Alaposan megütöttek egy villamosvezetőt a 4-es vonalán: a sofőrt rendőri helyszínelés után mentő vitte kórházba. Bűne annyi volt, hogy két, az utasokkal kötözködő részegnek azt mondta, viselkedjenek rendesen.
Két részeg akadályozta az ajtók záródását a 4-es villamos reggeli járatán, majd miután felszálltak, több utasba is belekötöttek. A jármű vezetője többször is rájuk szólt, hogy viselkedjenek rendesen. Amikor a végállomáson a sofőr leszállt a villamosról, a két részeg nekiesett.
Mentő vitte el a villamosvezetőt
Re: Így buktathatod le a csaló pénztárosokat
A blogon pár napja megjelent egy észrevétel, amit egy pénztáros írt. Mesélt a bérlethamisításról, arról, hogyan tehetünk ellene, de azt is leírta, hogy kollégái hogyan károsítják meg egymást a bérlettömb belsejéből kitépkedett szelvényekkel. Persze ez a BKV szerint mind hazugság:
Tisztelt BKV-figyelő!
2009. július 21-én reggel a blogon megjelent, Így buktathatod le a csaló pénztárosokat című bejegyzésben foglaltakra reagálva az alábbiakat közöljük:
A névtelenül nyilatkozó, magát viszonteladói alkalmazásban álló pénztárosnak valló levélíró állításával ellentétben a BKV Zrt. jegypénztárosai közül senki sem dolgozik másodállásban a cikkben említett viszonteladói partnerünknél. A BKV Zrt. folyamatosan ellenőrzi mind a saját, mind a viszonteladók pénztárosait, akik naponta elszámolnak, így az ellenőrzési rendszer azonnal jelzi, ha eltérést tapasztal. A belső ellenőrzéseken túl társaságunk és viszonteladó partnereink szúrópróbaszerű próbavásárlásokkal is igyekszik kiszűrni a visszaéléseket. Amennyiben a pénztárosnál készlethiány van – erre utal a levélíró a bérlettömbök közepéről kitépett szelvénnyel – jó bérletet, jó áron adtak el, tehát az utasnak nem keletkezik kára, csak annak a kollégának, akitől elvették. Neki viszont kötelessége a rábízott készlet őrzése. Jegyeket, bérleteket árusító partnereinket társaságunk honlapján a Jegy- és bérletértékesítés címszó alatt bárki megtalálhatja – viszonteladói partnerünk továbbértékesítésre nem adhatja tovább a bérleteket. Amennyiben a névtelenségbe burkolózó levélírónak konkrét bizonyítékai vannak, kötelessége jelenteni azt. A leírt rágalmazásokat a munkájukat becsületesen végző kollégáink nevében visszautasítjuk.
Üdvözlettel: BKV Zrt.
Zavar a cigifüst? Húzz a busz végébe!
Olvasónk elkövetett egy hatalmas hibát. Szólni mert a 123A busz vezetőjének, hogy legyen már olyan kedves, oltsa el a cigarettát, ne dohányozzon, mert a füst beszáll az utastérbe is. A buszvezető csak azt mondta: "akkor menj a busz végébe". Ezt a levelet írta a BKV-nak:
Tisztelt BKV!
2009. július 30-án a 22:14 órakor Határ útról induló 123A busz (rendszám: BPO-252, busz száma: 02-52) vezetője indulás előtt a fülkéjében elkezdett dohányozni. Mivel minket (a családom) zavart, ezért szóltunk neki (lehet, hogy ez neki új információ volt), hogy a buszon tilos dohányozni, és megkértük, hogy oltsa el. Erre megkérdezte: Miért, zavar? Erre mondtuk, hogy igen, mire ő azt mondta, hogy akkor menjünk a busz hátsó részébe. (A busz első harmadában ültünk, mind a hárman érvényes bérlettel rendelkezünk.)
Negyvenmilliós végkielégítéssel távozott a stratégiai igazgató
Mintegy negyvenmillió forintos végkielégítést kapott a BKV tavaly áprilisban leváltott stratégiai igazgatója, Bosnyák Gyula - értesült a Magyar Nemzet. Eközben az ugyancsak a lap által feltárt, másik botrányos BKV-s végkielégítési ügyben a Fidesz a legfőbb ügyészhez fordult.
Bár alig egy évig volt a BKV stratégiai igazgatója Bosnyák Gyula, tavaly áprilisi távozása után mégis gigantikus összeget, 39 millió forintot kapott - tudta meg a lap. Bosnyákkal eredetileg 2007-től 2011-ig szóló, határozott idejű szerződést kötött a közlekedési társaság, de kinevezése után egy évvel menesztették, mivel kudarcba fulladt a nevéhez köthető, a menetrend-módosítást tartalmazó úgynevezett paraméterkönyv elfogadtatása. Kiderült, hogy a paraméterkönyvet, amely negyven buszjárat megszüntetése révén 2,2 milliárd forintos megtakarítással kalkulált, nemcsak a társadalmi szervezetek és az érdekvédők, de a Fővárosi Közgyűlés városüzemeltetési bizottsága sem támogatja.
Az évszázad lehúzása: Helyszínen váltott vonaljegy
Sosem értettem, hogy a buszvezetőnél és a biztonsági őröknél kapható jegy miért drágább, mint a sima vonaljegy. Tehet arról az utas, hogy nincs a megállóban automata vagy pénztár? Miért kell az utasnak felárat fizetnie (100 forint jegyenként) ha a BKV nem biztosítja a jegyvásárlás lehetőségét?
Olvasónk a fogaskerekű igen forgalmas végállomásán szeretett volna jegyet venni, de csak felárral tudott. Összesen 400 forintot szedett be tőle a BKV pluszba azért, mert csesznek pénztárat üzemeltetni, és mert nincs (vagy rossz) az automata.
Kedves BKV figyelő!
Újabb gyöngyszemmel igyekszem megajándékozni az olvasóközönséget. Az időpont múlt hét vasárnap...
Az egy hetes pihenésből ocsúdva gondoltuk a párommal, hogy kihasználjuk a kellemes időt és kerékpározunk egyet a János-hegyen és környékén. A viszonylagos meleg miatt a kényelmes feljutáshoz a BKV 60-as viszonylatát, ismertebb nevén a fogaskerekűt választottuk. Mindkettőnk bérlete lejárt még a nyaralás előtt, nem gondoltunk, hogy érdemes lesz a Pesten töltött pár nap kedvéért újat venni.
A fogaskerekű végállomásán a peron végén két BKV-egyenruhás idősebb fickó állt, egyikük egy jól hallható (valódi) angolsággal kommunikáló négy fős nyugdíjas-csoporttal igyekezett kézzel-lábbal megértetni magát, nem sok sikerrel.
Utolsó kommentek