Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az ajtók között maradt a babakocsi

Hogy csukhatja be úgy egy buszvezető a busz ajtaját, hogy nem néz bele a visszapillantóba? Ha belenéz, akkor hogy nem veszi észre, hogy egy nő ott áll az ajtó előtt, karjai az utastérbe lógnak, és épp egy 20 kilós babakocsit próbál meg leemelni a buszról? Olvasónk rendszeresen szív a figyelmetlen buszosok miatt:

Kedves BKV-figyelő!

Az eset, ami velem történt, nem az első volt, de most már hogy sokadszorra előfordul, úgy érzem muszáj elmesélnem, hátha lehet tenni az ügy érdekében (mondjuk normális oktatásban részesíteni a vezetőket).

Az első esetem még februárban történt egy péntek délutánon, olyan 14:48 körül a 4-6-os villamos vonalán. Áll a nép a megállóban, én is a kislányommal aki a babakocsiban ült. Megjegyzem városi közlekedésre alkalmas és nem az a nagyfajta terepjáró babakocsi. Szóval a Király utcánál beáll a villamos a megállóba, az utasok leszállnak, de mire a megállóban várakozók felszállhatnának csukódik az ajtó. A babakocsit éppen hogy visszatudtam rántani az ajtóból. A villamos ajtajai bezáródtak és elindult. Az emberek meg csak álltak a megállóban, hogy most mi van, mert a megállóból konkrétan egy ember nem szállhatott fel a villamosra a vezető "jóvoltából".

78 Tovább

Kamu az IWIW-en futó BKV-s körlevél

Az címben szereplő közösségi portálon napok óta terjed egy hír (üzenőfalon, levelekben), hogy a BKV jegyek nem csak a metrón, a felszínen is átszállásra jogosítanak, amennyiben az első lyukasztáskor "pecsételős" lyukasztónál érvényesítjük a jegyünk, és az utazás nem haladja meg a 60 percet.

Lehet ilyen üzeneteket terjeszteni, el is lehet hinni, de amikor a karszalagos kollega büntetést kezd írni, akkor ne a BKV-t tessék anyázni, hanem a körlevél elindítóját, illetve saját magatokat, amiért minden utánajárás nélkül elhittétek a leírtakat.

Sokan be is dőltek ennek, mert naponta 10-15 levelet kapok, hogy "Ez tényleg igaz?". Ezért mondom most itt, NEM, NEM IGAZ! (sajnos, már jó lenne). Így szól a vonaljegyes szabályzat:

85 Tovább

Nem kell az utasok pénze a BKV-nak

Olvasónk a 196A buszon próbált jegyet lyukasztani, de a pecsételős jegyérvényesítő nem működött. Hiába tették bele a jegyet, a gép hangjelzést adott az érvényesítésről, ám nem nyomott a jegyre se dátumot. Nem egyedi eset, naponta kapok ilyen észrevételeket. legtöbb esetben a tinta szokott kifogyni, amit van, hogy hetekig nem töltenek fel. Ezek szerint a BKV-nak már annyi pénze van, hogy nem is kell több, már nem tudják hová tenni. Levél a videó alatt:


Nem indul a videó? Kattints ide!

28 Tovább

Kamuzik levelében a biztonsági szolgálat

A BKV statisztikát készít arról, hogy a metró területére mennyi utas próbál meg lejárt bérlettel bejutni. A cég utasításba adta a biztonsági őröknek, hogy vegyék el az utasok bérletét, hogy ez alapján készülhessen a statisztika. A probléma csak az, hogy a biztonsági őrök olyan utasoktól kérték el a bérletet, akik egyébként érvényes bérlettel utaztak (a régi bérleteket gyűjtötték), és nem ellenőrzésre kérték, hanem örökbe.

Gyanítom, hogy a biztonsági szolgálat semmilyen statisztikát nem készít, csak ezzel az ócska kifogással próbálja meg védeni a cége hírnevét, és a dolgozóit. Az ügyfélszolgálat válasza alant:

Tisztelt X.Y!

Az Ön elektronikus levelére az alábbi választ adjuk:

A bejelentése alapján az érintett biztonsági szolgálatot megkerestük és vizsgálatot kértünk. A vizsgálatuk eredményét részünkre megküldték, és az alábbi tájékoztatást kaptuk.

"A jegyellenőrzés végrehajtása során, különböző adatok és statisztikai mérések váltak szükségessé, mellyel Cégünk is hozzá kívánt járulni a feladat ellátás, ellenőrzés további hatékonyságának növeléséhez. Ennek érdekében rövid időre (2009. 07. 01 és 2009. 07. 02-án) vizsgálatot folytattunk.

21 Tovább

Ombudsman: „Barátságtalan lépés volt a kamerák telepítése”

Érzékelhető, hogy nőtt a BKV járatain az atrocitások száma, de meg kell vizsgálni, hogy a BKV a jelenlegi jogi környezetben üzemeltethet-e térfigyelő kamerákat - mondta Jóri András adatvédelmi biztos.

Jóri András emlékeztetett arra, hogy elődje, Péterfalvi Attila legutóbbi állásfoglalása szerint a kamerák használatára nincs lehetőség. Mint mondta, most azt vizsgálják gyorsított eljárásban, hogy változott-e a rendszer kialakítása és az beilleszthető-e a mostani jogszabályi környezetbe. Tájékoztatása szerint a vizsgálat a nyáron befejeződhet.

Hozzátette, hogy bár a közlekedési társaság ismerte a volt adatvédelmi biztos állásfoglalását, mégis elkezdte a kamerák telepítését, ami "barátságtalan lépés volt".

76 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek