Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A lenőtt lombkoronától nem látni a le- és felszállókat a Karinthy Frigyes utcai megállóban

Úgy tűnik, hogy mostanában csak balesetveszélyes megállókkal, állomásokkal foglalkozunk. Tegnap veséztük ki a Kossuth Lajos téri balesetveszélyes mozgólépcsőt, ma pedig egy buszvezetőnek hála a 33-as és a 86-os autóbusz Karinthy Frigyes utcai buszmegálló balesetveszélyes fáit mutatjuk be nektek. Ahogy az a lenti levélben olvasható, a megállóban lévő fa lobkoronája annyira lenőtt, hogy a hátsó ajtóknál alig látható a le- és felszálló utas, illetve az ajtóhoz lenyúló ágak rosszabb esetben a leszálló utas szemét is kiszúrhatják. Ha vannak még ilyen balesetveszélyes, rosszul belátható buszmegállók, akkor fotózzátok le, küldjétek el bátran!

9 Tovább

Balesetveszélyes a Kossuth téri mozgólépcső?

Tegnap délelőtti bejegyzésünkben a Kossuth téri mozgólépcsővel foglalkoztunk. Mint azt a poszt bevezetőjében írtam, egymás után két utas lábáról is letépte a cipőt a mozgólépcső alsó fésűje. A blog rögtönítélő bírói látatlanban megállapították, hogy biztos az utas volt a hülye és a béna. Dolfi nevű kommentelőnk odáig ment, hogy kijelentette, idézem "Dögöljenek meg! Ilyen hülye emberekre nincs szükség, akik egy kurva mozgólépcsőről sem tudnak lelépni." Mára azonban kiderült, hogy mégsem az utasok a bénák, hanem a mozgólépcső fésűjével lehet probléma, ugyanis egy másik hozzászólónk, Leriel egy babakocsis balesetnek volt szemtanúja tegnap, ugyanott:

96 Tovább

Letépte az utas lábáról a cipőt a mozgólépcső

Olvasónk, Krisztián és a Kossuth téri metróállomás lépcsőjén előtte utazó leányzó cipőjét szó szerint ledarálta a mozgólépcső. A helyszínen tartózkodó BKV-s munkatárs szerint örülniük kell, hogy csak a cipőjüket cincálta szét a lépcső, és nem a könyöküket, mert arra is volt már példa. Beszámoló a kép alatt olvasható.

50 Tovább

Metrókivonás: lesz káosz, vagy nem lesz?

Információink szerint egyelőre még a BKV-nál is bizonytalanok abban, hogy sül el a pénteken bejelentett metrókocsikivonás. Csúcsforgalmi időszakban (reggel) 10-15 másodperccel hosszabbodik a menetidő követési idő, ami szakértők szerint nem vészes. Ám, ha egy szerelvénynek ki kell állnia hiba miatt - ez mostanában elég gyakori -, akkor jön a tumultuózus szcenárió, -olvasható az Indexen.

Mint arról a hírportál és a BKV-figyelő is beszámolt, Tarlós István főpolgármester pénteken bejelentette, hogy a metrótüzek után konzultáltak az orosz gyártóval, és kivonják a forgalomból a 40 évesnél öregebb metrókocsikat. Ez a 2-es és a 3-as vonalon összesen 43 kocsit jelent, ami az összes kocsi több mint tíz százaléka.

A városháza számításai szerint ez azt jelenti, hogy a 2-es metróvonalon 2 perc 20 másodperc helyett 2 perc 30 másodpercenként jár majd a metró, a 3-as vonalon pedig 2 perc 30 másodperc helyett 2 perc 45 másodpercenként.

54 Tovább

Metrótűz: Voltak olyan dolgozók, akiket bezártak a füsttel teli állomásra

Az áprilisi metrótűzzel kapcsolatban több olyan hiányosságra is felhívták a figyelmünket olvasóink, melyek azt bizonyítják, hogy nem csak az utasokra, a dolgozókra is magasról szarik tesz a BKV. Mivel a BKV-figyelőnek nem csak az utasok, a tisztességes dolgozók is fontosak, megosztjuk a nyilvánossággal ezeket a hiányosságokat, hátha valakit felelősségre vonnak végre a tűz és a sorozatos szabálytalanságok miatt...

2011. április 19-én kigyulladt egy metrószerelvény az Árpád híd és a Forgách utca között. Az eset idején a Forgách utcai állomáson épp két szerelvény tartózkodott. Mint azt olvasóink tudják, ezen az állomáson négy kijárat is van, tehát az állomás viszonylag gyorsan kiüríthető. Az éppen szolgálatban lévő forgalmi dolgozó példás gyorsasággal cselekedett, és az utasokat kiküldte az állomásról, majd mind a 4 kijáratot lezárta és a kulcsot magával vitte. Éppen csak az állomáson tartózkodó személyzetről feledkezett meg, így volt akinek ki kellett törnie az ajtón az üveget, hogy ki tudjon menekülni, ne fulladjon meg az akkor már gomolygó füstben. Az megborzasztóbb, hogy információink szerint volt olyan főnök aki mobiltelefonon azt kérte a Forgách utcánál álló metróvezetőtől, hogy szabályosan kapcsolja ki, áramtalanítsa, rögzítse a vonatot úgy, hogy már szinte semmit nem lehetett látni a füsttől.

36 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek