Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Még mindig nehézséget jelent az üzemidő alatti takarítás

A hányások eltakarítása és az üzemidőben történő takarítás régóta megoldatlan probléma a BKV-nál. Ha kifolyik valami a padlóra, vagy ha menet közben valaki kidobja a taccsot, akkor a kosz rendszerint üzemzárásig a jármű belsejében marad, jobb esetben fellocsolják valamivel, vagy szórnak rá egy kis forgácsot. Vajon miért van az, hogy más európai nagyvárosokban ezt a problémát is meg tudják oldani? Miért olyan nehéz minden végállomásra egy vödröt és egy doboz hipót kihelyezni? Várom az érveket és az ellenérveket.

Kedves BKV-figyelő!

Egy rövid történetet szeretnék megosztani veletek és az olvasókkal:

2011. április 15-én 10:50-kor a 97E busz megérkezik az Örs Vezér térre. Utazik rajta egy anya a 3-4 év körüli kisfiával. Még megállás előtt a kisfiú rosszul lesz, kidobja a taccsot. A mama gyorsan felkapja, leugrik vele a buszról a közeli bokrokhoz, de így is szép kis tócsa keletkezik. A mama a sofőrnek nem szól.

48 Tovább

Kiszakadt a padlóból az Ikarus ülése

A fent látható képet olvasónk, Konrád készítette vasárnap este a 95-ös buszon. Mint írja, a a busz éppen Kőbánya Alsó Vasútállomásnál haladt, amikor kiszakadt a középső ajtónál lévő négyes ülésből kettő. Szerencsére személyi sérülés nem történt. A busz nem közlekedhetett tovább így beküldték a cinkotai garázsba busz cserére.

Valószínűleg ezt a hibát is a járművek magas életkorával magyarázná a BKV, és behazudnák az utasoknak, hogy ezt nem láthatták előre, a nyolc darab csavar egyszerre fáradt és törött el. Figyeljetek a koszos ülésekre, vigyázzatok, nehogy kitörjön alattatok, és figyeljetek arra is, hogy ha kigyullad a busz, könnyen ki tudjatok menekülni. Nem mindegy, hogy hová ültök...

42 Tovább

Nem fizet a BKV a cserbenhagyott utasnak

Olvasónk, Viki még márciusban szenvedett baleset a 33-as busz Lépcsős utca megállójában. Az utas leszállás közben rosszul lépett, emiatt szalagszakadással korházba került, ahonnan gipsszel a lábán távozott. Az eset érdekessége, hogy a buszvezető valószínűleg az ajtózárás közben nem látta az esetet, emiatt segítségnyújtás nélkül elhagyta a megállót. Olvasónk kártérítését fordult a BKV-hoz, de jegyzőkönyv hiányában nem tudja bizonyítani az esetet:

Kedves BKV-figyelő!

Az eset március 18-án, péntek este történt, amikor a 17:59-kor Október Huszonharmadika utcától induló 33E autóbuszról a Lépcsős utcánál leszállás közben (kb. fél 7-kor) félreléptem, a bokám félre ment. A mögöttem leszálló emberek felsegítettek, de nem maradt ott senki. A buszsofőr sem szállt le, elhajtott, így helyszíni jegyzőkönyv nem készült.

73 Tovább

Mi lesz nyáron? -Már most púposodnak a sínek és füstölnek a buszok

A tavasz a BKV életében az egyik legizgalmasabb évszak, mert ilyenkor szoktuk megtippelni, hogy a legmelegebb nyári napokon hány százalékos lesz a szolgáltatás, és ilyenkor szoktuk azt is megbecsülni, hogy a következő hónapokban hány jármű ég majd porig az hiányos karbantartás miatt.

Tegnap csak alig volt több 20 foknál, mégis több tucat bejelentést küldtetek a város minden pontjáról lerobbant buszokról, felpúposodott sínekről, és műszaki hibás járművekről. Szerda délután a 3-as, a 28-as, a 62-es és a 62A jelzésű villamosok nem közlekedtek, mert a Liget tér és a Szent László tér között felpúposodott a villamossín. Az 53-as busz vonalán a BPO-781-es rendszámú busznak kellett félreállnia (képünkön), a felforrt hűtővíz miatt. Műszaki hibákról számoltatok be a 7E illetve a 173-as vonalakról is, és írtátok, hogy a Várban közlekedő buszok is többször pihenőre kényszerültek.

46 Tovább

Videón a kiégett metrókocsi

Olvasónk, Zoltán tegnap délután az Árpád hídnál videózott. A fent látható felvételen a tűzoltól vonulása és az alagút, a végén pedig a kiégett metrókocsi látható kívülről és belülről.

A hozzászólások könnyebb átláthatóságának érdekében ez a bejegyzésünk a metrótűzről szóló posztban kommentálható. Ha hozzászólnál, vagy elolvasnád az eddigi kommenteket akkor kattints ide!

0 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek