Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nyilvános fórum

MEGHÍVÓ!
NYILVÁNOS FÓRUM A JÁRATRITKÍTÁSOKRÓL!


A BKV a honlapján közzétett Paraméterkönyv tervezetről szóló nyilvános, társadalmi vitát rendez 2008. március 13-án, csütörtökön, 15:30-tól, a Budapesti Műszaki Egyetem Informatikai Épületében (BME I épület, B 017-es terem) Cím: 1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2. (a 4/6-os villamosok Petőfi híd budai hídfői megállójától 5 perces séta).

Itt a lehetőség, hogy minden budapesti elmondhassa a véleményét a tervezett járatritkításokról és járatmegszüntetésekről. Legyünk ott minél többen és tegyük nyilvánvalóvá: a budapestiek nemet mondanak a járatritkításokra!

Adjuk tovább ezt a meghívót, ahány érintettnek csak lehet!
Az üzenetet a VEKE küldte

25 Tovább

A BKV archívumból (UPDATE)

UPDATE1: Annyi hülyeséget hordtam itt össze ma délután, hogy magamra sem ismerek. Bár a negatív visszajelzések száma csekély volt, még sem engedhetem meg, hogy egy ilyen közérdekű blogon, a saját (egyébként alaptalan) sértettségemnek adjak helyet. Nem akartam én rosszat senkinek, csak hülye voltam, na! Bocsi az Indextől, meg a blogtól, meg az olvasóktól. Az vígasztal, hogy ilyen nem csak velem esik meg ;)

Ezek a videók a BKV archívumából kerületek elő, és előszeretettel játszotta őket a Filmmúzeum nevet videó, sikeres TV-csatorna. Tudom, hogy az olvasók szeretik a különlegességeket, a BKV-is izéket, itt a lehetőség megnézni, milyen is volt a BKV régen. Jó szórakozást!:)



32 Tovább

Álmában csönget még egy picit...

Az autózz! blogon jelent meg nemrég az alábbi videó:

Akit érdekel, hogy szívatja meg az autós a tömegközlekedőt, odaát elolvashatja a cikket, és megnézheti az élesebb képet, és kommentálhat is! Erre >>>
0 Tovább

Majd észreveszik, és sétálnak

Mondhatta magában a kedves BKV dolgozó, mikor úgy döntött, hogy nem tájékoztatja az utasokat, hogy a 79-es troli egyik megállóját megszüntetik. Alant az utas levele olvasható.
Kedves BKV figyelő!

Mivel minden nap több órát utazom bkv járművekkel, tapasztaltam már néhány érdekes dolgot..Eddig nem írtam meg, de ez úgy éreztem, hogy már sok. Ma(2008. március 7.) gondoltam, hogy a Dózsa György(metróállomás) útnál trolibuszra szállok, mégpedig a 79esre, a Jászai tér irányába..Nem először utaztam így, már évek óta használom ezt a járatot..Felérve az aluljáróból az alábbi látvány fogadott(mellékeltem a képet). Néztem is nagy szemekkel, hisz ilyen esetben legalább egy kis narancssárga cetli szokott figyelmeztetni, hogy menjek előrébb, hátrébb, oldalra, akármerre pár métert, ahol is megáll a troli. Cetlinek se híre, se hamva, időközben pedig a troli is elszáguldott mellettem, így "nagy kedvvel" gyalog mentem a következő megállóig(ami azért jópár méterre van.), és közben eltűnődtem.

Havi bérlettel a zsebemben legalább egy tájékoztatást sem érdemlek meg, ha megszűnik egy megálló?(és megjegyezném, se a buszon, se a honlapon nem találtam erről szóló értesítést.)
22 Tovább

Máshol ez természetes

Hello BKV Figyelő!

Ma olvastam a hírt, miszerint, idézem: „Február 20-ától (szerdától) a 21-es, 90-es és 105-ös autóbuszok vonalán a XII. kerületi Királyhágó téri megállóhelyen a járművek egymás bevárásával segítik az utasok átszállását a továbbközlekedő autóbuszokra. 2008. február 19.”

Kérdem én: miért csak 2008 februárjában jutunk el oda, hogy egy ilyet bevezessen a BKV? És miért nem teszi ezt meg minden járatnál, minden kapcsolatnál? Órákig sorolhatnám, hogy hányszor és hogyan késtem le csatlakozást, mert elment az orrom előtt. Ezzel bosszantva nap, mint nap. Miért nem szervezik úgy, hogy ez mindenhol érvénybe lépjen? Mikor fogják ezt szabályba adni, amit a jobb lelkű sofőrök megtesznek: megvárják a felszáll/átszálló utast. Ezzel marha sokat lehet(ne) lendíteni a pozitív megítélésen, jóval többet, mint bármiféle kampánnyal.

Üdv: Rocko
15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek