Kedves BKV-figyeló!
Három történetet osztanék meg a nagyérdeművel, és megjegyezném: ma taxival jöttem haza. Az oka? Mindig, hangsúlyozom mindig történik valami atrocitás velem a tömegközlekedésben:
Pár hete történt, hogy éppen a barátnőmhöz igyekeztem amikor a Kassai Téren vártam a trolit. Végre megérkezik, szállnék fel rá csakhogy előttem egy elég idős hölgy próbálkozott a felszállással és csak az első ajtó volt nyitva. Nagy nehezen felhúzta magát a 2. lépcsőfokra, nah mondom oké, felszállok! Hát persze, szép álmok.. A kedves sofőr rámcsukta a troli ajtaját.
Következő eset: szintén Kassai Tér. Megérkezik a troli, felakarok szállni az első ajtónál de nem nyitja ki a kedves sofőr úr. Gyorsan odafutok a 2. ajtóhoz ami nyitva volt, erre már csukja be. Úgy kellett megfognom, hogy ne zárja rám megint.
Most vasárnap pedig szálltam fel a 32-es buszra az 1. ajtónál és nem vettem észre, pontosabban nem volt meg az a telepatikus képességem, hogy tudjam: a vezető kifogja nyitni az ajtaját. Szóval felszálltam és persze a sofőr rámcsapja a fülkéje ajtaját. Idegbeteg fejjel rám néz és közli, hogy ott a 2. ajtó azon is fel lehet szállni! Hiába mondtam neki, hogy nem tudtam mire készűl, és lesz olyan kedves, hogy rámcsapja az ajtaját. Azt mondta, hogy: Takarodj hátra baszdmeg, ne is lássalak! Khm. mondanom sem kell nagyon jól esett! Már arra is gondoltam, hogy egy rejtett kamerával felszerelkezve indulok útnak, hogy rögzítsem a sok-sok kedvességet amit nem csak a sofőrök hanem a sok, bandába gyűlt tinédzser, csőves okoz a buszokon, buszmegállókban, villamosmegállókban
2008. április 17. 10:08
"Takarodj hátra, ne is lássalak!"
2008. április 16. 22:20
Levél a MeH-től
Álmomban sem gondoltam volna, hogy olvasónk nyílt levele eljut a címzettnek, és választ is kapunk rá. Biztos emlékeztek még rá, hogy László a Kancelláriaminisztert azzal a kéréssel kereste meg, hogy kezdjenek vizsgálatba a BKV körül, derítsék ki, hová folynak a milliárdok. A napokban a Miniszterelnöki Hivataltól kaptam egy e-mailt, melyben megkértek arra, hogy hívjam fel őket, és válaszolnak a nyílt levélre, mert sajnos e-mailt nem tudnak küldeni (?). Lászlónak megadom a telefonszámot, remélem, hogy felhívja őket, és a választ is megküldi majd nekünk.
Örülök, hogy a Miniszterelnöki Hivatalban is olvasnak BKV-figyelőt:)
2008. április 16. 21:56
Lesz sztrájk pénteken
Nem teljesítette a BKV a szakszervezetek követeléseit, ezért a dolgozók megtartják az egész napos munkabeszüntetést pénteken. Hajnaltól éjszakáig nem járnak a BKV-járművei, de az éjszakai járatok éjszaka fognak közlekedni.
Megtartják pénteken egész napos munkabeszüntetésüket a BKV-szakszervezetek, miután szerdán sem sikerült megegyezni a közlekedési társaság vezetőségével.
Napközben felmerült, hogy a korábban bejelentett 24 órás munkabeszüntetés esetleg elmarad, mert a főváros városüzemeltetési bizottsága elutasította a paraméterkönyvet, de visszavonni nem vonta vissza, csupán újabb egy hónapot adott a kidolgozásra. A sztrájk egyik fő követelése a paraméterkönyv visszavonása.
Nemes Gábor a szakszervezeteket tömörítő sztrájkbizottság tagja az Indexnek elmondta, a BKV által eléjük terjesztett 6 pontos megállapodás-tervezet csupán általánosságokat fogalmaz meg, és nem tud garanciát vállalni a szakszervezetek követeléseinek teljesítésére.
A BKV-menedzsmentjével "kompetencia hiányában" a tárgyalásokban nem tudtak előbbre lépni, a fővárosi önkormányzat és a kormányzat beavatkozására, együttműködésére van szükség, amire Nemes szerint a munka törvénykönyve kötelezettséget is ró a felekre.
A BKV vezetői 2007. szeptemberében ismerték be, járatritkításra és -megszüntetésekre készülnek, aminek mértéke akár a 10 százalékot is elérheti. A BKV szeptembertől mindent megtett, hogy a járatritkítás tényét és mértékét elfogadtassa a közvéleménnyel, ám ebben kudarcot vallottak.
Index
2008. április 16. 16:42
A nap parkolása
A kép még friss, ma 15:30 magasságában lőttem az Etele téren a 19-es villamos megállójában. A Suzukis úgy gondolta, hogy Ő bárhova leparkolhat. még a villamosmegállóba is.
2008. április 16. 13:03
Takarításból ismét elégtelen
A kérdésem csak annyi lenne, hogy mennyibe tellett volna a 19-77 számú autóbuszt a szerelést követően kitakarítani? A szereléskor vélhetően felnyitották a csuklórészt, ahonnan a padlóra rozsda és olaj került. Utóbbit az utasok sikeresen végigkenték a padlón, így az egész utastérbe jutott belőle.
Utolsó kommentek