meg mehettek dolgukra. Az úriember eltűnt a helyszínről, természetesen. Én a második ajtónál álltam - nem a legjobb rálátással -, csak egy fehér póló és egy piros táska maradt meg belőle.

Máté

57 Tovább

Csak a lélek tartotta a busz ajtaját

Olvasónk néhány napja egy olyan buszon utazott, aminek az ajtaját szinte semmi nem tartotta. Az 53-as viszonylaton közlekedő busz ajtaja menet közben ide-oda csapódott, az alsó részén semmi nem rögzítette. Tisztában vagyunk vele, hogy a BKV-nak kevés a pénze, de ennyire rossz buszokat miért engednek kiállni a garázsból? Miért lehet forgalomban? Ha valaki megbillen a kanyarba, és kiesik az ajtón azt hogy magyarázza ki a szóvivő? Ez is természetes?


Nem indul a videó? Kattints ide!

34 Tovább

Tíz éve nem ült buszon, meglepődött

Olvasónk körülbelül tíz éve nem vette igénybe a BKV magas színvonalú szolgáltatásait. Néhány hete azonban újból buszra ült és meglepődött amikor tapasztalta, hogy a blogon leírt problémák igenis valósak. 6 pontban gyűjtötte össze kérdéseit, észrevételeit:

Tisztelt BKV-figyelő!

Elég régen vettem igénybe utoljára BKV-t (Kb. 10 éve). Most újra rákényszerültem, mert Rákoskeresztúrról Budaörsre járok melóba, és kocsival nem érné meg. Felfedeztem viszont néhány érdekes dolgot, érdekelne, hogy van-e rá értelmes magyarázat!

1. Mi az oka annak, hogy a járművek ilyen szinten retkesek, hogy ragadnak? Nálunk miért nem megoldható, hogy amíg a végállomáson várják az indulást, a vezető ahelyett hogy bagózik, legalább felsöpörne, ahogy fejlettebb demokráciákban szokás? Éjszaka a garázsban/remízben a takarítók dolgoznak is, vagy csak ott vannak, hogy meglegyen az óraszám? Mert egymás után 2 napon láttam ugyanazt a csikket, ugyanott, ugyanazon a buszon!

2. Hogy közlekedhet olyan busz (68-as vonal), amelyiknek a plafonon lévő Vészcsengő-gombjából, valamint a hátsó ajtóval szembeni kapaszkodó fölső rögzítési pontjából ömlik az esővíz, vagy a hátsó ajtóval szemközti sarokban be van szakadva a padlója a gumiszőnyeg alatt?

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek