Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tarthatatlan állapotok uralkodnak a 80-as trolibusz vonalán

Olvasónk, Edina azért fordult a BKV-hoz, mert tapasztalata szerint a 80-as és a 80A-s trolibuszokon tarthatatlan állapotok uralkodnak. Mint írja, akkor romlottak meg az utazási körülmények, amikor a Tesco megépült a Fogarasi úton, mert az áruház üvegvisszaváltójához járó hajléktalanok folyamatosan ezt a közlekedési eszközt használják. A buszra nagy sörös dobozokkal teli zsákokkal szállnak fel, és iszonyatos szagokat árasztanak:

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Évek óta érik bennem, hogy írjak Önöknek. Zuglóban lakom és sokat használom a 80-as 80a-s troli vonalat. Amióta a Tesco áruház megépült a Fogarasi úton tarthatatlan a troli állapota függetlenül a napszaktól, mert az áruház üvegvisszaváltójához járó hajléktalanok folyamatosan ezt a közlekedési eszközt használják. Télen se jó a helyzet de a meleg idő beköszöntével a kocsi hátsó része gyakorlatilag használhatatlan a hajléktalanok és az általuk szállított sörös dobozok szagától. Ahogy felszállnak mindenki költözködik arrébb. Hosszú évek alatt mindössze egy alkalommal tapasztaltam, hogy amikor felakartak szállni egy megállóban a járművezető rájuk szólt és leszállította őket. Tudom hogy ez nehezen megoldható probléma mert nem tudják szankcionálni őket. Ezért azt az egy javaslatot tudnám tenni, hogy legyen első ajtós felszállás ezen a vonalon! Köszönöm figyelmüket. Remélem történik valami hathatós megoldás"

Üdvözlettel: Teply Edina

19 Tovább

Hetek óta nem működik a mozgólépcső Kőbánya-Kispesten

Olvasóink az alábbi levelekben arra panaszkodnak, hogy Kőbánya-Kispesten az új metróállomáson hetek óta rossz a mozgólépcső, és az egyik felvonó. Gyanítom, hogy a háttérben nem egy javíthatatlan műszaki hiba van, csupán a bevásárlóközpont tulajdonosa és a BKV nem tudja eldönteni, hogy kihez tartozik az a lépcső. Ugyan ez volt a vasúti vágányoknál lévő mozgólépcsőknél is, akkor az utasok azért kellett nehéz csomagokkal lépcsőzni, mert a BKV és a MÁV összeveszett azon, hogy kié a masina:

Kedves BKV-figyelő!

A Kőbánya-Kispesten tapasztalható állapotok miatt fordulok Önökhöz. A panaszom a következő: a metróról leszálló utasok egy mozgólépcsőn tudják megközelíteni a buszokat és a bevásárlóközpontot. Ez a lépcső hetek óta rossz, el van zárva, így aki a vonat végén utazik, annak az állomás közepéig kell gyalogolnia, hogy felsétálhasson a lépcsőn.

Kérdésem az volna: Egy éve se adták át az állomást, máris hetekre leállítják a lépcsőt. ez normális? Azt már hozzá se teszem, hogy hetekkel az átadás után még mindig nem mentek a mozgólépcsők…

Üdvözlettel:

G. Andrea

 

Tisztelt BKV-figyelő!

Hetek óta nem használható KÖKIN a felvonó, azt írja ki ,hogy "üzemen kívül". A nehezen közlekedők, a kerékpárt a vonatra vivők, babakocsisok, reptérre guruló bőrönddel utazok  stb. nevében nem lehetne mégis "üzemel" állapotba hozni?

A. Vilmos

0 Tovább

Beragadt az alagútba egy metrószerelvény

Fékhiba miatt több mint fél órát vesztegelt a 3-as metró egyik szerelvénye az alagútban a Pöttyös utca és a Határ út között. Pánik nem alakult ki, a hibát vizsgálják.

Több mint fél órára az alagútban ragadt egy szerelvény a 3-as metró vonalán a Pöttyös utca és a Határ út között szombat délben - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK). Az első vizsgálat szerint a jármű légrendszerű fékjében a kompresszor nem termelt levegőt, így "befogott a fék".

A BKK közlése szerint a metró vezetője folyamatosan tájékoztatta az utasokat a problémáról, pánik nem alakult ki a mintegy 32 perc alatt, amíg a szerelvény a két állomás között volt.

A hiba és az eset körülményeit vizsgálják. A Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest állomás között pótlóbuszok szállították az utasokat. A metróközlekedés nem sokkal egy óra előtt megindult.

Origo/MTI

10 Tovább

Re: Gázolaj folyt egy BKV-buszból a Nyugatinál

2012. április 11-én "Gázolaj folyt egy BKV-buszból a Nyugatinál" című bejegyzésünkre az alább olvasható levéllel reagált a Nemzeti Közlekedési Hatóság. Az üggyel kapcsolatban az NKH megkereste a BKV-t, akiktől ugyan azt a tájékoztatást kapták, amit a BKV-figyelőnek már áprilisban elküldtek. A hatóság válaszából kiderül, hogy a BKV buszainak műszaki állapotát folyamatosan szúrópópa szerűen ellenőrzik, és a felderített hibákat a közlekedési társasággal azonnal kijavíttatják. (A levél PDF formátumban ide kattintva letölthető).

13 Tovább

Re: Szervezetlen a gödöllői HÉV pótlása?

Május 24-én "Szervezetlen a gödöllői HÉV pótlása?" címmel megjelent bejegyzésünkre az alább olvasható levéllel reagált a BKK. Mint az a központ válaszából kiderül, azért volt tumultus a pótlóbuszon, mert az előtte közlekedő műszaki hiba miatt kiállt a forgalomból, tartalék jármű pedig nem állt rendelkezésre.

"Az észrevételében leírtak alapján nyilvánvalóvá vált, hogy a megállóhelyhez érkező autóbusz járművezetője elmulasztotta az utasok tájékoztatását. Erre a tényre felhívtuk a szolgáltató BKV figyelmét, illetve igyekszünk a HÉV-pótlásokat a jövőben nagyobb kapacitástartalékokkal tervezni." -írják.

Tisztelt Gál Mihály!

A BKV figyelő blogon 2012. május 24-én megjelent, "Szervezetlen a gödöllői HÉV pótlása?" című bejegyzésben megjelent észrevételek kapcsán az alábbi tájékoztatást adjuk.

2012. május 19-én a H8-as jelzésű HÉV szerelvények előre tervezett vágányzár miatt csak Gödöllő és Kerepes között közlekedtek. Az Örs vezér tere M+H végállomás és Kerepes H között minden HÉV-szerelvény helyett 2 db csuklós autóbusz szállította az utasokat a HÉV-ek menetvonalában, amelyek 30 percenként közlekedtek. Az autóbuszok kerepesi érkezéséhez csatlakoztak a Gödöllőig közlekedő HÉV szerelvények.

A Kistarcsa megállóban tervezetten két fajta pótló autóbusz is rendelkezésre állt: az egyik a H8 Kórház jelzésű autóbusz, amely Örs vezér tere M+H és Kerepes H között közlekedett Kistarcsa Kórház betéréssel, a másik pedig a H8 Auchan jelzésű autóbusz, mely Örs vezér tere M+H és Kerepes H között, Auchan liget betéréssel szállította az utasokat. A két viszonylat menetrendileg egy perc eltéréssel indult Örs vezér tere M+H végállomásról, először a H8 Kórház járat, majd a H8 Auchan járat. Az észrevételében jelzett időpontban ez azt jelentette, hogy Kistarcsa H megállóhelynél menetrend szerint 18:56-kor a kórház felől érkező járatnak volt indulása, míg az Auchan felől érkezőnek 18:57-kor.

A bejegyzésben jelzett napon azonban a 18:56-os kórházi járat műszaki meghibásodás miatt kiállt a forgalomból a Kistarcsa kórház megállóhelynél, ezért - mivel tartalék autóbusz elérhető közelségben nem volt, a következő jármű pedig csak 30 perc múlva érkezett - az illetékes forgalomirányító diszpécser arra utasította az Auchanhoz betérő járat vezetőjét, hogy az Auchan ligettől a kórházhoz is térjen be, és vegye át a meghibásodott autóbusz utasait. Ez volt az oka annak, hogy a menetrend szerint 18:57-kor áthaladó járat minden bizonnyal zsúfoltan, 4-5 perces késéssel érkezett a Kistarcsa H megállóhoz. A következő, menetrend szerint közlekedő, H8 Kórház járattal 19:26-kor lehetett továbbutazni a megjelölt megállóból.

Az észrevételében leírtak alapján nyilvánvalóvá vált, hogy a megállóhelyhez érkező autóbusz járművezetője elmulasztotta az utasok tájékoztatását. Erre a tényre felhívtuk a szolgáltató BKV figyelmét, illetve igyekszünk a HÉV-pótlásokat a jövőben nagyobb kapacitástartalékokkal tervezni.

Az esetleges kellemetlenségek miatt utasunk elnézését kérjük ezúton is.

Üdvözlettel, Budapesti Közlekedési Központ, Sajtókommunikációs Iroda

6 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek