Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Azok a hülye utasok meg ottmaradtak a megállóban”

A lenti videó egy vontatott busz vezetőfülkéjében készült. A vontatott busz vezetője a videón szidja az utasokat, a közlekedés többi résztvevőjét, és mesél arról, hogy a buszból elfolyt a gázolaj. Érdemes végignézni:

130 Tovább

Fagyoskodnak az utasok a fűtetlen buszokon

Rengeteg panaszt kapunk a BKV fűtetlen buszai miatt. Az új Volvókon épp olyan hideg van, mint a régi Ikarusokon. Ülni nem lehet, mert felfáznak az utasok, kapaszkodni is alig tudnak, mert a kezük hozzáfagy a jéghideg csőhöz. Miért nem fűtenek? Panaszlevél a kép alatt.


Megjött a tél (Zoltán képe a 148-as buszról)

Tisztelt BKV-figyelő!

Minden reggel (vagy inkább hajnalban, mert még teljesen sötét van) a 98-as busszal járok dolgozni, amelyiket egyáltalán nem fűtik. Más közlekedési lehetőségem sajnos nincs. A busz kegyetlenül hideg, és az ülések is. Az emberek szájából, ha beszélnek, pára jön ki, kapaszkodni kesztyű nélkül lehetetlen, mert odafagy az ember keze.

Egy anyukát láttam, aki a bölcsődébe szállítja a pici gyermekét, magához szorította a kicsit és egy takaróval betakarta hogy ne fagyjon meg.

138 Tovább

Ellopták a karbantartásra szánt pénzt a BKV-nál

Ahogy néhány héttel ezelőtt írtuk, tényleg érik egy metró-tragédia. A fővárosi politikusok és a BKV vezetői az elmúlt években több tízmilliárd forintot talicskáztak ki a közlekedési vállalattól, és ennek eredményével minden nap találkozunk. A cég ezután járatokat csökkentett és elvont több milliárd forintot a karbantartástól. Jelenleg ott tartunk, hogy se alkatrészre, se szerszámokra nincs pénz. A karbantartás teljes hiánya eddig csak a buszokon és a villamosokon volt érezhető, de az utóbbi időben a metró is egyre sűrűbben meghibásodik, leáll, elfüstöl, kigyullad.

Alant két utasészrevételt olvashattok. Az első levél írója egy világítás nélküli, a második szerzője pedig egy két állomás között füstölni kezdő metrón utazott:

Kedves BKV-figyelő!

A BKV már nagy szintű spórolásba kezdett. Olvasva naponta a Metropolt, minden nap legalább három hirdetés van feladva vagy épp tönkrement köszörűgépet adnak el vagy rossz írógépet, minap használhatatlan villamost, darus kocsit, 405-ös Ikarust. A legújabb, ami szintén szívderítő azaz elcseszett munkaruhák eladása, nagytételben. Mégis kifizették, és most próbálnak túladni rajta. Arra várok, hogy Eleonóra lepedő nagyságú bugyijait mikor értékesítik dedikálva.

146 Tovább

Új ajtózáródási rendszert vezet be a BKV

A BKV-nál ismét feltalálták a spanyol viaszt: A Combino villamosokon először kikapcsolták az automatikus ajtózáródási rendszert, mert a cég szerint felesleges volt, és a budapestiek nem tudták volna használni. Most visszakpacsolták és kampányolnak, hogy mennyire jó fejek.


A BKV közleménye:

Tisztelt utasaink!

A Combino villamosokon, a 4-6-os vonalán új ajtózáródási rendszert vezetünk be. Az ajtókat jelenleg a járművezető egyedi, vagy központi nyitással tudja működteti. Az ajtó mindkét esetben a le-és felszállás befejezése után nyitva marad.

Az új ajtózárási rendszer szerint az ajtóknál elhelyezett fotocellák érzékelik az utascsere befejezését, majd 4 másodperccel később az ajtó automatikusan becsukódik. Ezt követően a bezárt ajtókat a leszállásjelző gombbal vagy külső ajtónyitó gombbal mindaddig ki lehet nyitni, amíg a jelzőgombok világítanak.

87 Tovább

Műszerfalnak támaszkodva kényeztette a buszvezetőt

Olvasónk nem mindennapi eseménynek volt szemtanúja a 33-as buszon. A busz fiatal vezetője bezárkózott a vezetőfülkébe egy csinos, fiatal nővel, aki a műszerfalon támaszkodott, és időnként simogatta a sofőrt különféle testrészein. Gondolom a férfi olvasóink lettek volna a buszvezető, női olvasóink pedig a csinos hölgy helyében. De abban remélem mindenki egyetért, hogy ennek nem a fülkében van a helye.

Kedves BKV-figyelő!

2009. augusztus 9-én délután a BPI 171 frsz. 33-as jelű autóbuszon, amely 15:05-kor indult a nagytétényi végállomásról, a következőt tapasztaltam jó néhány utastársammal együtt:

58 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek