Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

14 ezer forinttal akarta megrövidíteni a pénztáros

Olvasónk Budapest bérletet (9400 Ft) és HÉV kiegészítő bérletet (10600 Ft) szeretett volna venni, pont 20 ezer forintot vitt magával. A pénztáros kiadta a Budapest bérletet, majd a kiegészítő bérletet is, amin 10400 forintos ár volt feltüntetve, ami kézzel volt ráírva. Az utas betette a pénzt a tálcába, amit a pénztáros nem akart visszaadni, sőt, még kért, mert a végösszeg 34300 forint volt. Hogy hogyan jött ki ez az összeg, talán sosem fogjuk megtudni. Olvasónk a többi pénztárhoz várakozót is bevonta a veszekedésbe, így nagy nehezen visszaszerezte a pénzét.

Sziasztok!

Szeretném megosztania nagyközönséggel a mai kis kalandomat a BKV egyik pénztárosával.

2009. 07. 27-én útnak indultam Budapestre a Ráckevei HÉV-en. Ezzel még nem is volt gond. Vágóhídra érve célba vettem a pénztárt, hogy beszerezzem az első felnőtt havi bérletemet életemben. A pesti bérlet árával teljesen tisztában voltam, utána is jártam, 9400 Ft, de mivel nem fővárosi vagyok, Milleniumteleptől külön bérletet kell vennem.

Odasétáltam tehát az üvegablakhoz, ahol egy nyugdíjas kor felé tartó hölgy fogadott. A pesti bérlettel még nem is volt gond, utána kértem szépen a Szigethalom-Milleniumtelepre szóló bérletem. Ekkor jött a sokk.

34 Tovább

Érettségizz BKV-ból!

Mennyire vagy naprakész a BKV-s hírekben? Rövid kérdőívünk kitöltésével ellenőrizheted tudásod. A megfejtéseket a hozzászólások formájában várjuk, ugyanitt extra kérdéseket is feltehettek egymásnak. A legjobbak ajándékot kapnak. (A betelefonálós játékokkal ellentétben itt tényleg van helyes megoldás, és nyeremény is.)

Az első három kérdés Szalainé Szilágyi Eleonórával kapcsolatos. Minden helyes válasz 3 pontot ér.

1,) Hány darab használt autóbuszt vásárolhatott volna a BKV, ha Szalainé 100 milliós végkielégítését, 1,2 milliós fizetését, és az ehhez járó 120 százalékos prémiumot, melyet közel 1 évig kapott, járműbeszerzésre költi, ha tudjuk, hogy egy ilyen busz ára 20 millió forint?

2,) Hány darab vonaljegyet (és/vagy bérletet) kell eladni a BKV pénztárosainak, hogy kitermeljék Szalainé fizetését és végkielégítését?

3,) Ki lehet a felelős azért, hogy Eleonóra az elbocsátást követően továbbra is a cégnél dolgozhatott? (Csak egy helyes válasz van):

a,) Az akkori vezérigazgató, Balogh Zsolt

b,) A BKV teljes vezetése. Mindenki, aki tudott erről, és nem szólt

c,) Magyarországon vagyunk, így senki

56 Tovább

Lerugdosták az éjszakai buszról

Olvasónk több utastársával együtt hiába próbálta megakadályozni, hogy egy utast a 907-es busz biztonsági őrei lerugdossanak az éjszakai buszról a Döbrentei térnél, az utas repült. Perceken át próbálták hívni a rendőrséget, de senki sem vette fel a telefont, fontosabb dolguk volt. Vajon mit tett az utas, hogy lerugdosták a buszról? Részeg volt? Balhézott? Nem volt jegye?

Tisztelt Szerkesztőség!

Elkeserítő dolgok szemtanúja voltam péntek éjszaka hajnali fél egy és egy között az éjszakai 907-es buszon. Az "ellenőröknek" nevezett zöld kukásruhába öltözött állatok brutálisan lerugdostak egy fiatalembert a Döbrentei téren a buszról. Néhány alkalmi és a brutalizmussal párosuló igazságtalanságot nem tűrő fiatallal próbáltam megakadályozni az ellenőrök akcióját- sajnos, sikertelenül. A rendőrség a Móriczig nem volt hajlandó felvenni a telefont,sem utána, az ellenőrök nem szálltak le, minket pedig sokfelé sodort a szél. A sértett hosszú, szőke hajú volt, remélem, ő sem hagyja szó nélkül az esetet, valamint abban is bizakodom, hogy a többi szemtanú is - ha erre lehetőség lesz - az ügy mellé áll. 

Köszönettel: Koós Levente

103 Tovább

Egy tolmács véleménye a BKV-ról, az utasokról

Olvasónk diáktolmácsnak jelentkezett a BKV-hoz. Levelében arról ír nekünk, hogy munkája során milyen emberekkel találkozik. Az ellenőrök között is vannak bunkók és rendesek, és olyanok is, akik csak hasraütés-szerűen írják be a járatszámokat, tehát nem dolgoznak. Utasok között is vannak rendesek, hőbörgők és agresszívek. Ők rúgnak, karmolnak csak azért, mert az ellenőr fel merte őket tartani. Folytatás a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Rendszeresen olvasom a blogot, és sok minden változásról itt előbb szereztem információt mint a BKV honlapján, ezért köszönet illet Titeket. Június 20-a óta dolgozom BKV-s diáktolmácsként, általában délelőtt (6-tól 2-ig) (A délutános műszak 12-8 között van, ezek a Bosnyák téren értendők). Így kicsit már belülről tudok véleményt mondani mind a cégről, mind az utasokról.

1. A cég: Először is, sokszínű. Vannak élmunkások és persze olyanok is, akik hasból írják be a járatszámokat az ellenőrzési naplóba (minden ellenőrnek kötelező naplót vezetnie, amire felkerül MINDEN amin utazott a munkaidejében, bár vannak, akiknél az is amit éppen csak látott elmenni). Bunkó ellenőrökről sokat olvashattok, mivel ez az, ami feltűnő.

54 Tovább

Távozik Dr. Szalainé dr. Szilágyi Eleonóra

Most már tényleg távozik a BKV humánpolitikai igazgatója, aki tavaly ugyan sok milliós végkielégítést vett fel, aztán egy megállapodás értelmében tovább dolgozott havi bruttó 1,2 millió forintért (ezenfelül 120 százalékos prémiumra is jogosult volt). Az ügyben Hagyó Miklós (MSZP) főpolgármester-helyettes és Kocsis István, a BKV vezérigazgatója is vizsgálatot kezdeményezett.

Távozik a BKV-tól Szalainé Szilágyi Eleonóra, a társaság humánpolitikai igazgatója. Erre a korábbi közös megegyezés módosításával nyílik lehetőség, a megüresedett posztra pályázatot írnak ki. Addig Sziebert György jogi igazgató látja el a humánpolitikai igazgató feladatait. A BKV a közleményben cáfolta azokat az értesüléseket, amelyek szerint Szalainé Szilágyi Eleonóra felajánlotta volna korábban kifizetett végkielégítésének visszafizetését.

50 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek