Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megszívatták az utast a metrós biztonsági őrök

Olvasónk, Zoli szeptember 2-án a Puskás Ferenc Stadionnál az utolsó metróhoz sietett. Legnagyobb meglepetésére a lépcsőnél álló biztonságiak nem engedték le a peronhoz, mondván, az utolsó szerelvény már elment. Az utas a Gödöllői HÉV-hez sietett, ezért úgy gondolta, hogy a végállomásig elfut. Legnagyobb meglepetésére a Pillangó utcánál elrobogott mellette az a szerelvény, ami a biztonságiak szerint már elment.

Kedves BKV-figyelő!

Gondoltam leírom a szeptember másodiki esetemet a BKV-val: 23:30-kor indulnék le a Puskás Stadionnál az utolsó metróhoz az Örs vezér tere felé (menetrend szerint 23:38-kor lenne ott), amikor két biztonsági őr megállít a metró lejáratnál, hogy nincs több metró. Én hiába bizonygattam, hogy márpedig kellene lennie. Semmi reakció. A válasz, hogy keressek valami éjszakait hátha odaérek az Örsre az utolsó 23:52-kor induló Gödöllői hévhez...

76 Tovább

Kifordult a 21-es busz ajtaja a Déli pályaudvarnál

A fenti képet olvasónk, Peti készítette szeptember 2-án a Déli pályaudvarnál. Mint az a felvételen látható, a 21-es busz ajtaja kifordult, valószínűleg a fenti ajtótartó kar törése miatt. Több hasonló baleset is történt az elmúlt években, pár hónapja egy Ikarus 280-as busz ajtaja esett az utastérbe hasonló hiba miatt. Véleményünk szerint a korrózió miatti törés egy előre látható hiba, tehát ezek az esetek megelőzhetőek lennének normális karbantartás mellett.

90 Tovább

Magától kiesett a 74-es trolipótló ablaka

Olvasónk, Krisztián a BKV-figyelő Facebook oldalán tegnap számolt be arról, hogy a 74-es trolipótló egyik ablaka magától kiesett. Nagyon nem lettem volna annak a gyalogosnak a helyében, akire ez ráesik…

91 Tovább

Távozik Kocsis István, a BKV vezérigazgatója

Azonnali hatállyal távozik a BKV vezérigazgatói posztjáról Kocsis István - írja a Magyar Nemzet. A hírt az Indexnek több forrás megerősítette, de hivatalosan hétfőn jelentik be. Úgy tudjuk, Kocsis hétfőn bemegy még a BKV-hoz megkezdeni az átadás-átvételt, de már pénteken búcsúzkodott munkahelyén.

Mint azt megtudtuk, a vezérigazgatónak azért kell távoznia, mert elfogyott körülötte a levegő. Kocsis Istvánt a Magyar Villamos Művek (MVM) korábbi vezérigazgatójaként hűtlen kezeléssel gyanúsítják. Az NNI szerint az évente közel ezermilliárdos forgalmat bonyolító vállalat vezetőjeként 2007-2008-ban több céggel különböző megállapodásokat kötött, amelyek az állami vállalatnak milliárdos veszteséget okoztak, és amelyekhez az MVM igazgatósága nem járult hozzá.

A fővárosi cégvezető, aki a rendőrségen a Gyurcsány-kormány tagjaira tett terhelő vallomást, azonnali hatállyal, közös megegyezéssel távozik, és a főpolgármesterrel kötött egyezség alapján nem kap végkielégítést.

13 Tovább

Percekkel előbb elment az éjszakai, kártérítést vár a BKV-tól az utas

Olvasónk, Péter augusztus 29-én a 931-es éjszakaival szeretett volna utazni. Hiába várta azonban a buszt, sem 2:53-kor, sem utána nem jött. Felhívta a BKV-ügyfélszolgálatát, ahol a legnagyobb természetességgel közölték vele, hogy a busz 4 perccel előbb elment. Mivel taxival volt kénytelen utazni, kártérítést vár a BKV-tól:

Kedves BKV-figyelő!

A következő eset történt velem ma (2011.08.29) hajnalban: az Állás utca megállóhelyen álltam, a XVI. kerületben, a 931-es járatra várva. A járat azonban hosszas várakozás után sem érkezett. Felhívtam a BKV Info-t, mire a legnagyobb természetességgel közölték velem, hogy a járat a menetrendben álló 2:53 helyett már 2:49-kor elhagyta a megállót.

92 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek