Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Paraszt autósok hete

A budapesti tömegközlekedés törékeny. Elég ha az autós néhány percre a villamospályára vagy a troli útvonalba parkol, és máris megbénult a vonal közlekedése. Sajnos az utóbbi időben megszaporodott a „csak 5 percre ugrok be” felfogású autósok száma, és egyre többször lesz az 5 percből 35.

Egyre több autós hiszi azt, hogy büntetés nélkül szívathat meg több száz buszon ülő és megállóban várakozó embert, és sajnos egyre több hülye kap jogosítványt (jogtalanul).

A következő héten megpróbálunk több „paraszt autós” képet, videót és cikket összeszedni, megmutatni, hogy egy ember hogyan szívat meg másik százat azzal, hogy a buszöbölben, villamossínen parkol, vagy elsőbbségadás nélkül nekihajt a villamosnak.

Tudjuk, hogy a cikk hatására csodák nem történnek, de reméljük, hogy a nyilvánosság segít visszaszorítani ezeket a sokakat bosszantó eseteket.


Ha van a témába vágó cikked, képed,

vagy videód, küldd el, és közzétesszük.

 

72 Tovább

Visszaáramló füst, szédelgés

Tisztelt Vezetőség!

2008. április 12-én 17.00 magasságában utaztam a BPI-772 frsz. autóbuszukkal a Közvágóhíd és Pesterzsébet vkp. között a 23-as viszonylaton.

Bizonyára Önök is napi rendszerességgel utaznak Ikarus 280-as autóbusszal és abban is biztos vagyok, hogy a téli hónapokban, amikor az ablakok zárva vannak, felfigyeltek már arra, hogy a kipufogóból kiáramló gáz egy része visszamegy az utastérbe. Ez a csukló körül érezhető a legerősebben, de a busz egészében szippanthatunk belőle egy keveset.

A fent említett autóbuszon ezt a szagot kb. 2-szer erősebben éreztem, mint eddig. Olyannyira erős volt, hogy szinte egyből megszédültem, majd odébb mentem, de sajnos ez sem segített. A busz hátuljában is egész úton erőteljesen érezni lehetett a visszaáramló gáz szagát.

A leszállást követően a megállóban lévő padra ültem le, 15 perc pihenés után szerencsére jobban lettem, a szédülés és az enyhe fejfájás is elmúlt.

Azt szeretném kérdezni Önöktől, hogy a kipufogóból visszaáramló gáz mennyire lehet veszélyes az utasok egészségére? Miért nem tesznek valamit, hogy ezt megszüntessék?

Válaszukat várom!
Fotó: totalcar
35 Tovább

Nem kell a végkielégítés Antal Attilának

2011-ig szóló kinevezésének végkielégítés nélküli, közös megegyezéses megszüntetését kezdeményezte Antal Attila, a BKV-vezérigazgatója március 25-i hatállyal oly módon, hogy addig az időpontig csak a részére járó munkabérére tart igényt - tudta meg az MTI városházi forrásokból annak kapcsán, hogy a cégvezető immár a harmadik alkalommal jelezte a döntéshozóknak távozási szándékát.

Somlyódy Csaba, a Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottságának szocialista elnöke az MTI értesülését megerősítve elmondta, hogy Antal Attila valóban újabb levélben kezdeményezte 2007. január 16-án kelt munkaszerződésének megszüntetését.

Forrás: Index
30 Tovább

Villámpost: Puszi a trolivezetőnek

Tisztelt BKV-figyelő!

Ezúton is meg szeretném köszönni a 273-as számú 89-es troli vezetőjének, hogy tegnap (április 10) külön kérés nélkül (!) levágta azt a hangosan dajdajozó mattrészeg és rendkívül büdös csövest a troliról, akinek a vizelet és rothadásszaga a hátsó ajtótól egészen előre elért egy félig telt járművön.

Remélem a többi sofőr is pédát vesz magatartásáról és sokra viszi a BKV-nál vagy másutt.

Glotah
20 Tovább

Holnaptól hajózhatunk a Dunán



2008. április 12-én startol a BKV idei első menetrend szerinti hajójárata, erre hívta fel a figyelmem ZBR. Sajnos a BKV oldalán semmilyen tájékoztatást nem találtam (minek is lenne?) ezért közzéteszem a menetrendet(kattints) amit az olvasótól kaptam. Fotó: bkv.hu
33 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek