Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A beázó tetejű és a csuklóhibás buszt is kihozzák a garázsból

Mégsem javult meg minden autóbusz a sztrájk alatt, ez derül ki az alább található levelekből, melyekben olvasóink csuklóhibás, és beázó buszokról is írnak. Ezek alapján kijelenthetjük, hogy a sztrájk előtti akció nem folytatódik, most, hogy a buszvezetők megkapták a havi 6 ezer forintjukat és az év végi pulykapénzt, tovább vezetik a guruló koporsókat. Ha hasonló katasztrofális műszaki állapotú buszokkal utazol, írd meg történeted a bkvfigyelo@gmail.com címre. Ha képet is mellékelsz, azt külön megköszönjük!

Első levelünk írója Tamás, aki múlthét kedden az Árpád hídnál találkozott egy széthullás szélén lévő Ikarussal. A busz a csuklójánál nyekergett, csörömpölt, a gumiharmonikát az úton húzta:

Tisztelt BKV Zrt!

Mai napon (2010.01.19.) 15 órakor a Róbert Károly krt-nál Buda irányából előttem fordult be az "Árpád híd" végállomásra a BPI-852 frsz-ú 106-os IK 280-as autóbusz. Az autóbusz nyekeregve vette a kanyart - tele utassal. A busz csuklója hangos csörömpöléssel verdeste az úttestet. Harmonikarésze középen le volt szakadva. Véleményem szerint a járműnek nem lett volna szabad ilyen állapotban forgalomban lennie.

106 Tovább

Folytatódik a BKV roncsderbije

A kormány várhatóan rábólint majd arra a tervezetre, amely szerint 254 buszt újítanának fel 2010-ben, miközben az új járművek beszerzését megint csak elnapolják. Holott a járgányok jó része inkább való a roncstelepre - 1100 új buszra lenne szükség azonnal -, mintsem hogy a foltozgatásukra költsenek el vagyonokat - egy busz korszerűsítése ugyanis 30-35 millió forintot kóstál.

- Ebből a pénzből a jármű teljesen új karosszériát és motort kap, és felszerelik légkondicionálóval is - tudtuk meg a városháza sajtóosztályától.

- Ez a fajta felújítás annyit használ a fővárosi buszparknak, mint halottnak a csók! - fakadt ki Vitézy Dávid, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szóvivője.

72 Tovább

Üzemszerű? Több méteres füstfelhőt hagyott maga után a busz

Olvasónk tegnap a Krisztina téren hatalmas füstfelhőre lett figyelmes. Először azt hitte, valami nagy beleset történt, kigyulladt valami. Amikor közelebb ment látta, hogy egy busz okádta a hatalmas füstöt. (Itt hívnám fel a figyelmet az Index tegnapi cikkére: Magas a szállópor-koncentráció, aki teheti, használja a tömegközlekedést.)

Kedves BKV-figyelő!

Régi olvasód vagyok, sokszor bosszankodtam már a nálad megírt dolgokon. Hasznos és remek dolog ez a blog. Ma olyan dolgot sikerült lefényképeznem, aminek talán helye lehetne rajta:

89 Tovább

Mégsem cseréli le öreg buszait a BKV?

A főpolgármester hétfőn jelentette be, hogy várhatóan már szerdán aláírja a kormány és a főváros azt a megállapodást, amelynek értelmében 2011-től 18 milliárd, az azt követő években pedig 20 milliárd forintot fordítanak a közlekedési vállalat eszközállományának cseréjére.

Mégsem biztos, hogy lecserélheti öreg buszait a BKV. A főpolgármester hétfőn jelentette be, hogy várhatóan már szerdán aláírja a kormány és a főváros azt a megállapodást, amelynek értelmében 2011-től 18 milliárd, az azt követő években pedig 20 milliárd forintot fordítanak a közlekedési vállalat eszközállományának cseréjére. A BKV műszaki üzemeltetési igazgatója, Héri József ugyanakkor reggeli műsorunkban azt mondta: ebből az összegből nem tudják lecserélni a túlkoros buszokat. A BKV szerint legalább ezer új buszt kellene vásárolni a fővárosban.

(MR1 - Kossuth)

39 Tovább

A fék, a váltó és az ajtó is rossz volt a buszon

Majdnem visszacsúszott a macskaköves emelkedőn az a 16-os busz, melynek a fékje és a sebességváltója is rossz volt. Olvasónk a levelében arról is mesél, hogy hogyan szenvedtek az utasok a kis midi buszon, aminek az egyik ajtaja is rossz volt, nem nyílt ki:

Tisztelt BKV-figyelő!

Nemrégiben a 16-os buszon érdekes dolgot tapasztaltam. Hoppá, a buszon se kézifék, se 1-es sebesség, se D sebesség. Azt kérdezitek, hogy hogyan ment fel az emelkedőn? Hát éppen hogy nem csúszott vissza az amúgy is macskaköves és elég meredek Várnegyedben. A megállóban állást a következőképp oldotta meg: légfékkel fogta a buszt, amíg lehet, majd szép kis gázfröccsökkel megtoldotta azt, amikor a busz már akart volna visszafelé csúszni.

Hihetetlen balesetveszélyes volt, nem egy ember elesett, a megállókból alig lehetett felszállni a buszra. És ha valaki azt hiszi, hogy ezzel vége van. El kell, hogy keserítsek mindenkit. Ugye ez egy kis Ikarus 405-ös autóbusz, amin alapból csak 2 ajtó van. Na, hát abból a hátsó az nem is nyílt ki, egy kis ajtón szenvedtük le magunkat a buszról, miközben az rángatózott ide-oda. Tudjátok mit? A hátul ülő füstöl köhögő utasokat meg sem említem.

Hajrá BKV, nyomjátok a prémiumokat...

96 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek