Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Vak ember vezeti a Földalattit

Blogolni veszélyes, ezt tegnap az Index is megírta. Vannak olyan országok, ahol börtönbe zárják vagy megkínozzák azokat, akik le merik írni a véleményüket. Tegnap a Földalatti vezetője ismert meg, majd csukta rám az ajtót azért, mert nem szeret. Na a hülyeséget félretéve, itt a tegnapi esetemből készült levél a BKV-nak:

Tisztelt BKV!

Egy tegnapi (2008. június 28) esetemről szeretnék beszámolni önöknek, mely a Földalattin történt. A Deák Ferenc térről szerettem volna eljutni az Oktogonra, amihez a fent említett járművet használtam. 18:10 körül érkezett egy szerelvény a Deák térre (az utastérben található pályaszám: 23-as), amelyre igen sokan vártak, nagy volt a tumultus. Mivel tudtam, hogy ma a Hősök tere közelében Santana koncertet tartanak, a mögöttem álló 5 embert előreengedtem, ugyanis biztos voltam benne, hogy én szállok le hamarabb. Az utasokat azért engedtem előre, hogy az Oktogonon ne kelljen tolakodnom, ne tartsam fel a szerelvényt, amíg leszállok.

Az 5 előreengedett ember felszállása után én kíséreltem meg a felszállást /az első ajtónál/, azonban a járművezető megnyomta az indulásjelzőt és zárta az ajtókat úgy, hogy csak az egyik lábam és a fél testem volt bent. A rám csapódó ajtót kézzel próbáltam visszatolni, szerencsémre az ajtónál álló egyik úr segített, így be tudtam szállni. Miután ez sikerült, a járművezető visszanyitotta az ajtókat. Szerencsére a rám csapódó ajtótól semmilyen sérülésem nem történt, ám a baleset pillanatában erős fájdalmat éreztem mind két kézfejemen. Az utóbbi időben egyre sűrűbben tapasztalom, hogy a járművezetőjük –legyen az busz, villamos vagy metróvezető- az indulásjelzőt az utasok sürgetésére használja, és nem arra, amire eredetileg használniuk kellene.

Kérem, kérdezzék meg a járművezetőjüket, miért indította be az indulásjelzőt akkor, amikor még nem szálltam fel a járműre, miért zárta be az ajtót, amikor látta, hogy a fél testem még a kint van.


A földalattit természetesen érvényes bérlettel vettem igénybe, melyet a Deákon a 2-es metró szintjén lévő ellenőrnek, illetve az Oktogonon visszafelé a biztonsági őrnek is megmutattam. Száma: 002452.

111 Tovább

Pirospont a BKV-nak

Alig telt el 10 nap, hogy jeleztem a hibát a BKV-felé, máris kijavították a menetrendet a 23-as és a gyors 23-as busz vonalán. Előző cikkben a 23-as hibás menetrendjét mutattam be, lentebb a gyors 23-as javított menetrendjét találod.

A hiba az volt, hogy a nyári menetrend bevezetésekor (június 16.) hiába nézte az utas a menetrendet, nem volt benne dátum szerint ilyen rész, és a téli illetve a tavaszi szüneti rész is teljesen értelmetlen volt. A módosított menetrend szerint a tavaszi és a téli szünetben most már normális hétköznap szerint járnak a buszok. Reméljük az új menetrendet a weboldalra is feltöltik majd.

Ilyen volt:

 


Ilyen lett:

 



Rövid időn belül ez már a második olyan eset, amikor a BKV a felvetett problémát orvosolta, ezért szeretnénk ezeket megköszönni nekik.
 

Kapcsolódó cikk: A 2-es villamos bevárja az átszállókat

8 Tovább

Zéró tolerancia: Ittasan a sínek között

Este a sínek kevésbé púposodnak. Hogy ilyenkor se legyen zavartalan a villamosközlekedés, előjönnek a napközben pihenő béna autósok. Mi történik, ha a béna autós iszik, és vezet? Nézd meg a képeken és a videón.

Kedves Figyelő!

Tegnap éjszaka (2008.06.26) fél 1 tájban jártam a 3 villamos Terebesi utcai megállójánál, és a mellékelt képeken látható BMW-t pillantottam meg a zárt pályán a síneken. Előtte, mögötte villamosok, egészen pontosan 5 db villamos igyekezett volna a remízbe. volna:)


Az ott várakozók elmondása szerint a BMW (külföldi rendszámos nem saját tulajdonú) a sofőrje ittas volt és valahogyan bekerült a sínekre, segíteni próbáltak neki és megtolták, mire az autó beszorult a sínek közé. A vezető szerint 50km/h-val haladt.

88 Tovább

"Arányos testi erő", ez lehetne a BKV új szlogenje

A metrók és az éjszakai buszok után a 4-6-os villamos, illetve a 7-es busz végállomásaira telepítene orkokat a BKV. A társaság ettől a lépéstől nagyobb bevételt remél, ugyanis a járművekre csak azok az utasok szállhatnak majd fel, akiknek lesz jegye, bérlete. Ha a terv beválik, a többi villamosmegállóban is lesznek biztonsági őrök, hogy védjék a BKV tulajdonát a bliccelőktől. Akár egy épület őrzésénél, ugyanígy joguk van az arányos testi erő alkalmazásával visszatartani a bliccelőket - mondta Tóth Sándor, a BKV szakszolgálatának vezetője.

Amikor a metrónál elindult az ellenőrzés, akkor először több jegyet, majd több gyűjtőjegyet vettek az emberek. Amikor két-három hónap elteltével sem mentek el a biztonsági őrök, akkor kezdtek el az utasok bérletet vásárolni - mondta az RTL Híradónak Regőczi Miklós, a BKV kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

A BKV-figyelő kérdése: Hogyan fogja ellenőrizni a biztonsági őr, hogy a felszállás után lyukasztottam-e vagy nem, amikor a megállóban fog állni? Ha a piros hetes vonalán is bevezetik ezt az ellenőrzést, mi lesz a garancia arra, hogy a bliccelő utasok a Kelenföldi pályaudvar helyett nem a Bártfai utcánál szállnak fel a buszra, ami néhány méterre van?

Szívesen megnézném egyszer a 950-es buszon, hogyan utazik Tóth „arányostestierő” Sándor szakszolgálat vezető.

178 Tovább

Szemét pénztárosok szívatták az utast

Velem az történt, hogy éppen vizsgára mentem. Késéssel, otthon hagyott bérlettel. Semmi gáz, korrekt fogyasztó vagyok, beálltam a jegypénztár hosszú sorába. 10perc után, végre odaléptem az ablakhoz. "-Jónapot kívánok!" -szóltam. Jött is a kedves válasz: "-Nem látod, hogy zárva vagyunk?" "-több tisztelettel, ha kérhetném, amúgy 2 másodperce még nem volt zárva! -de most már zárva vagyok, ha tovább kötözködsz hívom a biztonsági őrt!"

Na gondoltam, a szerencsétlen aluliskolázott, egypártrendszerben felnevelkedett, egyetemistákkal előítéletes és rosszindulatú némber nem tud nagyon megszívatni. Átbattyogtam a kihelyezett, kartondoboz-szerű tető nélküli mobil árusító helyhez. Ahol a hasonló paraméterekkel rendelkező kiszolgáló-személyzet éppen abban a pillanatban kezdte számolgatni a jegyeket és a pénzt. Oké oké az ellenőrzés fontos, de nem akkor mikor jönne a fogyasztó pénzt fizetni, ráadásul másodszor (mert ugye már megvettem erre a hónapra a bérletem). Najó, bácsika számolgat, ott van az automata, sebaj nem veszek napi bérletet csak jegyeket.

Naná, hogy nem fogadja el az automata a papírpénzt. Nem baj, ott a számolgató bácsika, gondoltam csak ráér felváltani. Nem nem ér rá, sőt még felháborodottan kérdezi, hogy miből gondolom, hogy jogomban áll megzavarni őt? Mondtam, hogy van apróm csak 30forint hiányzik és a papír pénzt nem fogadja el... jött a kulturált válasz: "-Mennyé' el koldulni!" Finoman visszakérdeztem, hogy ha most előveszem a sajtóigazolványomat és a diktafonomat akkor belemondaná-e, hogy ez a BKV hivatalos utaskisegítő protokollja?

Ismét a már nagyon jól megszokott válasz: "-Ha tovább szórakozol idehívom a biztonságiőrt!" Na a sztori vége az lett, hogy egy mögöttem álló nénitől kaptam 30forintot, nem is váltotta fel a papírpénzt. Ez az Örs vezér terénél történt, miután a szintén nagyon kedves és jóindulatú ellenőrök végignézték az aktust és persze azt, hogy érvényesítem a jegyet viccesen visszavezettek az érvényesítő oszlophoz, hogy na akkor "lyukasszak" még egyet, mert egy nem lesz elég.

Finoman visszaszóltam, hogy na most akkor mindenki bekaphatja és, ha még egyszer valaki beszól megütöm. És tényleg itt a vége. Oké aláírom, mióta levágattam a hajam és lefogytam 15 kilót azóta 14-15 évesnek nézek ki, még ha valójában 22 vagyok is. Képtelen vagyok felfogni, hogy miért kell szórakozni a fiatalokkal és a külföldiekkel? Mert azok nem szólnak? Nem jelentenek fel senkit? Járjon mindenki rejtett kamerával, hogy bizonyítani tudja, hogy a pénze ellenében megalázzák?

87 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek