Olvasónk nemzetközi mérce szerint korrekt és kulturált módon járt el, a jogos büntetést befizette, a jogtalanért reklamált a szabályzat egy egyértelmű pontjára hivatkozva, mégis ő húzta a rövidebbet. Bár nem a BKV-val kapcsolatos az alábbi incidens, a végszóként kimondott indoklást ők is alkalmazhatják, ezért olvassátok figyelmesen Péter levelét, és vegyétek komolyan, hogy "A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!
Kedves BKV-figyelő!
Tudom, hogy a blog alapvetően a BKV-ról szól, de szeretnék megosztani a kedves olvasókkal egy esetet ami a MÁV-on esett meg velem, de ugyanúgy a BKV-n is előfordulhatott volna.
Előzmények: Tavaly ősszel két hallgatói jogviszonyom volt. Egy nappali és egy levelező. Mindkettőhöz tartozott érvényes diákigazolvány is. A költségek csökkentése végett tanuló bérletem volt a vonatra.
Az eset: A kérdéses napon véletlenül vagy hanyagságból otthon hagytam a nappali diákigazolványomat, csupán a levelező volt nálam. A jegyvizsgálónak felmutattam a bérletet és a diákigazolványt, aki azonnal kiszúrta a levelező tagozatot, ami mellett nem vagyok jogosult diákbérletet használni. Mondtam, hogy elfelejtettem magammal hozni, és majd bemutatom másnap, az ilyenkor kiszabható kb. 2000Ft-os büntetést pedig természetesen befizetem.
Utolsó kommentek