Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fehéringes emberek vártak a mozgólépcső tetején

Írtam a FigyelőNetre egy cikket még a hét elején arról, hogy a BKV visszaállítaná a kalauzos rendszert, a járműveken külön ellenőrök és biztonsági őrök lennének, akik megakadályoznák a bliccelést és felügyelnék a rendet. Ilyen rendszer már működik a metrón, de ahogy tapasztalom a hatásfoka nem az igazi. Ezért arra gondoltunk, hogy ezt is belevesszük a cikkbe.

Múlthéten az egyik délelőttöt metrózásra szántam. 16 alkalommal utaztam a 2-es és a 3-as metrón, bérlettel a zsebemben. Arra voltam kíváncsi, ha 2007-ben lejárt bérletemet felmutatom a biztonsági őröknek, vagy csak elsétálok mellettük, mit lépnek. 15 alkalommal semmit sem tettek. Lobogtattam a 2007-es bérletem, feltűnően elsétáltam mellettük, de semmi. Nem tudtam magamra vonni a figyelmük. Egyedül az Astoriánál állítottak meg, de lehet, hogy ott is csak véletlenül. Elküldtem az eredményeket a BKV-nak, gondoltam reakciójukat beleteszem a cikkbe, hogy ne utólag kelljen ezzel foglalkozni. A cég az eredményekre nem reagált, helyszíni bejárásra hívtak, amit előre leegyeztettünk.

Kár volt, mert a BKV készült. Már a Délinél gyanús volt, hogy elkérték a bérletemet ellenőrzésre, mert nem szokták. A Blahán vártam a szóvivőt, addig figyeltem az őröket. Minden utasnak elvették a bérletét, a fény felé tartották, kézről-kézre járt, vajon hamis-e, majd visszaadták az utasnak. Valljuk be, ez nem mindennapi.

35 Tovább

Alvállalkozónál vett bérletet, a rendőrségen találta magát

Olvasónk elkövette azt a hibát, hogy viszonteladótól vett BKV bérletet, melyről nem kért számlát. A kutyaólban ülő pénztáros hamis bérletet adott neki, emiatt a 3-as metrón elkapták, ahonnan rendőrök vitték el, és 5 órán át tartották fogva. Íme a levele:

Sziasztok!

A BKV-figyelőn megjelent "Hamis bérletet árulnak a kutyaól pénztárakban" c. blog bejegyzés olvastán úgy döntöttem, hogy én is publikálom a velem történteket. Történt ugyanis, hogy jún. 24-én egyik barátommal tartottam hazafelé a 3-as metróval, leszálltunk a Nyugat pályaudvarnál ahol a mozgólépcső tetejénél ellenőrök munkálkodtak. Mint ahogy máskor is elővetem a pénztárcám és mutatom a bérletemet az ellenőrnek, aki kivetette velem a tárcámból, hogy jobban megnézze.

193 Tovább

Előbb elment az éjszakai busz

Talán a HÉV és a metró a két olyan jármű, ami még menetrend szerint közlekedik. Utóbbi is csak akkor, ha éppen nem kap lángra a vonat két megálló között, vagy nem futkorásznak utasok a síneken. Olvasónk éjszakai busszal szeretett volna utazni néhány napja, de lemaradt róla, ugyanis az a menetrendben kiírtaknál jóval előbb elment:

Helló!

Tegnap este(07.14) barátom legénybúcsúja után tartottunk hazafelé, és úgy terveztük, hogy a 931-es éjszakait az Arany János utcánál elkapva, azzal hazautazunk. A 931-esről érdemes tudni, hogy óránként közlekedik, és arra amerre én lakom, nincs más éjszakai busz, tehát ha ne adj'isten lekések egyet, vagy várok egy órát, vagy marad a kb. egy órás séta a Mechwarttól a 11-es busz vonalán, majdnem a végállomásig...

31 Tovább

100 milliós végkielégítés után 4 milliós fizetés

A humánpolitikai igazgató végkielégítési ügye a BKV könyvvizsgálójának, a Deloitte Kft.-nak is szemet szúrt.

Hiába fizettek ki - prémiumokkal együtt - mintegy százmillió forintot végkielégítésként a BKV személyzeti vezetőjének tavaly márciusban, Szalainé Szilágyi Eleonóra ma is a fővárosi közlekedési társaságnál dolgozhat havi bruttó négymilliós fizetésért - értesült a Magyar Nemzet.

88 Tovább

Idén sem utazhatunk még az Alstom metrókon?

A Fehér úti kocsiszínben már tudják, hogy az új Alstom metrók miért „hibásodnak meg” folyton, és miért nem futja az első vonat a próbaköröket. A metróvezetők arról beszélnek, hogy az Alstom projekt vezetője teljesen véletlenül a BKV Vasúti Járműjavító Kft. egyik magas beosztású tagja, akinek érdekében állhat, hogy az új metrók minél később álljanak forgalomba. Hogy miért?

Minél később állnak ki az Alstom metrók, annál többet futnak a régi vonatok, amiket nagyjavításra kell vinni, alkalmanként 10 millió forintért. Bízom benne, hogy innen már mindenki össze bírja rakni a képet, nem kell elmagyaráznom, hogy ebből a néhány millióból így kiknek jut egy kis zsebpénz. Próbáltam kérdezősködni a BKV-nál, de senki nem tud semmit, csak néhány kocsiszínben dolgozó állítja a leírtakat.

Ezek után senki ne higgye, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóság által talált hibák tényleg valósak. A fékcsövek sem maradnak csak úgy a szakemberek kezében, ha előzőleg nem csavargatja ki őket valaki…

Lényeg a lényeg, ha emberünk tovább húzza az időt elképzelhető az is, hogy csak jövő tavasszal utazunk először az Alstom metrókon, feltéve ha befér majd az alagútba.

60 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek