Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Jönnek a BKV új trolibuszai, de minek?

Péntek este 11 óra körül érkezik Budapestre az első kettő abból a 15 trolibuszból, amit a BKV használtan vett a németországi Eberswalde városától. Sajnos forgalomba állítani egyelőre nem lehet őket, mert a járművek üzembehelyezéséről szóló jogszabály módosításakor egyszerűen elfeledkeztek arról, hogy létezik olyan jármű, hogy trolibusz, -olvasható az Indexen.

Mint arról a lap beszámol, a BKV tavaly ősszel írt ki pályázatot használt trolibuszokra, amit a Barnimer Busgesellschaft GmbH nyert meg. Ennek eredményeként tizenöt darab használt, MAN NGE 152 típusú trolibuszt szállít a cég Budapestrea németországi Eberswaldéből. A 15 trolibusz mintegy 532 ezer euróba (143 millió forintba) kerül, darabonként tehát nem éri el a 10 millió forintot az áruk, tájékoztatta lapunkat a Budapesti Közlekedési Központ.

83 Tovább

A nap képe: Jegyeket bérleteket!

Találós kérdés: Vajon mit csinál éppen a képen látható, BKV-s jegyellenőri karszalagot viselő úriember, letolt nadrággal, alsógatyájában lévő kézzel az alvállalkozó egyik autóbuszán? A megfejtéseket a kommentek között várjuk!

39 Tovább

Negyvenmilliárd forint két új villamosmegállóra és felújításra

A vakvágány is találhat magának új végállomást. Csak nézőpontot kell hozzá váltani. A főváros közlekedési ügyekért felelős cégének - a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) - a vezérigazgatója, Vitézy Dávid ezt meg is tette. A múlt heti közgyűlésen vélhetőleg új nézőpontból ajánlotta a város két leghosszabb körirányú villamospályájának felújítását, mint négy évvel ezelőtt, -olvasható a NOL.hu-n.

Akkor még a Városi és Előváros Közlekedési Egyesület szóvivőjeként lapunknak úgy nyilatkozott, hogy ez valójában fejlesztésnek álcázott felújítás. A beruházás során csak két új megálló épül, de ennek leple alatt hozzák rendbe a sínpályát, vásárolnak új kocsikat, akadálymentesítik az átszállóhelyeket és kitataroznak egy járműtelepet. A projektet egyébként is jelentősen túlárazottnak, rengeteg szakmai dilettantizmussal terheltnek tartotta, amit aligha támogat majd Brüsszel.

43 Tovább

Órákig várták a gyerekek a BKV-hajót, hiába


Olvasónk, Judit egy 20 fős gyerekcsoporttal szeretett volna hajókázni a Dunán a BKV-hajóval. A Boráros téren szerettek volna felszállni rá, ahol nagy megdöbbenésükre hajót nem, csak egy ocsmány állomást találtak. Hiába szerettek volna tájékoztatást kérni a Boráros téri pénztárostól, ő sem tudta megmondani, hogy jár-e egyáltalán a hajó, és jegyet sem tudott adni nekik. Íme a sztori:

Tisztelt BKVfigyelő!

Több helyütt olvastam a BKV hajójáratok 2011-es újraindításáról, de sajnos még nem volt szerencsénk BKV hajóval utazni.

Június 3-án egy 20 fős gyermekcsoporttal indultunk neki hajókázni, terv szerint a Boráros térről induló BKV hajóval, ám hiába álltunk ott 9 és 11 óra között, nem indult onnan hajó. Mivel nem történt semmi, ezért elmentünk a BKV Boráros téri bérletpénztárába, ahol azt a választ kaptuk, hogy ők nem tudnak adni semmiféle tájékoztatást, sem jegyet adni BKV hajó ügyben, mert a BKV hajókat nem a BKV üzemelteti...

63 Tovább

Backdoor: A busz hátulja is ugyan oda megy


A nap képét Twitteres ismerősömnek sylverrat-nak köszönhetjük, aki a pécsi 21-es buszon fotózta le az alábbi kiírást. Ez a felhívás akármelyik BKV járaton aktuális lenne, ugyanis nálunk is divat a jármű elejében vagy ajtajában megállni, hogy mások biztosan ne férjenek fel. Talán a metróra kellene a leginkább egy ilyen matrica, ahol csúcsidőben is előfordul, hogy az utasok 2-3 kocsiban nyomorognak, miközben a többi üres, tele van ülőhellyel.

36 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek