Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szanaszét volt szakadva a troli csuklója

Olvasónk a minap a 264-es számú trolibuszon utazott a 80A vonalon. A buszra felszállva vette észre, hogy a csuklónál lévő gumiharmónika teljesen szét van szakadva, de nem csak a "megszokott" helyeken, hanem lent is, 1,5 méter hosszan. Képek a levél alatt.

Tisztelt BKV!

2009. augusztus 31-én a Keleti pályaudvartól az Aréna Plázáig úgy döntöttem igénybe veszem a 80A trolit. Általában inkább sétálok, mert a járművön rendszeresen tartózkodik egy-két hajléktalan, koszos is, nem szívesen utazom rajta. Most gondoltam havi 9400-ért egyszer kibírom, na.

Ahogy felszálltam a buszra, nem volt nehéz észrevenni, hogy a csuklóknál elhelyezett gumi szanaszét van szakadva.

64 Tovább

Kétméteres alkatrész szakadt le a buszról

Ákos tegnap a Rákóczi úton sétált, amikor egy mellette elhaladó busz éppen készült széthullani. Recsegett, ropogott, majd a hátuljának egy darabját a kátyús úton hagyta. Várjuk olvasóink felvételeit olyan buszokról, amik menet közben kerekeiket, vagy motorjukat hagyják el.

 (Nem azért esnek szét a buszok, mert nincs pénz karbantartásra. A BKV-nak rengeteg pénze van, csak másra költik. Erről itt ír az Index)

Sajnos-hálistennek ritkán szembesül az ember ennyire plasztikusan az ország/város/közszolgáltatás nyomorával, mint tegnap volt szerencsém a fővárosi Rákóczi úton. Az elmúlt hetek amúgy is a BKV, pontosabban a kitűnő menedzser, Kocsis István és a nagyszerű főpolgármester-helyettes, Hagyó Miklós nemes küzdelmének jegyében zajlottak. A mesés végkielégítések, agyafúrt tanácsok, kettős ügynökök, megszüntetett pozíciók után maga a miniszterelnök is beszállt egy elegáns mozdulattal a pankrációba (nem tudni, kinek az oldalán), amikor kijelentette, hogy a kormány nem ad garanciát a BKV 30 milliárdos hitelfelvételére. Hiányzik-e még bármi az igazi szétesés-érzéshez?

75 Tovább

Még szerencse, hogy nem szabad biciklizni a Margit hídon

Pár napja lezárták a város egyik legforgalmasabb átkelőjét, a Margit hidat. Lezárták, mégis látni olyan autóst (nem taxist), aki engedély nélkül áthajt a hídon. Náluk már csak azok a biciklisek a bunkóbbak, akik az egyértelmű szöveg ellenére -miszerint a biciklit áttolhatják a járdán- száguldoznak a gyalogosok között, és még csöngetnek is, ha nem ugrassz egyből odébb.

 Megértem, hogy lassú és unalmas tolni a biciklit a hídon, de száguldozni akkor sem kellene, főleg nem pofátlanul csengetni, hisz ő szabálytalankodik és ő van útban, nem én.

Örülök, hogy egyre többen ülnek kerékpárra autó és tömegközlekedés helyett, én is szoktam kerekezni a városban, ha nincs kedvem BKV-zni, de a KRESZ szabályait mindig igyekszem betartani, mert azok egyaránt vonatkoznak buszokra, autókra, kerékpárokra és gyalogosokra is. 4-5 perc alatt ennyi bringással találkoztam a hídon:

Nem látod a képeket? Katt ide!

514 Tovább

Miért kell a busz ajtajában dohányozni?

Végállomásokon szokás, hogy a dohányzó utas áll a megállóban, egyik lábát felteszi a busz lépcsőjére és szívja a cigijét, közben a busz utasterébe fújja a füstöt. Már a buszmegállóban való dohányzást is bunkóságnak tartom, mert 1-2 ember füstjét szívja másik 40, aki nem dohányzik, éppen leszokóban van, stb. Na, a busz ajtajában utolsó pillanatig dohányzó utas még ennél is nagyobb bunkó. Olvasónk megörökített egyet, ezt lentebb fent. Neked mi a véleményed a buszmegállóban való dohányzásról? Szavazz!

205 Tovább

Külföldi példára fejleszthetnék az utastájékoztatást

Az utóbbi időben annyi BKV busz szabadult el fékhibák vagy a járművezetők felelőtlensége miatt (sosem tudjuk meg melyik az igaz), hogy a BKV-nak ideje lenne külföldi példára az utastájékoztató rendszerbe beleírni a „Bocsánat” vagy a „Sorry” feliratot, ahogy az a lenti képen is látható. Nem kerül szinte semmibe, és nagyon jó gesztus lenne a balesetet szenvedettek felé, és akkor is jól jönne, amikor egy jármű a karbantartás hiánya miatt lerobban.

29 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek