Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kevesebb BKV-busz, több alvállalkozó?

Egyre több levelet kapok a Pesten járó BKV-s Volánbuszokkal kapcsolatban. Már nem csak a pótló-, a menetrend szerint járó Dél-pesti buszok helyett is sárga, "Volánbusz" feliratú csuklós buszok járnak. Úgy néz ki tényleg egyre kevesebb buszt tudnak kiadni a garázsokból. A BKV hosszú távra tervezhet, mert a Volán felirat mellé a saját logóját is odaragasztotta, bár ez alig látszik a sárga alapon.

86 Tovább

Szakadó esőben továbbhajtott a busz

Ősszel és télen a sok csapadék miatt még rosszabb BKV-zni, mint egyébként. Ha nincs utasváró pavilon, akkor néha több 10 percet kell szakadó esőben állni a megállóban, míg megjön a busz, és felszállhatunk rá. Ha éppen nem hajt el a megálló mellett:

Szia BKV-figyelő!
 
Egy számomra nem mindennapi történetről szeretnék beszámolni. Péntek (12.05) este párommal tartottunk hazafele Lakihegyre a Hárosi csárdától. Kemény négy megállóról (kb. negyed óra gyaloglás) van szó, de mivel pont ki volt számolva, hogy jön a busz, ezért beálltunk a megállóba. Kb. két perc múlva jött is a 38-as (percre pontosan!), hogy aztán lassítás nélkül tovább is menjen! Mindezt szakadó esőben, bérlettel a zsebünkben, ráadásul nem csak mi ketten voltunk a megállóban! Korábban ezt már láttam Volánbuszosoktól (a 690 sofőrei rendszeresen tojnak a felszállókra), BKV sofőrök ellenben mindig figyeltek. Természetesen azonnal hívtam a BKV panaszvonalát rendszámmal (BPI-812) és Szent Imre téri indulási időponttal (20:42), ahol csak annyit mondtak, hogy bocs, majd utánanéznek. Kíváncsi lennék, a sofőr fog-e valami büntit kapni, vagy meg sem fogják neki említeni? Mindenesetre kellemes volt szakadó esőben hazagyalogolni (esőbeálló híján inkább gyalogoltunk negyed órát mint vártunk további 20 percet, és lehet, hogy az is megállás nélkül továbbment volna). Ezek után csak annyi kérdésem van, ha a BKV nem tartja be a bérletvásárláskor kötött szerződés ráeső részét (azaz menetrend szerint elszállít adott helyről adott helyre), akkor én miért tartsam be a rám esőt (azaz minek vegyek bérletet)?
 
Zoli

112 Tovább

„Nem kellett volna a Demszkyre szavazni!”

A BKV-figyelőn mindig is kerültük a politikát, mert az egy olyan undorító dolog, ami embereket ugraszt össze és válasz szét, és egyébként is az összes politikus hazudik. Ebben a postban semmilyen politikai üzenet nincs, csupán a BKV új kommunikációját mutatja be.
Tisztelt Cím!
 
Tegnapi (V.27) BKV-s esetem:
 
Boráros téren a csepeli HÉV-nél 17:30 körül óriási a tömeg, többen fél órája várakoznak, hogy valaki bemondja, miért nem jár a HÉV. Bemegyek a BKV irodájába, velem együtt kb. 4-5 ember nyomul még be. Ott egyetlen alkalmazott állt, aki a teljesen jogos kérdésre, hogy miért nem mond be semmit, és mikor lesz induló szerelvény, elég indulatosan elkezd kiabálni: ő eddig buszt próbált intézni, majd Csepellel beszélt a hibáról, nem volt ideje bemondani. Én panaszkönyvet kérek, hogy jelezzem nem normális, hogy ezen a vonalon szinte minden hónapban van valami hiba, eközben többen elkezdenek ordítani, hogy „sztrájkolni azt tudtok?”, „ezért kértek havonta 8000Ft-ot?”, mire jön a válasz a BKV-s alkalmazottól: „Nem kellett volna a Demszkyre szavazni (sic)!”

Közben végeztem a beírással, amiben arra várok választ, hogy miért egy ember ül bent az irodában, aki láthatólag képtelen megbirkózni a helyzettel és miért fordul elő ennyi hiba a vonalon (a Demszkys megjegyzéssel nem szándékoztam foglalkozni).

A BKV alkalmazottat megmenti a további kommunikációtól, hogy begördül egy szerelvény…
 
Üdv: A.
134 Tovább
12
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek