Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kizsebelték a tizenéves fiút az ellenőrök

Bár olvasónk egy régiebbi esetről írt nekünk nekünk, még mindig nagyon aktuális, hisz a BKV ellenőrök viselkedése mit sem változott azóta. A hölgy azért panaszkodik az ellenőrökre, mert azok kirabolták akkor 14 éves fiát. A gyerek moziba indult, és otthon felejtette a frissen vásárolt bérletét, és elkapták az ellenőrök. A bérlet bemutatás lehetőségét fel sem ajánlották a srácnak, az ellenőrök a zsebében kezdtek kotorászni, míg a mozira kapott 2000 forintot ki nem vették, amiről persze számlát sem adtak. A BKV szerint az ellenőrök helyesen jártak el:

Üdvözlök mindenkit!

Otthon szállodaportás voltam, úgy látszik semmi nem változott. Hogy a parkolóőr és a BKV ellenőr visszaélhet a cég hatalmával, ezért elsősorban a cégeket hibáztatom.

Mikor még otthon éltem, volt egy éttermem. Volt, hogy a pincér nem adott pénztári blokkot a vendégnek és ezért nem őt, aki meglopott, hanem engem büntettek meg, mert az APEH szerint engem terhel a felelősség a dolgozom viselkedése miatt.

Miért nem alkalmazzák ugyanezt a politikát nagyvállalkozásokkal szemben is, miért mérnek dupla mércével? Miért nem felelős a BKV, a dolgozója által elkövetett útonállásért?

Az, hogy a szálloda vendégeit kizsebelte egy BKV ellenőr az napi téma volt, de most a gyerekem történetét szeretném elmondani, aki gyámoltalan volt, ezért folyamatosan gondja volt a BKV ellenőrökkel. Akkor még a bérletek a következő hó 6-ik napjáig voltak érvényben, így nem mindig vá ltottuk meg 1-én az új bérletet. Érdekes módon a hó első pár napjában mindig megjelent reggel iskolába menet a BKV ellenőr, és a gyerekeket, akik ezt nem is nagyon értették, vagy ha igen akkor sem tudták megvédeni magukat, rendszeresen megbüntették azért, mert nem a tárgyhavi bérletet mutatták fel.

71 Tovább

Hová tűnt az éjszakai busz?

Olvasónk nagy hibát követett el: bízott a BKV weblapjában és menetrendjében. Megnézte az éjszakai busz menetrendjét az interneten, és éjszaka a busz indulása előtt kiment a megállóba, és várta a menetrend szerint 2 órakor induló 972-es járatot. Hiába, mert nem indult:

Kedves BKV Figyelő!

Ezt a történetet (virágnyelven, dióhéjban összefoglalva) a BKV-nak is elküldtem, mivel nagy örömömre találtam egy címet a honlapon, de egyáltalán nem számítok rá, hogy valaki is el fogja olvasni a Nagy Cégnél.

Tegnap (II.14) éjjel megpróbáltunk hazajutni Törökbálintról a 972-es éjszakai járattal, ami a honlap szerint 2-kor indul a végállomásról. Mivel ez az utolsó járat, természetesen több, mint 5 perccel hamarabb kiálltunk a megállóba, nehogy elmulasszuk, hiszen ki akar télvíz idején kinn ragadni egy másik településen?

20 Tovább

Idősek terrorizálják a fiatalokat

Olvasónkat kedden reggel egy nyugdíjas nő terrorizálta az egyik tömött BKV buszon. Az idős nő, aki valószínűleg bevásárolni ment a legnagyobb csúcsforgalomban beszólogatott az utasnak, lökdöste, és minden kanyarnál "véletlenül" elveszítette egyensúlyát. Olvasónk akkor jött rá, hogy az idős nő csak megjátssza az egészet, amikor a Gellért térnél az egyik kanyarnál a fizikát meghazudtolva, az ellenkező irányba dőlt az asszony. Arra, hogy az idősek miért a reggeli csúcsban közlekednek, miért nem 9-12 óra között, amikor üres a BKV, egyelőre nem tudjuk:

Kedves BKV-figyelő!

Egy állandó problémát szeretnék megosztani az olvasókkal amivel minden reggel találkozom a 7-es, 86-os és a 212-es buszon de nem csak itt tapasztalható ez a jelenség, hanem szinte az összes BKV járaton. Budapest belvárosában dolgozom, amit minden reggel 1 óra utazással érek el. Általában 6-7 óra között utazom, de ha később megyek dolgozni, akkor gyakran előfordul, hogy 8-9 óta között tömegközlekedem a fent említett járatokkal is. Reggel a busz tele van munkába és iskolába igyekvő emberekkel, akik nem viccből vagy unalomból utaznak, hanem ébredés után a céljukat szeretnék megközelíteni, hogy eltartsák (iskolások esetén később) ezt az országot. Sokan vagyunk akik nem vásárolhatnak maguknak autót, ezért tömegközlekedünk. Nekem a legnagyobb problémám az idős utasokkal van, akik reggel a tömött buszokon terrorizálják az utasokat, mert nekik is a legnagyobb tömegben kell menni a piacra, orvoshoz, nem ér rá akkor, amikor a BKV üres, kihasználatlan (9-12 között).

771 Tovább

Ajtók között maradt a szerencsétlen utas

Olvasónk a minap a 9-es busz vonalán utazott, ahol az ajtó (leszállásjelző) hibája és a járművezető figyelmetlensége miatt igazi kalandokban volt része. Az utasok hiába jeleztek, hogy le akarnak szállni, a busz ajtaja egyik megállóban sem nyílt ki egyből. Derék utasunk addig nyomogatta a gombokat, amíg az ajtó kinyílt, ám hiába kezdte meg a leszállást, a busz derék vezetője már zárta is az ajtókat és indult volna ki a megállóból. Az utas kapálózott, szenvedett az ajtók között, de a buszvezető csak későn vette észre, hogy egy utas félig a buszon maradt.

Mai rohanó világunkban már a buszról való leszállásra sincs idő. A busznak menetrendje van, azt tartani kell minden áron:

Kedves BKV Figyelő!

Ma az életemre tört egy buszajtó. Előrebocsátom, semmi olyat nem csináltam, amiért rászolgáltam volna a leckéztetésre a buszsofőr részéről, szabályosan próbáltam meg elhagyni a járművet.

Történt ugyanis, hogy a 9-es vonalán újabban közlekedő régebbi típusú autóbusz érkezett a megállóba. Eleve ki sem nyílt a hátsó ajtó, pedig egy utas már odabent várta, hogy leszállhasson, ezért megnyomtam a külső ajtónyitó gombot, majd felszálltam pár utastársammal.

A következő megálló előtt egy fiatal férfi nyomta meg a leszállásjelző gombot, majd amikor megállt a busz, az ajtó (csakúgy mint az előző megállóban) nem nyílt ki. A fiatalember rögtön pánikba esett, de a gomb újra megnyomására kinyílt az ajtó, ami az utas leszállása után, alig fél másodpercnyi figyelmeztető hang után villámgyorsan bezárult.

A következő megálló előtt én jeleztem leszállási szándékomat, számítottam arra, hogy nem fog kinyílni az ajtó, ezért a megállóba érkezés után már nyomtam is az ajtó fölötti gombot (ami nem világított). Az ajtó nem reagált, ezért a tőlem távolabbi, a kapaszkodón lévő gombbal próbálkoztam. Az ajtó kinyílt, meg is kezdtem a leszállást. Viszont én már nem jártam olyan szerencsével, mint az előző leszálló, a figyelmeztetéssel egy időben csukódott az ajtó, aminek eredményeképpen a négyből három végtagom és a fejem szorult be a villámgyorsan záródó ajtóba.

58 Tovább

Széthullik a BKV járműparkja

Olvasónk a minap döbbent rá, hogy a blogon megjelent utasészrevételeknek igenis van valóságalapjuk, nem kitalált történetek. Kétkedve olvasta a bejegyzéseinket a BKV darabokra hulló buszairól mindaddig, amíg maga is megtapasztalta, a jelenlegi állapotokat. Jó lenne végre karbantartásokra, új buszok beszerzésére költeni a pénzt:

Szia BKV figyelő!

Rendszeres olvasója vagyok a blognak, és sok olyan poszt látott napvilágot a blogon, ami egyszerűen hihetetlen. Nem tudtam elképzelni, hogy történhet olyan egy autóbuszon, (ami nap mint nap utasokat szállít) hogy kiesik az ablaka a székre. Vagy, hogy eshet meg olyan egy gerincvonalon (7-es járatcsalád), hogy kettétörik a csuklós busz, út közben. Hogy engedheti meg magának a BKV azt a luxust, hogy a havi 9000 Ft-os bérletár ellenében, ilyen gyalázatos szolgáltatást nyújtson? Nemrég szereztem meg a jogosítványomat autóra, és ahogy lesz pénzem, nem érdekel, hogy mennyivel drágább egy autó fenntartása, mint egy havi bérlet, én biztos vagyok benne, hogy váltani fogok. Az autóban van fűtés, tiszták az ülések, senkitől nem kell félnem, nem kell órákat várnom, mert éppen nincsen busz, ami forgalomba adható. Ezt lehetne ragozni, mert rengeteg ilyen eset történik nap, mint nap.

119 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek