Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Átszállhatnak a 14 éve megszűnt 67-es villamosra

A BKV tábláit az utóbbi időben csak kritizálni lehet, ugyanis egy olyan remekmű sem született mostanában, amiben ne lett volna valami hiba. Gondoljunk csak arra a több tucat elrontott viszonylatjelző táblára, amikről az elmúlt hónapokban írtunk, vagy a sikeresen elrontott metró illetve HÉV matricákra, ahol nem csak állomásfelcserélések, de komoly elütések és helyesírási hibák is voltak.

Gondolom senkit sem lep meg, hogy a Kacsóh Pongrác úti aluljáróba évekkel ezelőtt kihelyezett tájékoztató táblát sem sikerült hiba nélkül elkészítenie a BKV-nak. Gyakorlatilag úgy szar az egész, ahogy van, hiszen azon kívül, hogy szép, semmire sem használható. Egyfelől a Mexikói útnál nem a 2-es metróra szállhatunk át, hanem a Földalattira, másfelől pedig a 67-es villamos 1997-ben megszűnt, tehát arra is nehezen tudunk felszállni, ahogy a gyors 25-ös és a 25A buszokra is, hiszen ezek is megszűntek. Arról, hogy miért nem egységesek a metró illetve jármű logók az ilyen táblákon, már ki sem térek… Nem csak az siralmas, hogy évekig kinthagynak egy elavult táblát, hanem az is, hogy évek óta hibásan van kint…

65 Tovább

Kik tartatják be az utazási feltételeket?

A címben feltett kérdésre olvasónk, László keresi a választ. Történt, hogy a 20E jelzésű buszon utazott, ahová egy szarszagú részeg nő szállt fel. Nem zavartatta magát, mert a vélhetőleg fekáliás ruhájával leült, és még azzal sem foglalkozott, hogy a buszon utazó többi ember szabályosan menekült mellőle. Ezt látva olvasónk segítséget kért a járművezetőtől, aki teljesen tehetetlen volt. Mit lehet tenni ilyen esetben?

Kedves BKV-figyelő!

Egészen friss élményemről kívánok írni:

Ma délután amúgy megszokott járatommal, a 20E-vel indultam hazafelé a Keleti Pályaudvarnál található végállomásról, nagyságrendileg 3/4 2-kor. (Ez a 13:47-es járat lett volna, annak a ténynek a megemlítésétől pedig már eltekintenék, hogy a menetrendben kiírttól eltérően ez NEM alacsonypadlós volt, amely tény az új menetrend bevezetése óta amúgy is megszokott.)

76 Tovább

Holnaptól ismét megáll az 5-ös HÉV a Margit híd budai hídfőjénél

Előbb befejeződött a lépcsőfelújítás, így 2011. július 20-án szerdától ismét megáll a H5-ös (volt szentendrei HÉV) a Margit híd budai hídfőjénél, így az arra utazók újra a korábban megszokott rend szerint közlekedhetnek, áll a Budapesti Közlekedési Központ közleményében.

Örömmel értesítjük az utasokat, hogy a Margit híd budai hídfő HÉV-aluljáró és az állomáshoz vezető lépcsőkar felújítása során a tervezettnél több mint tíz nappal korábban elkészültek a forgalomkorlátozással járó kivitelezési munkálatok.

8 Tovább

Minden utasra jut egy biztonsági őr az éjszakai járatokon

A fenti képet olvasónk, Joci készítette a 909-es éjszakai buszon utazva. Mint az jól látszik, a buszon két utas és három biztonsági őr ül, ezek közül az egyik alszik, a kettő pedig a gonosz bliccelőket figyeli. Gyakorlatilag jobban járna a BKV, ha az éjszakai tömegközlekedést ingyenessé tennék, mert így a jegyárbevételek többszörösét költik el a látszólag semmittevő biztonsági őrökre.

57 Tovább

Azt hitték, kettészakad a busz

47 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek