Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Mi van nyanya, meguntad az életed?”

Olvasónk a BKV alvállalkozójának, a VT-Transmannak az egyik leggyökerebb buszvezetőjével találkozott tegnap reggel. A buszos Budafokon nem akarta megadni a gyalogosoknak az elsőbbséget, akik a zebrára lépve jelezték, hogy át akarnak kelni. A buszvezető nem elég, hogy a KRESZ szabályaival nem volt tisztában, még a gyalogosakkal kezdett kiabálni. Részletek a levélben:

"Tisztelt" BKV!

A mai napon (2009. május 20), 8:45-kor, a KLN-091-es rendszámú buszon (114-es vonalon) egy felháborító "élményben" volt részünk. A Kitérő villamosmegállónál lévő zebrán gyalogosok várakoztak. Ezt a buszvezető is látta. A gyalogosok leléptek, és elindultak. Pontosabban mondva ketten elindultak, a többiek nem mertek lelépni a gyorsan haladó jármű elé.

Szerencséjükre, mert a buszvezetőnek esze ágában sem volt lassítani, nemhogy megállni, úgy, ahogy azt a KRESZ előírná neki. Viszont kénytelen volt tényleg megállni, mert a két lelépő addigra már jócskán a busz elé ért, és idős emberek lévén elugrani nem tudtak (a buszvezető legnagyobb mérgére), ezért hírtelen megállt, centiméterekre a gyalogosoktól. És még a buszvezetőnek állt feljebb, kikiabálva a kis ablakán, hogy "Mi van, nyanya, meguntad az életed?".

148 Tovább

Hiába integetett és kiabált, otthagyta a busz

Olvasónk néhány napja nagyot szívott a BKV szervezetlensége miatt. Történt, hogy a Csepeli HÉV-vel és a 38-as busszal szeretett volna hazajutni, ahogy mindig. A HÉV-nél a BKV kavart valamit, ezért a szokásos vonat kimaradt. Beállt egy másik a megállóba, ami a BKV-sok szerint megfordul, és visszamegy majd. 5 perc várakozás után kiderült, hogy mégsem, ezért leszállították őket. Végül jött egy vonat, ami nem a megszokott rend szerint közlekedett. Utasunk hiába szeretett volna átszállni a buszra, ami elvileg bevárja a HÉV-et, az becsukta az ajtókat, pedig már ott állt mellette.

Emlékeztek még a néhány nappal ezelőtti bejegyzésre? A buszvezető az egyik vonalon kiugrott boltba, az utasok pedig a buszon várakoztak, amíg bevásárolt. Olyankor nem fontos a menetrend, csak akkor, amikor fél percet kellene várni a csatlakozáshoz futó utasok miatt:

Szia!

Lelkes és rendszeres olvasója a blognak. Az alábbiakban leírnám, hogy mi történt velem tegnap. Szégyenemre a tárgyban említett időben és helyen elöntötte az agyamat az indulat, és torkomszakadtából, féktelenül kikeltem magamból (anyáztam hangosan). Történt ugyanis, hogy tegnap este (04. 04.), szokásomhoz híven siettem a Lágymányosi hídi HÉV megállóba, hogy a Boráros térről menetrend szerint, Csepel irányába induló 21:11-es HÉV-et elérjem és azzal a Szent Imre térig utazzak, hogy ott átszálljak a 21:22-es Lakihegyre menő, 38-as buszra.

A BKV őszi átszervezését örömmel fogadtam, mert így már nem kellett sprintelni a HÉV-től a buszig, hanem így már volt bő 4-5 perc arra, hogy a HÉV-től a kb. 50 méterre levő buszmegállóba mindenki, még a nyugdíjasok is kényelmesen odaérjenek. Csakhogy tegnap este 21:11-kor nem jött HÉV a Boráros tér felől. Ellenben jött Csepel felől. Amint megállt, a hátsó piros lámpák fehérre váltottak. Egy ott kószáló BKV-s dolgozótól megkérdeztem, hogy most akkor ez fog visszamenni Csepelre? Igenlő választ kaptam, így hát többedmagammal átmentünk a másik vágányhoz és felszálltunk. A szerelvény még állt vagy 5 percig, már kezdtünk türelmetlenek lenni, amikor a hangosbemondóban közölték, hogy mégiscsak a Boráros térre megy.

58 Tovább

„Nem dumál, jelez!” –mondta a buszvezető

Olvasónk hiába jelezte leszállási szándékát a 276E autóbuszon, mert a jármű az Ananász utcai megálló mellett olyan tempóban haladt el, mint ha ott nem is lenne megállója. Utasunk szólt a buszvezetőnek, hogy jelezte a leszállási szándékot, le szeretne szállni. Nagy hiba volt, mert ezek után még a buszvezető szólt be az utasnak:

Tisztelt BKV Zrt! Tisztelt BKV-figyelő blog!

A mai napon, 2009. május 15-én az este 22 óra 06 perckor, az Örs Vezér térről induló 276E jelzésű autóbusz vezetőjére szeretnék panaszt tenni. A Rákoscsaba-Újtelep, Naplás út, végállomás előtti szakaszon, nevezetesen az Ananász utcán vészesen gyorsan közlekedett a jármű. Tudtommal 50km/h a legnagyobb megengedett sebesség lakott területen belül, a busz körül-belül 70-80km/h-ás tempó mellett haladt. Sietős is lehetett, mert a leszállási szándékomat ugyan jeleztem a harmadik ajtónál, de a kanyarodás után, ami szintén eléggé lendületesre sikerült, a busz nem állt meg a megállóban, hanem továbbhajtott.

97 Tovább

Itt a meleg, füstölnek a buszok

Tegnap felmentem a Citadellához a 27-es busszal. Ezen a vonalon olyan buszok járnak (midi Ikarus), amik nem a hegyre valók, emiatt a meghibásodásuk rendszeres. A BKV pont azokon a vonalakon járatja ezeket a buszokat (27-es, Várbusz) ahol a legtöbb turista megfordul. Ekkor kapják az első pofont, és szembesülnek azzal, hová is jöttek (és még fizettek is érte). Hogy Hagyó Miklós főpolgármester-helyettest idézzem: "Budapest, én így szeretlek!"

Tisztelt Nemzeti Közlekedési Hatóság!

2009. május 17-én kirándulni mentem a Citadellához. A hegyre a BKV 27-es autóbuszával mentünk fel, ami a Citadellához felérve füstölt, és ömlött a hátuljából a hűtővíz. A busz egy pillanatra le is állt egy másik, szintén füstölő autóbusz mellett, így az úton egymás mellett 2 műszaki hibás autóbusz állt. Az egyik egy kicsit később elindult, a forgalmat csak másodpercekre tartotta fel.

Körülbelül 1 órával később, szintén autóbusszal mentünk le a helyről (BPI-415). Az autóbusz szinte minden megállóban lefulladt, és csak többszöri próbálkozásra indult el, emellett a motortérből hatalmas füst szállt az utastérbe és az utcára is.

Tehát az általam látott 3 autóbuszból 3 rossz volt. Egy teljesen elfüstölt, kettőnek pedig felforrt a hűtővize, ömlött belőlük a víz (amíg el nem fogyott) és a füst, és így közlekedtek. Ez még semmi, előző nap ugyan ezen a vonalon 5 autóbusz hibásodott meg, amiket ki is állítottak a forgalomból a szerelő megérkezésééig.

Kérem Önöket, hogy járják be a vonalat, és nézzék meg az ott közlekedő buszokat menet közben, és ha közlekedésre alkalmatlan (és veszélyes) járművel találkoznak, azt küldjék a garázsba, ahogy azt máskor is tették. A BKV sajnos addig nem fog lépni, amíg halálos baleset nem történik, ezért kell az autóbuszok kiállításával a céget rákényszeríteni a karbantartásra és a járművek átcsoportosítására.

Várom megtisztelő válaszukat!

Tisztelettel: Gál Mihály

107 Tovább

Rendőr vagy biztonsági őr kell az ellenőrök mellé

3 éve járok rendszeresen a 23-as buszon, és ezen a héten volt másodszor, hogy ellenőrt láttam. És nem csak itt, hanem az 54-es vonalon. Úgy néz ki a BKV már nem csak Budára küldi az ellenőröket, hanem azokra a vonalakra is, ahol az utasok nagyobb részének nincs bérlete/jegye mert sosincs ellenőrzés. Olvasónk a 8-as buszon találkozott ellenőrrel (ott is ritka). 4 utasnak volt bérlete 4 pedig bliccelt, de egyikük sem adott iratot csak a fejüket csóválták, de utaztak tovább. Az ellenőr tehetetlen volt, nem tudott mit tenni velük. Ezért kellene biztonsági őr vagy rendőr az ellenőrök mellé.

Szia BKV figyelő!

Érdekes kis eseményben volt részem ma délután a 8-as busz vonalán. A történet úgy kezdődött hogy felszált egy BKV ellenőr a buszra (ez már önmagában érdekes eseménynek számít ezen a vonalon). Elkezdte az ellenőr sorban kérni az emberektől a jegyét/bérletét. Először egy hajléktalan emberhez ment oda aki rázta a fejét, aztán egy másik hajléktalanhoz (a nemzetiségét nem mondom meg ) aki szintén csak rázta a fejét.

40 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek