Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

3-as metró - A mostohagyerek

Annak ellenére, hogy a 3 budapesti metróvonal közül a legújabb, ez van a legrosszabb állapotban. Nem csodálkozom, ha az embereknek kedve sincs felszállni rá, elnézve a szerelvényeket és az állomásokat. Jó lehetett, amikor még nem volt, helyette lehetett a Váci úton és az Üllőin villamosozni (3,12,14, 55, 42, 52) - habár a mai utasmennyiséggel ez sem biztos, hogy megoldás lenne. Inkább fel kellene újítani, dehát másra kell a pénz. A 4-es metró és holdudvara, meg a nyaralók és autók bizony tényleg drága mulatság - derülne ki, ha valaki egyszer tényleg összeadná, mire is ment el a pénz a 4-es kapcsán. Egyébként szinte ugyanaz lesz az útvonala, mint a mai 7-es buszcsaládnak, úgyhogy nem teljesen értem a miértjét (a BULIN kívül), sőt, szoktam látni 7-es buszt használó egyéneket, és még élnek, tehát nem haltak bele, hogy nincs 4-es metró. Persze a közlekedésmérnökök évekig tanulják a szakmájukat, és valószínűleg a kérdés nem ennyire egyszerű, tehát tartózkodnék a szakmai állásfoglalástól.

113 Tovább

150 millióért vesz jegykiadó automatákat a BKV

Összesen 264 jegykiadó automatát és hozzá tartozó szolgáltatásokat vásárolt hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzésen a Budapesti Közlekedési Zrt., a nyertes DBM Banktechnikai Kft. nettó 150 millió forintért vállalta a munkát - az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A jegykiadó automatákat a következő helyeken kell felszerelni: Budapest I-XXIII. kerület és az agglomeráció; metróállomások, összekötő folyosók, kapcsolódó aluljárók; autóbusz megállók; villamos megállók; HÉV megállók; trolibusz megállók; kisföldalatti peronok; fogaskerekű megállók; Budaörs 40-es autóbusz végállomás; Törökbálint 72-es autóbusz végállomás; Budakeszi 22-es autóbusz végállomás; Kerepes kórház.

22 Tovább

Hat buszsáv-projektet törölne a főváros

A fővárosi közgyűlés csütörtöki ülésén tárgyalja azt a javaslatcsomagot, mely szerint több uniós támogatottsággal bíró buszsáv-projektet is törölnének 95 millió forint önrész hiánya miatt.

A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület szerint különösen elfogadhatatlan ez annak fényében, hogy Közép-Magyarországi Régió Operatív Programjából a fővárosi közlekedésfejlesztési projektek finanszírozása a regionális források 2011-től történő megszűnése miatt már nem várható a jövőben, így tehát az utolsó esélyt szalasztja el a város az előterjesztés elfogadásával. A VEKE tiltakozik a javaslat ellen és kéri a fővárosi frakciókat, hogy ne fogadják el a városvezetés előterjesztését.

25 Tovább

Mi legyen a csúcsidőben utazgató nyugdíjasokkal?

Örökzöld témát vetett fel olvasónk. Lenti levelében a csúcsidőben piacra utazgató nyugdíjasokról ír, akik időnként a munkába, iskolába igyekvő utasoktól veszik el az álló és ülőhelyet. Európa más részén már megtalálták a megoldást. Az időseknek is fizetni kell a tömegközlekedésért a csúcsidőben, így szoktatták le őket a felesleges utazásról. Olvasónk már saját nagymamáját is leszoktatta a reggeli buszozásról.

Tisztelt BKV-figyelő!

Ha jól emlékszem már kétszer volt téma a blogon a csúcsidőben ingyen utazgató nyugdíjasok ügye. Ismét elkezdődött az iskola, a BKV a nyári menetedhez képest alig sűrítette a járatokat, így a reggeli és a délutáni csúcsban igazi tömegnyomor van a buszokon, a villamosokon és a metrón is.

Minden reggel figyelem a buszon utazók táborát, és meglep, hogy a sok munkába igyekvő ember és az iskolások között mennyi idős nyugdíjas utazgat bevásárolni, orvoshoz, stb. Tömött villamoson és buszon utazva szinte minden nap látom, hogy az utasok azért nem férnek fel a járművekre, mert úgymond elfoglalják a helyüket. Félreértés ne essék nincs bajom az ingyen utazó nyugdíjasokkal sosem bántanám őket, de sokan közülük megtehetnék, hogy akkor mennek a piacra, vagy akkorra kérnek időpontot az orvoshoz, amikor nyugisan tudnak utazni.

587 Tovább

Egy korszak véget ért: Táblát avattak az „ős BKV-s” emlékére

Emléktáblát avattak elhunyt kollégájuk tiszteletére a Milleneumi Földalatti Vasút dolgozói és a Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének tagjai 2009. október 19-én a BKV Zrt. Mexikói úti járműtelepén. A táblával munkatársai és barátai Pál Sándornak állítottak méltó emléket, így köszönve el Sanyi bácsitól, aki 54 éven keresztül dolgozott a társaságnál.

A Millenniumi Földalatti Vasút történetében egy korszak ért véget 2009 augusztusában, amikor Pál Sándor, nyugdíjas térfelvigyázó, mindenki "Sanyi bácsija" 75 éves korában elhunyt.

22 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek