Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV-figyelő: Örökbefogadó nap az Illatos úton

Közel két éve járok minden nap a Soroksári úton, a Boráros tér és Perterzsébet között. Amikor eleinte erre jártam, és a busz elhaladt az Illatos út előtt, összeszorult a gyomrom. Tudtam, hogy odabent a menhelyen most is sok kutyus vár gazdára, szeretne egy második esélyt kapni, és sajnos nem kap mindegyikűk.

Az Illatos úti telepen most ismét teltház van. Ha nem sikerül a kutyák többségét örökbe adni, el kell altatni őket, helyhiány miatt. A telepen ezért örökbefogadó napot tartanak, augusztus 10-én, vasárnap.

Az örökbefogadott kutyák, a védőoltás és az országkódos mikrochip mellé a szponzorok jóvoltából nyakörvet, pórázt, ajándékcsomagot, ízesített féreghajtó tablettát, négyszeres védelmet nyújtó (bolha és kullancs ellen is védő) cseppet, az örökbefogadók pedig az Állati áruházba szóló ajándékutalványt kapnak ajándékba.

 

Ő is gazdát keres



Az Illatos úton (hivatalos nevén Ebrendészeti Telepen) jelenleg 94 férőhelyen helyezik el valamennyi, Budapest területén befogott vagy tulajdonosa által magára hagyott kutyát. Évente közel 3 000 állat kerül be a telepre ily módon. A befogott ebeket 2 hétig csak gazdáik vihetik haza, magukra hagyott társaik ellenben már leadásuk napján örökbe fogadhatók. Azokat az állatokat, akiket nem fogadnak örökbe és nem viszik további gondoskodásra állatvédő szervezetek, helyhiány miatt el kell altatni.

Az utóbbi néhány évben óriási munka indult a Telepen "raboskodó" kutyák örökbefogadási és ezzel életben maradási esélyeinek növelésére, melyben az Illatos úti dolgozók munkáját állatvédő szervezetek, állategészségügyi gyógyszereket forgalmazó vállalkozások segítették.

A BKV-figyelő is segíteni szeretne, ezért a népszerűségünket, és a blog látogatottságát kihasználva egy bannert helyzetük el a fejléc alatt, melyre rákattintva az ebtelep hivatalos weboldalára jutnak olvasóink. A weblapon minden fontos információt megtalálhattok az örökbefogadó napról, és a telepről.

Véleményünk szerint, ha egy kutyusnak sikerül családot találnunk, már megérte a banner kihelyezése. Az offtopicért minden olvasótól elnézést kérünk.

17 Tovább

„Gyorsabban, pontosabban, takarékosabban…”

Változások Budapest tömegközlekedésében

Naponta kapok leveleket, amikben leírjátok, hogy a BKV weboldalán elérhető, és a pénztárakban meg is szerezhető az a kis füzet, melyben nagyoltan leírja a BKV, hogy milyen változások várhatóak, és mikor.

A Paraméterkönyvet többszöri nekifutásra fogadta el a főváros. A változásokat két ütemben vezetik majd be, augusztus 21-én és szeptember 6-án. Szinte minden vonalat érint a változás, ezért aki BKV-val utazik, az olvasóim kb. 99%-a, annak megéri tájékozódni, hogy ne érje meglepetés.

 



Sokan kíváncsiak voltatok a saját véleményemre is, kérdeztétek, én mit gondolok a Paraméterkönyvről. Több napja lapozgatom a füzetet, nézem a nyilvános adatokat, de sajnos én sem látok még ebből többet, mint ti. Vannak benne jó ötletek, megvalósítható, megvalósításra váló kiváló ötletek, és nagy hülyeségek is. Erről majd csak akkor tudok részletesen nyilatkozni, és véleményt formálni, ha a saját bőrömön tapasztalom a változások következményeit. Gondolom abban egyetértünk, hogy ez a Paraméterkönyv sokkal elfogadhatóbb, mint az első, összecsapott változata.

Kommentek formájában írjátok le, hogy melyik általatok használt járat módosul, és írják le a véleményeteket is.

145 Tovább

Elsodorta a turistát, majd továbbhajtott

Cserbenhagyásról többször olvashattatok már a BKV-figyelő oldalain. Ezek közül legdurvább az volt, mikor a trolivezető a balesetben megsérült utashoz odament, és a troli lépcsőjéről kiabált rá.

Tisztelt BKV vezetőség! Tisztelt BKV-figyelő!

A mai napon (2008.07.31.) tapasztalt buszos eset miatt írok. A Várbuszon (egy ideje 10-es buszon) utaztam ma délután a 13-86 sz. járattal. A vezető (nagydarab, kopasz férfi) nagyon vadul hajtott, a Dísz térnél a járda legszélén, az útnak háttal álló turistát majdnem elsodorta, 3-4 cm-en múlott, pedig nagyobb ívben is könnyen be tudott volna állni a megállóba. Ez is meleg helyzet volt, a fiatal kicsit méltatlankodott, de nem történt semmi. Vadul zötyögtünk tovább, majd 16.20-kor a Mátyás templom megálló után a vezető dudált és enyhén lassított, majd arra lettem figyelmes, hogy egy turistát elsodort a tükörrel, aki úgy beütötte a fejét, hogy le kellett guggolnia. A vezető megállt, várt kb. 5 másodpercet, és amikor látta, hogy a turista (fiatal férfi) a fejét fogva feláll és valamit magyaráz, szó nélkül továbbhajtott.

Hogy történhet ez meg a Budapesten, a Várban, az ország egyik leghíresebb turista-látványossága mellett?! Ahol a turisták igenis az úttesten sétálnak és bámészkodnak, ami biztos idegesítő, de hogy lehet elsodorni valakit, majd szó nélkül továbbhajtani? Milyen hírét keltik az országunknak?

Nekem is cselekednem kellett volna, előremenni és a sofőrt leszállítani, hogy megkérdezze, nem kell-e mentőt hívni a turistához, de a döbbenettől csak a Moszkva téren tértem magamhoz.

Kérem az ügy kivizsgálását.

Tanúként – szükség esetén – én és a velem utazó kollégám is rendelkezésre állunk.

Tisztelettel: L. Zs.

66 Tovább

Kézzel mozgatják a gázpedált a 141-esen

A BKV járművek műszaki állapotát egy szóval úgy lehetne jellemezni, hogy szar. Nem kell köntörfalazni, nem kell mellébeszélni, ez az igazság. Nincs alkatrész, donor járművekből szednek ki használható alkatrészeket, hogy újból forgalomba állhassanak azok a buszok, amik a műszaki vizsgán nem mennének át. Nem vicc, a BKV járművek néhány százaléka mehetne csak forgalomba.

Kedves BKV-figyelő!

Először a BKV-nak akartam írni, de mivel egy korábbi e-mailes panaszomra sem válaszoltak, csak majd 30 nap múlva levelet kaptam ( kb. 1éve ), inkább ide írok.

Rendszeresen a 141es buszon szoktam utazni, amik olyan állapotban vannak, hogy 100% hogy nem mennének át egyetlen műszaki vizsgán sem, így azt kell gondolnom ,hogy látatlanba kapják a papírt.

Két napja, arra lettem figyelmes, hogy minden egyes lassításkor üresben magas fordulatszámon jár a motor, úgyhogy kicsit közelebb ültem a vezetőfülkéhez. A megdöbbentő lassítási és megállási technika a következő volt:

1.) A vezető üresbe teszi  az automata váltót  2. )Fékez 3.) Lehajol, és ( most kapaszkodjon meg mindenki ) megfogja a gázpedált és visszahúzza.

Igen, ha egyszer lenyomta a gázpedál úgy is maradt. Ez a busz teljes vonalán így történt. (egyébként ez egy régi Ikarus busz volt ) Másik ilyen járatokon rendszeresen nem működik a kilométer óra, illetve nem záródik be rendesen a pici buszon az ajtó, és menet közben kinyílik. Volt olyan busz is, ami folyamatosan lefulladt és kb. 3percenként újra elindította a sofőr a motort.

Ezért veszünk bérletet? Vicc az egész .Az összes BKV vezetőt felültetném a szar járataikra, használjanak bérletet a szolgálati autó helyett. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a menetidőt rengeteg esetben nem tartja be néhány vezető. Ezt azért kiemelném ,hogy csak néhány jellemzően fiatalabb sofőrök, ugyanis azt mindenki tudja amúgy is, hogy a 141es egy "nyugdíjas"járat, és az idős sofőrökkel nincs is probléma,pontosak kedvesek és még köszönnek is mikor felszáll valaki.

A másik, ami még használok, azok a 41/250es buszok, amik szintén elég rossz állapotban vannak ahhoz képest, hogy mennyi idősek. Tudom arra az a válasz hogy alvállalkozó.

Igazából az ember egy ideig tolerálja a BKV-t, viszont mikor balesetveszélyesek a járműveik az már több a soknál.

61 Tovább

A Deákon a göndör hajú biztonsági a főnök

Tisztelt BKV!

Én nem tudom, hogy milyen módi ami a Deák Ferenc téri állomáson működik de az, hogy elnézést a kifejezésért de egy kis mitugrász göndör hajú gyerek megy az utas után és ordibál megjegyzést tesz rá az szerintem nem ide való. Többször is láttam már ezt a dolgot.

Legutóbbi eset július 28.-án történt meg velem. Hibáztam elfelejtettem mutatni a bérletem erre utánam jött ordibált velem természetesen megkérdeztem, hogy kinek képzeli magát mire a válasz itt ÉN VAGYOK A FÖNÖK ha nem tetszik .......... Ez a földalattiból jövet történ ezek után már azért sem mutattam meg a bérletem és elmentem. Miért tudja a Deákon mindenki kulturáltan végezni dolgát miért kell ilyen embereket felvenni? Ráadásul valami féle verekedős kesztyű is volt rajta . A számát nem tudtam leolvasni, mert nem volt kirakva a kitűzője.

Legyen szívesek kulturált embereket állítani ellenőrzésre mert a médiához fogok fordulni.

Köszönettel: Kovács László utas

47 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek