Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Meddig szórakoznak még a Szentendrei HÉV kijelzőivel?

Olvasónk levelet írt a BKV-nak a Szentendrei HÉV vonalán lévő kijelzők miatt, amik rendszeresen meghibásodnak. A cégtől azt a választ kapta, hogy a kijelzők jelenleg próbaüzemben működnek, ezért hibásodnak meg rendszeresen. Az utas szerint elfogadhatatlan, hogy ennyi pénzért ilyen sokáig szórakoznak egy ennyire egyszerű rendszer kiépítésén. Magánvállalatoknál ugyanis fele ennyi idő alatt bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben.

Tisztelt Keresztes Attila Úr!

Kissé nevetséges lassan két év után azt állítani, hogy próbaüzemben (nem)működnek a szentendrei HÉV vonalán a kijelzők.

Fele ennyi idő alatt egy nagy cégnél bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben!

Önök szokás szerint nyilván nem veszik figyelembe az utasok véleményeit, és nem nézik meg saját szemükkel az erdményeket. Semmi nem változtat azon a tényen, hogy a nem táblás, hanem kijelzős rendszer nappal, napos időben nem használható!! Az Ön helyében nem hivatkoznék az új metró szerelvényekre, hiszen azok alig közlekednek a föld felett, és ha igen, akkor is mindegy, mert csak egy járat jár arra, senki nem fogja nézni a külső kijelzőt!

Üdv: Magyar Éva

20 Tovább

Felszakadt az utas szája, letörtek a fogai -megverték a biztonsági őrök

Olvasónkat és barátját a minap azért verték meg a Csömöri HÉV-en a biztonsági őrök, mert egyikük feltette a lábát az ülésre úgy, hogy a táskája a cipője alatt volt, tehát az nem érintkezett a lába az ülés szövet részével. Az utasnak felrepedt a szája, és több foga is letörött. A kiérkező rendőröknek a biztonsági őrök hazudozni kezdtek, ám amikor előkerültek a szemtanúk kiderült az igazság. A XVI. kerületi rendőrkapitányságra érkezett bejelentés az ügyről, már vizsgálják az eset körülményeit. Részletek a levélben:

Kedves BKV Figyelő!

Hallottam már a BKV ügyeletes verőlegényei, a Discrate Securitysok által elkövetett rémtörténetekről, de mindig kicsit szkeptikusan álltam hozzá az ilyen, látszólag kicsit talán túlságosan is egyoldalú esetekhez. Nemrégiben egy barátommal együtt azonban a saját bőrünkön volt alkalmunk megtapasztalni a szóban forgó "rendfenntartó" szervezet diszkrétségét...

256 Tovább

Zsebre tette a pénzt, majd használt jegyet adott

Olvasónk péntek délután a Gödöllői HÉV-vel utazott. Jegye, bérlete nem volt, ezért a pénztárban szeretett volna venni, ami zárva volt, ezért a vonaton a jegyvágótól próbált meg jegyet szerezni. Nehézkes volt, mert a kalauz először zsebre tette a pénzt, majd használt jegyet adott. Többi a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

A BKV juttatási rendszerét "érdekesen" kibővítő kalauzzal találkoztam a minap. Meglepő élmény volt.

Június 26-án a Gödöllőről 16:36-kor induló szerelvényen utaztam. A pénztár "természetesen" zárva volt a gödöllői végállomáson, ezért a vonaton voltam kénytelen jegyet venni. Itt kezdődtek a gondok.

A kalauz az Erzsébet park után érkezett egy vékony, 40-45 éves, sötét, göndör hajú, romló fogazatú "hölgy" személyében, kinek száját - köszönés helyett - a "jegyet!" felszólítás tudta csak elhagyni. Akár szerencsének is tekinthetjük, hogy a "hölgy" kerülte a jól bevált udvariassági formulákat, mert a masszív szájszag bizonyosan kellemetlen gyomor-fluktuációt idézhetett volna elő az utazóközönség érzékenyebb tagjainál. A HÉV-et meg emiatt összerókázni nem menő.

A jegyet Mogyoródig kértem (addig utaztam), nyújtottam a papír kétszázast, amit a kalauz szakavatott mozdulattal zsebre tett, és indult volna tovább. Itt követtem el egy nagy hibát: meg mertem kérdezni, hogy:

35 Tovább

Ezért megérte új kijelzőt venni

Olvasónk a szentendrei HÉV-en utazik rendszeresen. A HÉV megállóiba korszerű kijelzőket telepített a BKV még tavaly. A megállóhelyek többségében működik rendesen, ám a Kaszásdűlő megállóban hónapok óta csak a "Kérjük figyelje a menetrendet" szöveg olvasható. Az utas észrevételét továbbítottam a BKV Utaskapcsolati osztályának. Várjuk a választ.

Kedves Mihály!

Alkalmi olvasója vagyok csak a BKV-figyelő blognak, lehet hogy volt már ez a téma, akkor tekintsd semmisnek a levelem. Bár ez esetben érdekelne, volt-e hivatalos reakció rá.

Tavaly valószínűsíthetően súlyos milliókért a szentendrei HÉV vonalán kicserélték az információs kijelzőket. Amit a régi tudott: - a menetrend szerinti következő járat kiírása - analóg órával mutatta az időt

Amit az új tud: - MENETREND SZERINT mutatja a következő járatot (ez is megérne egy misét a 21. sz-ban, hol itt a hozzáadott érték, aktuális szerelvény érkezésének pontos ideje) - digitális órával mutatja az időt

25 Tovább

Miért nem a Stadionokig jár a Gödöllői HÉV?

Az elmúlt években sok szó esett a 2-es metró és a Gödöllői HÉV összekötéséről. A fejlesztést a VEKE is szorgalmazza. Ők a metró és a HÉV összekötését úgy képzelik el, hogy a metró a felszínen, az Örs Vezér terétől tovább, a HÉV vonalán a felszínen járna. Ezzel csak az a baj, hogy szakemberek szerint csak akkor megoldható, ha a HÉV és a metró kocsijait is lecserélik. A 2-es metró új szerelvényei már jönnek, ám azok még mindig alkalmatlanok a felszíni (értsd: A HÉV vonalán való) közlekedésre. Ebből arra lehet következtetni, hogy a Gödöllői HÉV és a 2-es metró sosem, vagy csak évtizedek múlva lesz összekötve. Van azonban egy másik terv az összekötésre, ami nem új, mégsem beszél róla senki.

A 2-es metró Stadionok nevű állomásán 4 vágány található, melyből kettőt -a két szélsőt- használják rendszeresen, a két középső üresen áll. Ezt a két vágányt elvileg azért építették, hogy a HÉV ide álljon be, és itt legyen a végállomása. És ha belegondolunk, nem is hülyeség.

Bár az átszállás megmaradna, az összekötés ezen módja mégis több ezer ember életét könnyíthetné meg, hisz a metróról való átszállás alig néhány lépés lenne, és nem is kerülne sokba, mert csak az Örs Vezér téri összeköttetést kellene megoldani, valamint felsővezeték kellene az Örs és a Stadionok között.

Engem érdekelne a ti véleményetek is. Nektek az összekötésnek melyik formája tetszik? Esetleg teljesen más ötletetek van? Írjátok le, és szavazzatok!

122 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek