Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Letolták a buszról a kerekesszékes utast

Letolták az ellenőrök a 7-es buszról azt a kerekesszékes férfit, aki nem tudta igazolni, hogy jogosult az ingyenes utazásra, mert a kártyáját otthon felejtette. Az utas egyik lába térdtől lefelé hiányzott, így nem is kellett volna bizonyítania, hogy beteg, de az ellenőrök mégis megszívatták:

Kedves BKV-figyelő!

2009. 10. 22-én utaztam a 7-es buszon a Bosnyák tér és a Gellért tér között. Az alacsonypadlós Volvo buszra a Keleti pályaudvarnál felszállt egy kerekesszékben utazó 30-35 közötti férfi, a felszállásban a sofőr segített neki.

A Blaha Lujza térnél feltűnt 2 ellenőr (karszalagjuk volt, kitűzőt nem láttam), akik egyből ráugrottak a tolószékes utasra. Arra kérték mutassa a bérletét, vagy az igazolványát amivel ingyen utazhat. A férfi jelezte, hogy neki az utóbbi van, és elkezdte keresni. Az Astoriánál járhattunk, amikor mondta, hogy sajnos nem találja, biztos otthon maradt, de nézzenek csak rá ő tényleg beteg, ez látszik is. Látszott, az egyik lába térdtől lefelé hiányzott.

230 Tovább

Orbán már a következő metrót építené

A metróra szükség van, "nem csak ezt, más metrót is fogunk építeni" - mondta a Fidesz elnöke.

Az új kormánynak és Budapest új vezetésének választ kell adnia arra, miért kerül a 4-es metró két-háromszorosába annak, mint kellene; a metróügy az egyik nagy ügy lesz, amit lehetőleg rövid idő alatt ki kell vizsgálni - jelentette ki Orbán Viktor, a Fidesz elnöke szerdán, Tarlós István fővárosi frakcióvezető Budapest-programjának bemutatóján.

Tarlós István programjában az szerepel, hogy felül kell vizsgálni a 4-es metró szerződéseit. Egy ezt firtató kérdésre válaszolva Tarlós István hangsúlyozta: nem azt mondják, hogy a metrót nem kell befejezni, és nyomatékosította, hogy nem akarják leállítani az építkezést. Ugyanakkor megjegyezte: a II. szakaszra jelenleg nincs pénz, és "imádkozni lehet, hogy legyen miből kifizetni" az első szakaszt.

89 Tovább

Flitatorigát

A fenti képet SBoti nevű olvasónk készítette a Szentendrei HÉV egyik kocsijában. Ahogy nézegette a tájékoztató matricákat azt vette észre, hogy a Filatorigát megállóhely sok esetben hibásan, Flitatorigát néven van feltüntetve. Furcsa, hogy ez sem a tájékoztatót készítőknek, sem a nyomdászoknak, sem a matricát felragasztóknak nem tűnt fel.

35 Tovább

500 forintért akart jegyet adni a buszvezető

A 81-es troli egyik utasa jegyet szeretett volna venni az utazáshoz. A megállóban nem volt se pénztár, se automata, ezért a buszvezetőhöz ment oda, aki adott neki jegyet, de csak 500 forintért. A buszvezető el is vette a papírpénzt, átadta a jegyet, majd maga részéről elintézettnek tekintette az ügyet. Szerencsére egy másik utas tudott pénzt váltani, így később megkapta a visszajárót. Ha a megállóban nincs jegyvásárlási lehetőség, legalább az elvárható lenne, hogy a járművezetőnél legyen néhány darab 100-as, hogy ilyen esetben vissza tudjon adni:

Kedves BKV-figyelő!

Csütörtökön, október 22-én este 9 óra tájban, bár már nem nagyon emlékszem pontosan az órára, utaztam a 236-os számú 81-as trolibuszon. Felszállt egy fiatal, diák kinézetű szőke hajú hölgy egy nagy csomaggal és vonaljegyet kért a sofőrtől. A hölgynél nem volt aprópénz, csak egy ötszázas. A kérdésére, hogy vissza tud-e adni az összegből, a sofőr igen goromba elutasításban részesítette. Való igaz, hogy a vonaljegy a buszvezetőtől vásárolva 400 FT. és ki van írva, hogy aprópénzt kell előkészíteni, de van az úgy, hogy az embernél nincs pontosan kiszámítható aprópénz, és feltételezhető, hogy már adott el jegyet előtte ugyanígy a sofőr, és lett volna egy százasa visszaadni.

103 Tovább

Megint drágult a 4-es metró

Majdnem 20 milliárd forinttal drágult újra a metró összköltsége a most elkészült negyedéves metrójelentés szerint. Az okok: kisebb uniós támogatás, áfaemelés, árfolyamváltozás.

Az Index birtokába került legújabb metrójelentés szerint a projekt várható összköltségét 2009 augusztusában vizsgálták felül. A számítások során figyelembe vett tényezők hatására az I-II. szakasz együttes projektköltsége 516 753,6 millió forintról 533 222,1 millió forintra emelkedett.

Az összköltségen belül az I. szakasz tervezett projektköltsége a korábbi 353 766,3 millió forintról 366 096 millió forintra növekedett. 2009. májusban ugyanis a Kohéziós Alaphoz beadott kérelemben az elszámolható költség összegét lecsökkentették, mivel az uniós bizottság 11 szerződést nem elszámolhatónak minősített.

37 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek