Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Bújtatott járatritkítás?

Kedves Figyelő!

Munkába járáshoz majd mindennap a BKV 16-os buszát használom, mivel a várba nem túl könnyű feljutni. Sajnos az utóbbi fél évben sorozatosan előfordult, hogy kimaradt egy-egy járat a fent említett vonalon. Tudom, hogy néhány perces eltérés a menetrendtől az a "városi közlekedés sajátosságai miatt" előfordulhat, de hogy ezen a rövid szakaszon (Deák tér-Erzsébet tér-Hild tér-Roosevelt tér-Clark Ádám tér-Donáti utca-Dísz tér; a menetrend szerint 8 perc) mindennapos hogy 1 járat kimarad?!

Arra is volt példa hogy az Erzsébet téren vártam a buszt (az Erzsébet téri megállóból jól rálátni a Deák téri megállóra ahonnan a busz elindul), ám hiába vártuk a többi utassal hogy elinduljon, szemmel jól láthatóan ált a megállóban, kimaradt egy járat, majd a köv. időpontban elindult. Ez biztosan nem a forgalom miatt történt. Megfigyeléseim alapján úgy tűnik, hogy amikor a forgalom miatt késve érkezik a busz a végállomásra, nem indul el rögtön, hogy a várakozó utasokat elszállítsa, hanem megvárja a menetrend szerinti köv. indulási időpontot. Véleményem szerint ha egy jármű késik, akkor az ilyen helyzetekben az utasok érdekeit szolgálva minél hamarabb meg kéne oldani a helyzetet, nem pedig a menetrendet kéne "kőbe vésett törvényként" értelmezni. Vagy lehet hogy ez a BKV új "bújtatott" járatritkítása?

Üdv:
tetem
60 Tovább

Halláskárosodás a Volvo buszon

A karbantartás hiányából adódó meghibásodások nem csak a BKV-nál, hanem az alvállalkozónál, a Nógrád Volánnál is egyre sűrűbben megmutatják magukat. Hétvégén volt szerencsém utazni a 47-49V vonalon, egy Volvo 5000-es buszon. Arra nem térek ki, hogy a busz több helyen hullott darabjaira, mint ahány helyen csavar még tartotta. Ennél bosszantóbb volt a hátsó kocsiszekrényben dolgozó traktormotor, mely nem csak hangos, büdös is volt. Ha a szagot nem is, a hangot remélem a videó tovább tudja adni:

Ha nem indulna el a videó, kattints ide!
45 Tovább

Vannak még jól működő ügyfélszolgálatok

Hasonló cikkünk már volt a blogon, de akkor képet nem kaptunk hozzá. Azért ez a Protokon Kft. megérdemel most egy nagy tapsot.


Nagyításhoz klikk a képre!
23 Tovább

Nyári menetrend, mi?

Tisztelt BKV!

Egy apró érdekességre szeretném felhívni a figyelmüket. 2008. június 16-án életbe lépett a nyári szünetre érvényes menetrend, melyet minden utas megtekinthet az oldalukon illetve a buszmegállóban kihelyezett menetrendeken (ahol ezt még nem lopták el).

Naponta utazom a 23-as és a gyors 23-as busszal melynek a menetrendjében ezt találtam:



Önök itt melyik részt értik nyári szünet alatt? Számomra, és a megkérdezett utasok számára sem nyilvánvaló. A legtöbb menetendjükben már szépen ki van emelve, hogy tanítási nap, iskolaszünetben, szombaton illetve vasárnap. Miért van szükség a 23-as busz esetén ilyen bonyolult menetrendre? A busz többségében ugyan azokban az időpontokban indul, ám délelőtt több olyan óra is, amikor a két „szüneti” menetrend között kb. 5-8 perces eltérések is vannak.

Várom válaszukat.
85 Tovább

Kilenc ok, amiért ne közlekedj busszal

Ritkán olvasok az Indexen kívül más internetes újságot, de hetente legalább egyszer a Hírszerzőre is feltévedek. Hát, ma sem bántam meg, mert megtaláltam egy tegnap feltöltött kisfilmet, melyet most megosztanék veletek, természetesen a Hírszerző engedélyével.
Dear BKVfigyelő!

Először is: respect bkvfigyelo, nagyon örülök, hogy van ez a honlap, rendkívül fontos közszolgálati szerepet tölt be.

Aztán: Engedjétek meg, hogy saját kis etűdömet a nyilvánosság elé tárjam:


A pesti közlekedést szeretném folyamatosan előtérbe hozni a karikatúra-animációimban, tehát tervezem, hogy lesz metrós, biciklis, autós, "gyalogosos" folytatása a történetnek. Tömegközlekedésünkben megnyilvánuló emberi magatartások az élmények kimeríthetetlen forrásai számomra.

Átdobok két képet az elkészült animációból, amennyiben szeretnétek, használjátok. Akár szídhattok is.

üdv, Patro
95 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek