Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Buszvezető rémisztgeti az utasokat

Tisztelt BKV - figyelő!

Negatív véleményemet szeretném megosztani a 183-as busz egyik sofőrjével kapcsolatban.

A buszvezető vezetési stílusa kimerül a "töviggáz" és a "padlófék"alkalmazásában. A környéken rengeteg idős ember él. Megfigyeltem, ha ez a sofőr van szolgálatban egymást segítik az utasok, mert tudják, ha nem elég gyorsan fognak meg egy kapaszkodót, jön az esés. A héten is elesett egy idős néni, miután felszállt a Honvéd utcai megállónál és már megkapaszkodnia nem volt ideje. A menetrendet nem tartja be rendszeresen 7-8 perccel előbb érkezik a megállóba, ami egy félóránként közlekedő busznál elég bosszantó. A buszhoz rohanó utasokat nem várja meg. Egy idős bácsi nem tudta, hogy az ajtón lévő gombot meg kell nyomnia ahhoz, hogy kinyíljon az ajtó, ezért a sofőr gálánsan tovább száguldott.

Ez így leírva még viccesnek is tűnhet, de bármikor bekövetkezhet egy komolyabb baleset ill. esés.

Üdvözlettel: M.Kamilla
56 Tovább

Pirospont: a BKV telefonál

Sziasztok!

Egy óóóriási nagy piros pontot szeretnék adni a BKV ügyfélszolgálatának.

A Moszkva téren vettem észre, hogy nincsen nálam a diákom amiben benne volt a bérletem is. Szerencsére két barátom kisegített és tudtam jegyet venni. Hazaérve mégegyszer átkutattam mindenemet, hogy hátha... Gondolatban végigjártam a mai útvonalakat. Batyi, Déli, Moszkva tér, Margithíd,Árpádhíd okmányiroda, Margithíd, Moszkvatér. Gondoltam biztos az okmányirodában esett ki, holnap benézek hátha.

Este kilenc fele csörgött a telefonom. Egy nagyon kedves hangú hölgy kérdezte, hogy nem hagytam-e el véletlenül egy kék diákot benne egy március 9ig érvényes bérlettel. Mondom de. Merthogy leadták a Batyin és átvehetem a forgalmi irodában holnap. Nem tudtam, hogy hálálkodjam neki, mondta, hogy nem küldik el akkor az akácfa utcába hanem menjek be érte.

És szeretném megköszönni a 112-es busz egyik sofőrjének, hogy az esős borongós nap ellenére bemondta a megállók nevét, és mindig további kellemes napot kívánt nekünk. Mosolyt csalt az arcomra.
12 Tovább

20 millió hiányzik a budavári sikló pénztárából

A belső ellenőrzések során hiányt talált a BKV a Budavári Sikló pénztárában, a Független Hírügynökség (FH) információi szerint több mint 20 millió forint nincs meg.

Az FH megkeresésére a BKV arról tájékoztatott, a pénztárellenőrzési rendszer 2007 utolsó negyedévében tárt fel hiányt a sikló pénztárában, jelenleg tételesen vizsgálják az elmúlt időszak eladási bizonylatait. A belső vizsgálat mellett feljelentést is tettek ismeretlen tettes ellen.

Arra a kérdésre, hogy milyen módszerrel és kik vehettek ki pénzt a kasszából, a cég annyit közölt, a rendőrségi eljárás folyamatban van.

A Budavári Sikló bevétele naponta több mint egymillió forint, az éves bevétel 300-500 millió forint között van. A felnőtt jegy ára 700 forint.

Az eredetileg 1870-ben átadott kötélvasút a II. világháború alatt tönkrement, 1986-ban állították helyre. Évente 600 ezer és egymillió közötti látogatót szállít az I. kerületi Clark Ádám tér és a Budai Vár között.

Forrás: Index
23 Tovább

Szándékosan szívat a BKV?

Tisztelt BKV!

Kb. egy hete a 3-as autóbusz vonalán a Lépcsős utca megállóban változtatás történt. Az MM típusú megállót M típusura cserélték, előrébb hozták az utasváró pavilon felé. A megállóban soha nem látott nyomorgást idéztek elő ezzel, olykor 45-50 ember „ömlik” a megállóban várakozó többi emberre. Egymás lábán taposnak, lökdösik egymást, érthető módon, hisz máshogy nem férnek el. Mai nap az egyik 14-es busz beállt az egyik 233E-busz mögé (M-megálló) majd kinyitotta az ajtókat, egy sáros, vizes szakaszon. Ez volt a cél? Kérdem én. Önök szándékosan szívatják az utasokat?

Megértem, hogy a Volánbusz megálló rossz elhelyezése miatt szükség volt erre, de mint rendszeres Volán utas el kell, hogy mondjam, a busz általában csak 2-3 percet tölt a megállóban, mert a vezetők csak közvetlen az indulási idő előtt állnak be a megállóba. Információm szerint a Volánbuszok végállomása is át lesz helyezve a 138-as busz végállomásához, az utasok könnyebb átszállását segítve.

Szükség van arra Lépcsős utca megállóban egyszerre két autóbusz is utas cserét folytasson, szükség van az MM megállóra.

Megkérném Önöket, azonnal állítsák vissza a megállót az eredeti állapotába, hagyják abba az utasok szándékos szívatását.

Várom válaszukat!
43 Tovább

BKV Előre - FTC

Üdv mindenkinek!

Nem is tudom, hogy van-e még egy ilyen cég Magyarországon amivel annyit foglalkoznak az emberek?  Amit ilyen sokat szeretnek ill. nem szeretnek. Azt viszont nem értem, hogy mindenki fikázni tudja közbe mégis felszállnak a buszokra/villamosokra. Hogy is van ez akkor? Mert  ha rossz a szolgáltatás akkor nem kell az embernek. Szerintem. De hát rávannak szorulva az emberek a tömegközlekedésre és inkább ez ami fáj nekik. Mert mig mások márkás autóval járkálnak, BKV-t fikázó utasok pedig csak koszos 260assal járnak . Ma pedig szégeny a BKV használni:) (?)


 
Vannak olyan utasok is akik szeretik a BKV-t Ök vannak kevesebben. Velük szeretném megosztani, hogy a cégnek NB II-es foci csapata van.  http://www.bkvelore.hu  A hétvégén elkezdték a tavaszi fordulókat játszani. BKV most a 12. helyen áll, ellenfél pedig a Ferencáros volt aki a 3. helyen volt.  A mérközés 3-4 lett a Ferencvárosnak, pedig 3-1is volt a BKVnak.

-Az első félidőben a viharos szél a BKV-t segítette, a hazaiak jellemzően hosszú előreívelésekkel próbálták eljuttatni a labdát a vendégkapu előterébe. A villámgyorsan hátrányba került FTC-nek a széllökések miatt a szabadrúgások elvégzésével is meggyűlt a baja (a rengeteg szabálytalanság folytán sokat állt a játék).
Csank János hamarosan nemcsak cserékkel, hanem posztokon is igencsak megforgatta csapatát. Barthát például szünet után átküldte baloldalra, de Fülöp kiállítása újabb változtatást kívánt, Kulcsár így került a jobbhátvéd posztjára.
A zöld-fehéreken a legtöbbet Lisztes beállítása lendített, pontrúgásai rendre veszélyt teremtettek Szűcs kapuja előtt. 3-1-es hazai előnynél elúszni látszott a hajó, a fergeteges hajrát indító vendégek azonban végül feledtették védelmi bakijaikat, és negyedóra alatt fordítottak.

Rácz László (BKV): - Kitűnő mérkőzést játszottunk, de úgy érzem, a Ferencvárosnak nagyobb hátszele volt... A második félidőben érzésem szerint több véleményes szituáció is előfordult, nem értem például az ellenünk megadott tizenegyest sem.

Csank János (FTC): - Tudtuk, hogy a hazaiak gyors kontrákra játszanak majd, de érzésem szerint végig irányítottuk a játékot. A folyamatos szélvihar azonban irreálissá tette a mérkőzést.

Következő hazai mérközés márciusba:
2008.03.23: BKV Előre - Kecskeméti TE  15 órakor Sport utcába
 
Hajrá Előre!
23 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek