Olvasónk a 14-es villamoson szeretett volna a jegyet érvényesíteni, de állítása szerint nem működött megfelelően a jegykezelő. A szelvényen nem voltak lyukak, csak kipúposodtak a "konfettik". Az utas ezt úgy értelmezte, hogy a jegy nem lett érvényesítve, ezért a metrónál újra kezelte, és megbüntették.
Véleményem szerint a büntetés jogos, mert onnantól, hogy a jegyen látható a "minta", az érvényesített jegynek számít, tehát nem szabadott volna újra érvényesíteni. Nektek mi erről a véleményetek?
Tisztelt Gál Mihály!
Segítségkéréssel fordulok hozzád és a blogod olvasóihoz, ugyanis egy számomra elképesztő helyzet kerekedett a BKK munkatársainak figyelmetlenségéből.
Utaztam a 14-es villamoson, ahol a jegytömbben található jegyet próbáltam volna kilyukasztani, de semennyire sem sikerült (kicsit kipúposodtak a "konfettik", de nem szakadt ki a jegy). Gondoltam ez nem kezelt jegy (hisz nem szakadt), így a lehel téri metróállomáson kilyukasztottam azt, majd az ott álló ellenőrnek átnyújtottam, aki leengedett vele. A Klinikák metróállomáson szálltam le, de ott a mozgólépcsőnél újra ellenőrzésre került sor, ahol "megfogtak" kétszer kezelt jegy miatt. Próbáltam elmagyarázni az esetemet, hogy leengedtek már ezzel, stb. Nagyjából tájékoztattak az ellenőrök (mint utólag kiderült, félretájékoztattak...), úgyhogy gondoltam rendben, büntessenek meg (eddig mindig bérletem volt egyébként, de mostanság nem engedhetek meg magamnak ilyen luxus-cikkeket).
A pótdíjbefizető irodában ment a huzavona, ki kit tájékoztatott félre, alpári kiabálások, fenyegetőzés, sírás, hisztizés..gondolom egy átlagos munkanap. Én is kaptam egy vérlázító viselkedésű hölgyet, úgyhogy elhatároztam én ugyan nem fizetek egy vasat sem a BKK-ellenőrök nem megfelelő munkavégzése miatt, úgyhogy tettem egy bejegyzést a vásárlói könyvbe 2012.05.22-én, amire több mint 1 hónap múlva jött válasz, hogy elkezdik kivizsgálni az esetet.
Ma, 2012.08.01-én kaptam meg a panaszom elbírálását és itt jön a további vérlázítás, amivel kapcsolatban tanácsot kérnék: A levélbe nyomtatott keltezési idő: 2012.07.13. A befizetendő összeg 32500 Ft, amit: 2012.07.27-ig kellene rendeznem az ajánlott levélen található postai pecséten a dátum 2012.07.31.
Semmilyen módon nem vagyok hajlandó fizetni ekkora összeget más rossz munkavégzése miatt, főleg nem így, hogy a befizetési határidő után adták fel a levelet. Milyen módon, milyen szervnél tehetek további panaszt, odázhatom el a fizetést, kérhetem tárgytalanná tételét valami módon ugyanis ez teljességgel elfogadhatatlan munkavégzés.
Segítségedet, a blog olvasóinak segítségét előre is köszönöm.
Utolsó kommentek