Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Metrótűz: Voltak olyan dolgozók, akiket bezártak a füsttel teli állomásra

Az áprilisi metrótűzzel kapcsolatban több olyan hiányosságra is felhívták a figyelmünket olvasóink, melyek azt bizonyítják, hogy nem csak az utasokra, a dolgozókra is magasról szarik tesz a BKV. Mivel a BKV-figyelőnek nem csak az utasok, a tisztességes dolgozók is fontosak, megosztjuk a nyilvánossággal ezeket a hiányosságokat, hátha valakit felelősségre vonnak végre a tűz és a sorozatos szabálytalanságok miatt...

2011. április 19-én kigyulladt egy metrószerelvény az Árpád híd és a Forgách utca között. Az eset idején a Forgách utcai állomáson épp két szerelvény tartózkodott. Mint azt olvasóink tudják, ezen az állomáson négy kijárat is van, tehát az állomás viszonylag gyorsan kiüríthető. Az éppen szolgálatban lévő forgalmi dolgozó példás gyorsasággal cselekedett, és az utasokat kiküldte az állomásról, majd mind a 4 kijáratot lezárta és a kulcsot magával vitte. Éppen csak az állomáson tartózkodó személyzetről feledkezett meg, így volt akinek ki kellett törnie az ajtón az üveget, hogy ki tudjon menekülni, ne fulladjon meg az akkor már gomolygó füstben. Az megborzasztóbb, hogy információink szerint volt olyan főnök aki mobiltelefonon azt kérte a Forgách utcánál álló metróvezetőtől, hogy szabályosan kapcsolja ki, áramtalanítsa, rögzítse a vonatot úgy, hogy már szinte semmit nem lehetett látni a füsttől.

36 Tovább

Szerencse: A kereszteződés előtt megállt a fék nélküli busz

Szerencsére még a forgalmas kereszteződés előtt magától megállt az a busz, melyet olvasónk édesapjának kollégája vezetett. A busz körülbelül 50 km/órával haladt, amikor a fék teljesen állszállt. A busz két megálló között gurult, majd megállt.
Kedves BKV-figyelő!

Nem egy nagy történetet mesélnék el, hanem úgy belsőleg két kis sztorit a BKV-ról. Apám buszsofőr, régen sokszor jártam ki hozzá, szóval tudom, hogy mennek a BKV-nál…

Már egyre szarabb. Nem olyan rég, hogy egyik kollégája mesélte neki, hogy valahol? (nem szeretné, hogy beazonosíthatóvá váljon, szeretne még holnap is ott dolgozni) elment a fékje úgy teljesen. 50-nel suhant egy megállónyit. Egy veszélyes, nagy forgalmú kereszteződés előtt még megtudott állni, pontosabban lassulni. Ebből az utasok semmit nem vettek észre, pedig a keresztforgalomban vagy az előtte lévőt simán letolhatta volna, de szerencsére nem így történt.
70 Tovább

Kollektív szerződés: a dolgozókon spórolna a BKV

Tisztelt BKV-figyelő!

Kb. két hete már jeleztem az érdekvédelmi képviselő felé, hogy lesznek szívesek az okt. 15-én kiadott hírlevelüket a neten is hozzáférhetővé tenni, ugyanis szándékomban áll többek között a BKV Figyelőre is feltenni. Azóta ez megtörtént, tehát a Villamos Független Szakszervezet honlapján elérhetővé vált mind az okt. 15-ei hírlevél, mind a VFSZ hírlevele.

166 Tovább

Megállók ahová lehetetlen beállni



Sok kritika éri a BKV-s járművezetőket amiatt, mert időnként a megállókba rosszul vagy egyáltalán nem állnak be. Sokan akkor is szidják őket, amikor az autósok és a rosszul kialakított megálló miatt nem tudnak rendesen megállni. Olvasónk -egy járművezető- most képeken mutatja be, miért is nehéz rendesen beállni egyes megállókba:



Kedves BKV-figyelő!



A napokban a Városligetben vezetgettem és az alábbi képek készültek!

A figyelmemet az keltette fel, hogy kb. 1-1,5 hónapja a Dr. Oláh Péter Balázzsal beszélgettünk a blogon, hogy elavult a KRESZ és a megállók környékére előírt 5+15 méteres megállási tilalom nagyon kevés és ideje múlt hiszen a csuklós járműveink 17-18 méter hosszúak. Na ezt az alap hibát sikerült a zuglói önkormányzatnak és a BKV-nak megfejelnie.



52 Tovább

Egy tolmács véleménye a BKV-ról, az utasokról

Olvasónk diáktolmácsnak jelentkezett a BKV-hoz. Levelében arról ír nekünk, hogy munkája során milyen emberekkel találkozik. Az ellenőrök között is vannak bunkók és rendesek, és olyanok is, akik csak hasraütés-szerűen írják be a járatszámokat, tehát nem dolgoznak. Utasok között is vannak rendesek, hőbörgők és agresszívek. Ők rúgnak, karmolnak csak azért, mert az ellenőr fel merte őket tartani. Folytatás a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Rendszeresen olvasom a blogot, és sok minden változásról itt előbb szereztem információt mint a BKV honlapján, ezért köszönet illet Titeket. Június 20-a óta dolgozom BKV-s diáktolmácsként, általában délelőtt (6-tól 2-ig) (A délutános műszak 12-8 között van, ezek a Bosnyák téren értendők). Így kicsit már belülről tudok véleményt mondani mind a cégről, mind az utasokról.

1. A cég: Először is, sokszínű. Vannak élmunkások és persze olyanok is, akik hasból írják be a járatszámokat az ellenőrzési naplóba (minden ellenőrnek kötelező naplót vezetnie, amire felkerül MINDEN amin utazott a munkaidejében, bár vannak, akiknél az is amit éppen csak látott elmenni). Bunkó ellenőrökről sokat olvashattok, mivel ez az, ami feltűnő.

54 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek