A lenti videó egy vontatott busz vezetőfülkéjében készült. A vontatott busz vezetője a videón szidja az utasokat, a közlekedés többi résztvevőjét, és mesél arról, hogy a buszból elfolyt a gázolaj. Érdemes végignézni:
Fagyoskodnak az utasok a fűtetlen buszokon
Rengeteg panaszt kapunk a BKV fűtetlen buszai miatt. Az új Volvókon épp olyan hideg van, mint a régi Ikarusokon. Ülni nem lehet, mert felfáznak az utasok, kapaszkodni is alig tudnak, mert a kezük hozzáfagy a jéghideg csőhöz. Miért nem fűtenek? Panaszlevél a kép alatt.
Megjött a tél (Zoltán képe a 148-as buszról)
Tisztelt BKV-figyelő!
Minden reggel (vagy inkább hajnalban, mert még teljesen sötét van) a 98-as busszal járok dolgozni, amelyiket egyáltalán nem fűtik. Más közlekedési lehetőségem sajnos nincs. A busz kegyetlenül hideg, és az ülések is. Az emberek szájából, ha beszélnek, pára jön ki, kapaszkodni kesztyű nélkül lehetetlen, mert odafagy az ember keze.
Egy anyukát láttam, aki a bölcsődébe szállítja a pici gyermekét, magához szorította a kicsit és egy takaróval betakarta hogy ne fagyjon meg.
Ellopták a karbantartásra szánt pénzt a BKV-nál
Ahogy néhány héttel ezelőtt írtuk, tényleg érik egy metró-tragédia. A fővárosi politikusok és a BKV vezetői az elmúlt években több tízmilliárd forintot talicskáztak ki a közlekedési vállalattól, és ennek eredményével minden nap találkozunk. A cég ezután járatokat csökkentett és elvont több milliárd forintot a karbantartástól. Jelenleg ott tartunk, hogy se alkatrészre, se szerszámokra nincs pénz. A karbantartás teljes hiánya eddig csak a buszokon és a villamosokon volt érezhető, de az utóbbi időben a metró is egyre sűrűbben meghibásodik, leáll, elfüstöl, kigyullad.
Alant két utasészrevételt olvashattok. Az első levél írója egy világítás nélküli, a második szerzője pedig egy két állomás között füstölni kezdő metrón utazott:
Kedves BKV-figyelő!
A BKV már nagy szintű spórolásba kezdett. Olvasva naponta a Metropolt, minden nap legalább három hirdetés van feladva vagy épp tönkrement köszörűgépet adnak el vagy rossz írógépet, minap használhatatlan villamost, darus kocsit, 405-ös Ikarust. A legújabb, ami szintén szívderítő azaz elcseszett munkaruhák eladása, nagytételben. Mégis kifizették, és most próbálnak túladni rajta. Arra várok, hogy Eleonóra lepedő nagyságú bugyijait mikor értékesítik dedikálva.
Új ajtózáródási rendszert vezet be a BKV
A BKV-nál ismét feltalálták a spanyol viaszt: A Combino villamosokon először kikapcsolták az automatikus ajtózáródási rendszert, mert a cég szerint felesleges volt, és a budapestiek nem tudták volna használni. Most visszakpacsolták és kampányolnak, hogy mennyire jó fejek.
A BKV közleménye:
Tisztelt utasaink!
A Combino villamosokon, a 4-6-os vonalán új ajtózáródási rendszert vezetünk be. Az ajtókat jelenleg a járművezető egyedi, vagy központi nyitással tudja működteti. Az ajtó mindkét esetben a le-és felszállás befejezése után nyitva marad.
Az új ajtózárási rendszer szerint az ajtóknál elhelyezett fotocellák érzékelik az utascsere befejezését, majd 4 másodperccel később az ajtó automatikusan becsukódik. Ezt követően a bezárt ajtókat a leszállásjelző gombbal vagy külső ajtónyitó gombbal mindaddig ki lehet nyitni, amíg a jelzőgombok világítanak.
Műszerfalnak támaszkodva kényeztette a buszvezetőt
Olvasónk nem mindennapi eseménynek volt szemtanúja a 33-as buszon. A busz fiatal vezetője bezárkózott a vezetőfülkébe egy csinos, fiatal nővel, aki a műszerfalon támaszkodott, és időnként simogatta a sofőrt különféle testrészein. Gondolom a férfi olvasóink lettek volna a buszvezető, női olvasóink pedig a csinos hölgy helyében. De abban remélem mindenki egyetért, hogy ennek nem a fülkében van a helye.
Kedves BKV-figyelő!
2009. augusztus 9-én délután a BPI 171 frsz. 33-as jelű autóbuszon, amely 15:05-kor indult a nagytétényi végállomásról, a következőt tapasztaltam jó néhány utastársammal együtt:
Utolsó kommentek