Kedves Figyelő!
Ma egy nagyon kellemes élményben volt részem a hármas metrón :) Az említett vonalon rendszeresen utazók közül nyilván sokan ismerik azt a fiatalasszonyt, aki a csecsemőkort már régen kinőtt gyerekét lóbálva járja végig a kocsikat, természetesen kéregetve. Mindezt eddig zavartalanul tehette, ám ma 18:30 környékén ahogy beszállt a Nyugatinál, a metróvezető hölgy indulása helyett finoman bejelentette, hogy a kéregető hölgy hagyja el a vonatot, mert tilos a kunyerálás.Az első felszólítás nem volt hatásos, így hallhatóan leállította a szerelvényt, és ismét szólt, immáron kilátásba helyezve a biztonságisok értesítését. Természetesen ez hatott :)
Csak így tovább – sokkal kellemesebben utazunk mindannyian, ha nincsenek a kocsiban hajléktalanok, kéregetők.
Üdvözlettel: posy
Kéregetés, Stop!
Utasverő ellenőrök
Tisztlet cim,
Kb. 2 hettel ezelott ( 2007.07.12 ) ezelott volt egy erdekes tortenet a homaron, amit nagyobb publicitast kapott mas mediaban is. ( Turista es utasvero ellenorok ) En mas ugyben leveleztem a BKV ugyfelszolgalataval ( bejarati ellenorzes, biztonsagi orok "ellenorkent" valo fellepese ) azonban mikor az utolso levelemben megemlitettem a Deak teren megutott utas esetet a kovetkezo valaszt kaptam toluk.
Gondoltam megosztom Onokkel, a BKV ellentamadasba ment at,szerintuk meg sem tortent a veres....
Tisztelettel, Vegh Imre
Tisztelt Végh Imre!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.
A bejárati ellenőrzéssel kapcsolatban, korábbi levelünkben leírtakat továbbra is fenntartjuk. A metróállomásokon történő utastájékoztatásra nincs szükség az éppen ott folyó bejárati jegyellenőrzésről. Azt ugyanis az utasok saját maguk is még időben láthatják és tudják hozzá előkészíteni a bérletüket felmutatásra illetve kezelni a jegyüket. Az utastorlódást nem a beszédszintetizátor, vagy a mikrofon használata, ill. a használatának mellőzése befolyásolja, hanem az utasok közlekedési kultúrája és az elhelyezkedésük a bejáratnál.
Hiába a felújítás
Sokat nem írnék ide, mindenki látja szerintem, amit látni kell. Így néznek ki a 2002-ben felújított metró kocsik.
1-es villamossal a MÉH-be
T. bkv figyelő !
A mellékletben küldött képet tavasszal fényképeztem az 1-es villamoson. Hogy egyes emberek mi mindent szállítanak a járműveken.
Üdv. Miki
Ellenőr és utas
Hali!
Egy bkv ellenőrös történetet szeretnék megosztani veletek. Ma a 2-es metró pótlón, volt két civil ruhás ellenőr. Teljesen korrektek voltak, köszöntek, szépen kérték a jegyeket-bérleteket. Ült előttem egy átlagos emberke, amikor kérte tőle az ellenőr rendesen, udvariasan a jegyet-bérletet, az emberke átnyújtott neki egy kezeletlen jegyet. Az ellenőr elmondta neki, hogy ezt felszállás után kezelni kell. Majd ezután kért egy személyit az emberkétől. Na, ő erre rögtön felkapta a vizet, hogy hát miért akarja megbüntetni mikor, van jegye...
Az ellenőr (továbbra is udvariasan) elmondta neki, hogy miért is akarja megbüntetni. Erre jött a szokásos válasz, 'nincs nálam semmilyen okirat'. Ekkor mondta az ellenőr, hogy akkor a következőnél szálljon le, és ezzel a lendülettel jelzett is. Az emberke felpattant, majd elkezdte melegebb éghajlatra küldeni az ellenőrt is, és a BKV-t is. Az ellenőrön látszott, hogy már ő is legszívesebben elküldené, de nem tette, hanem higgadtan előre ment a kollégájához. Ebből látszik, hogy nem csak az ellenőrök bunkók. Én már nem először tapasztalom, hogy a kedves bliccelőnek áll feljebb a dolog...
Üdv: neo
Utolsó kommentek