A vakvágány is találhat magának új végállomást. Csak nézőpontot kell hozzá váltani. A főváros közlekedési ügyekért felelős cégének - a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) - a vezérigazgatója, Vitézy Dávid ezt meg is tette. A múlt heti közgyűlésen vélhetőleg új nézőpontból ajánlotta a város két leghosszabb körirányú villamospályájának felújítását, mint négy évvel ezelőtt, -olvasható a NOL.hu-n.
Akkor még a Városi és Előváros Közlekedési Egyesület szóvivőjeként lapunknak úgy nyilatkozott, hogy ez valójában fejlesztésnek álcázott felújítás. A beruházás során csak két új megálló épül, de ennek leple alatt hozzák rendbe a sínpályát, vásárolnak új kocsikat, akadálymentesítik az átszállóhelyeket és kitataroznak egy járműtelepet. A projektet egyébként is jelentősen túlárazottnak, rengeteg szakmai dilettantizmussal terheltnek tartotta, amit aligha támogat majd Brüsszel.
Negyvenmilliárd forint két új villamosmegállóra és felújításra
Órákig várták a gyerekek a BKV-hajót, hiába
Olvasónk, Judit egy 20 fős gyerekcsoporttal szeretett volna hajókázni a Dunán a BKV-hajóval. A Boráros téren szerettek volna felszállni rá, ahol nagy megdöbbenésükre hajót nem, csak egy ocsmány állomást találtak. Hiába szerettek volna tájékoztatást kérni a Boráros téri pénztárostól, ő sem tudta megmondani, hogy jár-e egyáltalán a hajó, és jegyet sem tudott adni nekik. Íme a sztori:
Tisztelt BKVfigyelő!
Több helyütt olvastam a BKV hajójáratok 2011-es újraindításáról, de sajnos még nem volt szerencsénk BKV hajóval utazni.
Június 3-án egy 20 fős gyermekcsoporttal indultunk neki hajókázni, terv szerint a Boráros térről induló BKV hajóval, ám hiába álltunk ott 9 és 11 óra között, nem indult onnan hajó. Mivel nem történt semmi, ezért elmentünk a BKV Boráros téri bérletpénztárába, ahol azt a választ kaptuk, hogy ők nem tudnak adni semmiféle tájékoztatást, sem jegyet adni BKV hajó ügyben, mert a BKV hajókat nem a BKV üzemelteti...
Szerencsére senkit sem talált fejen a lezuhanó lámpabúra
Az utasok szerencséjére nem a délutáni csúcsban, hanem éjszaka, zárás előtt esett le a Deák téri állomás egyik lámpájának búrája. Mint azt olvasónk leveléből megtudtuk, a műanyag nagy robajjal esett a földre, és szerencsére nem állt alatta éppen senki. A levél hajtás után olvasható.
Mikor rúgják ki végre a BKV táblagyárosát?
Még mindig a székében ül az a barom, aki sorra kiadja a kezei közül ezeket a hibásan megtervezett, majd hibásan kinyomtatott matricákat. Senkit sem érdekel, hogy a fizető utasok, és az adófizetők pénzét herdálja el a saját hülyeségei miatt, már hónapok óta. Majd gyártatnak új matricákat, a hülye utas pedig kussoljon és vegye a bérletet, hadd legyen miből elkészíteni ezeket a szuper tájékoztatókat. Sajnos addig nem lesz itt rend, amíg ezek a töküket vakargató osztályvezetők, irodisták felelősségre vonás nélkül ilyen szar munkát végeznek.
Nem hiszem el, hogy ezt a hibát a BKV-nál senki sem vette észre. Inkább arra tippelek, hogy látták, csak tojtak bele...
Túlbonyolították a Kőbánya-Kispesti buszközlekedést?
Olvasónk, Norbert szerint a BKV túlbonyolította a Kőbánya-Kispesti buszközlekedést, emiatt a menetidők megnőttek. Szerinte a forgalmat nem a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető úton Ferihegyi Repülőtérre vezető úton kellene elvezetni, hanem a párhuzamos Vak Bottyán utcán. Hogy miért gondolja így, azt az alábbi levélből megtudhatjátok.
Kedves BKV-figyelő!
Ahogy olvastam a blogot, nem foglalkoztatok eddig a Határ út-Kőbánya-Kispest körüli helyzettel. Nos én most emiatt, és leginkább felháborodásomban írok. Ugyanis olyan rendszert alakítottak ott ki, ami úgy tűnik, mintha szándékosan akarnák megnyújtani a menetidőt és lassítani a forgalmat.
Utolsó kommentek