UPDATE1: A BKV-nak többször felajánlottuk a segítségünket, egy szervezett takarítás formájában. Őket nem érdekli a kosz, mert nem ebben utaznak ezért hát a levelekre sem válaszolnak.
Vágni lehet a koszt az új buszokon
UPDATE1: A BKV-nak többször felajánlottuk a segítségünket, egy szervezett takarítás formájában. Őket nem érdekli a kosz, mert nem ebben utaznak ezért hát a levelekre sem válaszolnak.
Takarításból ismét elégtelen
BKV és ÁNTSZ
Kedves Szerkesztő!
Várakozáson felül teljesít a BKV Regőczi Miklósa, nyilván a levelem mellékleteként látható ülések is nemrégen voltak kitisztítva. Kár, hogy a képen nem látszik mindaz, ami szabad szemmel tisztán felismerhető: az ülésről bizony vakarni lehet az évtizedes koszt. (az ülés alsó szélén látható fekete rész ugyanis sajnos nem a fénykép hibája) Most nyilván felmerül a szokásos kérdés, mióta bliccelek és ha nem, mi a bérletem vagy jegyem száma és mindezt hitelt érdemlően hogyan tudom bizonyítani különösen így az interneten keresztül. Egyéb személyes adatokról már nem is beszélve.
Mivel azt tapasztalom, hogy különösképpen a járművek köztisztasági panaszaival érdemben nem hajlandó a BKV foglalkozni, úgy döntöttem, észrevételeimet ezúttal megküldöm az Országos Tisztifőorvosi Hivatalnak (ÁNTSZ) is, felhívva figyelmüket a járműveken tapasztalható tarthatatlan körülményekre és kérve, hogy a jelzett járművön a soron kívüli takarítás/fertőtlenítés elvégzésére tekintettel arra hogy több ezer embert érintő dologról van szó hatóságilag kötelezzék a vállalatot.
Az ÁNTSZ felé ugyanis a BKV vesztére - nem tartozom jegy-, ill. bérletbemutatási kötelezettséggel, így a hatósági vizsgálat lefolytatásának nem lesz akadálya az utazási jogosultság igazolásának hiánya. (Ezt jó szívvel ajánlom Önnek is, Tisztelt Szerkesztő Úr, mivel úgy látszik, hogy a panaszok kezelésének jelenleg a szolgáltató kizárólag egyetlen módját ismeri: a tagadást, a mellébeszélést és a felelősség/kártérítés maximális elutasítását és nem utolsó sorban a szükséges intézkedések megtételének elmulasztását.
1. titkarsag@fovaros.antsz.hu és tisztifoorvos@oth.antsz.hu)
A fénykép egyébként trolibuszon készült, járatszámot és dátumot nincs értelme írni, -- még a végén alaptalan vádaskodásként hatna. Inkább egy alapos körbejárást/tájékozódást javasolnék az illetékeseknek. Ennek keretében saját szemüknek talán hisznek és felszámolják a hiányosságokat.
Egyedül azt sajnálom, hogy nem lehetek jelen, amikor a hóhért akasztják. Kíváncsi lennék ugyanis a cég kisstílű mentegetőzésére az ÁNTSZ ellenőreivel szemben :)))) akik természetesen szintén csak a szabályok betartása végett bírságolnak. Vagy mondjuk a garázsból addig nem engedné ki egy csapat ÁNTSZ ellenőr a járműveket, amíg azok legalább egy minimális tisztasági szintet nem ütnek meg :)))))))))))
A Tisztiorvosi Hivatal válaszát "amint megkapom" természetesen elküldöm a blog szerkesztőjének. A hatóság vizsgálatának valódiságához remélem nem fér majd kétség a BKV részéről.
Üdvözlettel...
Ismét egy tiszta BKV busz
Elrettentő állapotok a fogaskerekűn
Üdv BKVFigyelő!
Pályáznék a legmocskosabb BKV jármű címre a fogaskerekűn készült képeimmel, ezekben leginkább a kocsik tisztaságát és az állomások állapotát próbáltam szemléltetni. A járműveken lévő mocskok hónapok óta megtalálhatóak a szerelvényeken, mintha nem is takarítanák rendszeresen a kocsikat. Ideje a BKV-nak több figyelmet (pénzt) fordítani a fogaskerekű karbantartására, mert szomorú, hogy egy ilyen (főleg nyáron) turisztikailag kedvelt közlekedési eszköz ilyen lepusztult állapotban van. A padlókon található foltok mellesleg ragadnak, és nincs egy olyan ülőhelyrész, ahol ne lenne ilyen hányás-, köpés- vagy kiöntött üdítőnyom. Arról nem is beszélve, hogy a nagy hőségben az ablakok 50%-a be van ragadva és nem nyitható.
Üdvözlettel, MG
Utolsó kommentek