Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az ügyfélszolgálat-vezető mégsem robot?

Sokan, sokszor bíráltátok már az ügyfélszolgálat-vezetőt a sablonos levelei, mellébeszélései miatt. A BKV-figyelő már megszokta, hogy fontos leveleire mellébeszélés a válasz, éppen ezért fordul az utóbbi időben a főpolgármester-helyetteshez, mert a titkárnője mert ő veszi a fáradtságot és válaszol rá.

Szia!

Kiderült, hogy az ügyfélszolgálat-vezető mégsem egy robot. Egy levélváltás után feltettem neki a kérdéseket, hogy hogyan tud megbüntetni a biztonsági szolgálatos, ha nem szedhet pótdíjat, nálam viszont nincs bérlet, de a pótdíjat hajlandó vagyok kifizetni, illetve azt is, hogy ez esetben ledobhatnak, és hogy milyen jogosítványokkal rendelkeznek.

Erre a válaszuk az volt, hogy az előző levelükben tartottakat fenntartják. Válaszul megírtam nekik, hogy nem értem mit tartanak fenn, amikor három kérdést írtam, legyenek szívesek és válaszoljanak. Megdöbbentő, de nem valami formalevéllel válaszoltak, hanem foglalkoztak az üggyel, ha más nem, legalább 10 percet biztosan.

Gondolom ez a levél is be fog kerülni a sablonok közé, de legalább készítettek egy újat, és vették a fáradtságot:

43 Tovább

Ne hallgass a villamosvezetőre!

Az utastájékoztatás nem erőssége a BKV-nak, pedig lenne rá igény, főleg most, hogy rendszeresen kimaradnak, késnek a járművek. 61-es villamos vezetője viszont tájékoztatott. Legszebb, mikor valaki segít, de rosszul.

Sziasztok BKV-figyelők!
 
Én is csak figyelek néha, hogy miket csinál a BKV. Egyik ilyen érdekes jelensége a cég utaspolitikájának az, hogy meg sem kísérli tájékoztatni az utasait a kimaradt járatokról. Ez persze sokszor érthető is, mivel nem lehet előre kiszámítani, hogy mikor, hol, miképpen akad el egy jármű. Azt azonban túlzásnak tartom, ami pénteken, 20-án történt a 61-es villamos vonalán. Egy nap két hülyeség a BKV-tól kicsit sok. Az első még délután 13 óra tájban esett meg. A Moszkva téri végállomásra beálló villamos vezetője jóakaratúlag értesítette az utasokat, hogy még az ő indulása előtt egy másik 61-es érkezik a 18-as megállójába, és azzal hamarabb el lehet menni. Mondani sem kell, hogy nem érkezett meg a villamos és az utasok háromnegyede (akik leszálltak) megdöbbenve vették észre, hogy az iménti 61-es vezetőstűl lassan kicsorog a megállóból. Persze a hangszórókkal ellátott Moszkva téri megálló csak hallgatott.

Ugyanezen a napon indulnék hazafele az unalomba fulladó horvát- török meccs rendes játékideje után a János kórház környékéről. 59-esre fel, 23 04 kor érkezés a Délihez és várom a 23 12-es 61-est, amely természetesen soha nem érkezett meg. A gond itt csak az volt, hogy ez volt az utolsó járat és 6-7 utastársammal együtt jó nagyot koppantunk megtekintve a hasonló irányba induló 139-es busz elhaladását. 23 24-kor a következő 139-essel mentem el.

Egy villamosjárat egy napjának krónikájába szerettem volna csak betekintést adni. Elkeserítő.
 
Sakha

44 Tovább

Megszökött a villamosvezető

Tegnap este, mikor CV levelét olvastam, majdnem félrenyeltem a pirított tésztámat. Vizuális alkat vagyok, így elképzeltem, ahogy a villamosvezető megpattan a villamosból, majd az utas kimászik az ablakon. Persze nem szép más problémáján nevetni.

Tegnap (június 23-án) este 10 körül az 1-es villamossal utaztam a Stadionoktól Óbudára. Még nem az utolsó járat volt aznap, viszont az Árpád híd budai hídfőjénél a villamos megállt, várt kb. 5 percet, utána lekapcsolták a villanyt, és látszott, hogy a sofőr bújik át a korlát alatt és távozik a helyszínről. Az ajtókat volt, ahol ki sem nyitotta, így kénytelen voltam az ablakon kimászni, azt pedig, hogy miért is állt meg a villamos, be sem mondták - úgy tűnik rejtély marad. A panaszokból mostmár lexikon vastagságú könyvet lehetne írni. Ezért a szolgáltatásért várnak el 3-4 ezer forintot? Nevetséges.

üdv, cv

110 Tovább

Szinte használhatatlan a BKV

Nyáron BKV-zni olyan, mint körfűrésszel dugni, mondták már többen. Sorra kapom a képeket és a leveleket a lerobbant buszokról, felpúposodott sínekről, egyéb hibákról. Sajnos visszaüt, hogy a BKV menedzsmentje fejlesztés és karbantartás helyett reklámokra, szolgálati autókra, végkielégítésekre, magas fizetésekre és tanácsadásokra költi el a pénzt.

Most útközben két lerobbant buszt is láttam egymáshoz igen közel. A Kosztolányin egy piros 7-est, a Közvágóhídnál pedig egy 23-as busz adta meg megát. A villamospótlón persze megint nem ment a klíma, így 50 fok volt:)

Aki teheti a melegben üljön be egy kollégája mellé az autóba, ha ez megoldható, vagy sétáljon egyet, ha árnyékos az útvonal. Mindenesetre kerüljétek a BKV-t, mert kiszámíthatatlan!

Már kedden elétek tárjuk a hét képeit, és videóját egy régebbi képpel együtt.

170 Tovább

Nem csak az utasokat szívatja a BKV

Tisztelt Hagyó Miklós Úr! tisztelt ügyfélszolgálat!


BKV dolgozók panaszát ritkán tolmácsolom Önök felé, ugyanis a BKV-figyelő elsősorban utaspanaszok publikálására szolgál, de most kivételt teszek. A napokban megkeresett egy BKV-s ismerősöm, és villamosvezetőként véleményt mondott néhány villamosvonalról, többek között a 30-asról is. Járművezetőjük megmutatta többek között a 10 km/h sebességkorlátos szakaszt (Határ út – Timót utca), melyet a blogon is bemutattunk, illetve mutatott egy elektromos váltót, melyet a BKV Zrt. lassan fél éve nem képes megjavítani. Emiatt, ezt az elosztóváltót a villamosvezetőknek kézzel kell átállítani a Nagysándor József utcában, mely esős időben igen kellemetlen, ugyanis csapóváltó lévén az olajos vizet a villamosvezető ruhájára csapja, bárhová álljon is szerencsétlen.

 

Az elektromos vezérlést többször bekapcsolták már, de 1 maximum 2 óra múlva le is állították. Nem csak a járművezetőnek kényelmetlen a váltóállítás, az utasoknak is plusz várakozás, illetve késés. A villamosnak ezen a szakaszon egyébként 5 km/h lassújele van.
 

A pontos helyszín: XX. került, Nagysándor József utca, 30-as és 52-es villamos találkozása.


Véleményem szerint a Fővárosnak nem csak az utak, hanem a villamosvágányok felújítása is feladata lenne, ha másképp nem is, kizárólag erre fordítható támogatást kellene adni a BKV számára. A villamosvezetők pontosan tudják, melyek azok a szakaszok, melyek már rég felújításra szorulnak, de észrevételeiket sajnos senki nem hallgatja meg. A BKV a körúton kívül szinte egyik villamosvonallal sem foglalkozik. Ideje lenne végre elkezdeni a villamospályák rekonstrukcióját, mert több vonalon buszok, autók előzik meg a villamosokat, így pedig nehéz népszerűsíteni a BKV-t, és a kötött pályás közlekedést.
 

Kérem, hogy bejelentésem alapján kezdeményezzenek vizsgálatot, javítsák meg a hibás váltót és pályaszakaszt.

36 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek