Olvasónk, Péter augusztus 29-én a 931-es éjszakaival szeretett volna utazni. Hiába várta azonban a buszt, sem 2:53-kor, sem utána nem jött. Felhívta a BKV-ügyfélszolgálatát, ahol a legnagyobb természetességgel közölték vele, hogy a busz 4 perccel előbb elment. Mivel taxival volt kénytelen utazni, kártérítést vár a BKV-tól:

Kedves BKV-figyelő!

A következő eset történt velem ma (2011.08.29) hajnalban: az Állás utca megállóhelyen álltam, a XVI. kerületben, a 931-es járatra várva. A járat azonban hosszas várakozás után sem érkezett. Felhívtam a BKV Info-t, mire a legnagyobb természetességgel közölték velem, hogy a járat a menetrendben álló 2:53 helyett már 2:49-kor elhagyta a megállót.

Kérdésem: hogy fordulhat elő ilyesmi? (zárójelben: nyugalmas kertvárosról van szó, ìgy a forgalmat nem zavarta volna, ha a busz félreáll, és bevárja a menetrendet). Arról nem beszélve, hogy a látszólag nem nagy, 4 perces időkülönbség adott esetben akár csatlakozásmulasztáshoz is vezethet, ami egy óránként járó busz esetén komoly probléma. Abban kérem a segítségüket, hogy miként tudnék a BKV-től kártérítést igényelni (pl. a felmerülő taxiköltségekre), illetve hogy miként lehetne a komoly hibát elkövető sofőrt felelősségre vonni.

Köszönettel: Péter